Kritik till ett blåbär

Home Forums Medlemsbilder Kritik till ett blåbär

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 47 total)
  • Author

Hej alla glada vältränade!!!

Natalie heter jag, 21 år gammal, 72 kilo och 168 cm.

Jag har tränat sedan februari 2008 med mål att ställa upp inom bodyfitness någon gång. Nu var mitt mål från början att ställa upp i december 2009 då jag haft ca 1.5 år på mig att bygga ordentligt med muskler, men efter mycket uppmuntran funderar jag på att prova tidigare.

Nu vill jag ha kritik från er som kan detta, all kritik är bra kritik men jag VET att jag har mycket fett på kroppen som behöver försvinna. Titta på grunden och kom gärna med råd om tidsram för en deff och andra goa tips. Jag har svårt att veta vart jag står och uppskattar om någon kan hjälpa mig!!

Tacktack!

Natalie

Lägg upp en bild på vaderna med! :up:

Ser bra ut axlarna och ryggen tycker jag ser riktigt bra ut

Oggelit0 wrote:
    Ser bra ut axlarna och ryggen tycker jag ser riktigt bra ut

Jopp.

För att inte ha tränat någon speciellt länge så har du sjukt bra axlar/rygg och ser passande ut i BF..sen kan du lägga lite mera krut på armar, samt kanske magen..

Spontant tycker jag det ser förbaskat bra ut, dock är ju detta en lekmans åsikt och jag har måhända inte den rätta blicken för att bedöma din fysik på ett korrekt sätt.

Midjan ser ganska rak ut. Vet inte riktigt hur man ska avhjälpa den saken, men har du tur så kikar någon av forumets fitnessprofiler in här och ger dig lite feedback.

21år?!

Tycker att ryggen har en bra bredd och djup. Axlarna ser även du ut att hålla högklass av det man ser på bilderna. Ser ut som om du har en del mer fett på underdelen av kroppen, kan tänka mig att benen bli tunna då du dietat ner dig. Fast som sagt, alltid svårt att avgöra på bilder. Av det lilla man ser av vaderna så ser det ut som riktiga högklacks vader i alla fall.

Tycker att det fattas lite baklår. Annars klockrent.

Ingenting att klaga på. Schysst fysik.

Grymt bra form!! Hoppas det räcker så.. :up:

Above The Line wrote:
    Spöar många killar på forumet, GJ. :)

Jag känner mig helt klart träffad :D
    Snyggt bygge!

Som redan sagts så är dina armar och axlar att vara avis på helt klart, nice peak på axlarna!

Men 21 bast!? Nu ljuger du :p

Vad har du för idrottslig bakgrund?

Riktigt Bra detta :up:
    Imponerande för 21 år o tränat så pass få år
    bara se till o komma upp på scenen och slippa till lite små detaljer så blir de kanon bra

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 47 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.