Kritik till ett blåbär

Home Forums Medlemsbilder Kritik till ett blåbär

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 47 total)
  • Author

[img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=45634&stc=1&d=1218485050]Glömt ställa om datumet på kameran eller är den bilden 4 år innan du började träna?

melancoolio wrote:
    Glömt ställa om datumet på kameran eller är den bilden 4 år innan du började träna?

Hahaha. Bra utgångsläge FTW!

Ser mycket bra ut, behöver du någon att träna nakenposering med så kan du få mitt mobilnummer via pm (någon måste ju stöta på henne???).

Tack för alla fina komplimanger!! fiskade dock kanske mer efter åsikter om huruvida jag har tillräckligt med muskler för att ställa upp i en bodyfitnesstävling eller inte.

melancoolio wrote:
    [img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=45634&stc=1&d=1218485050]Glömt ställa om datumet på kameran eller är den bilden 4 år innan du började träna?

hahaha nej det är fel datum på kameran, annars hade jag vart 17 år på bilden vilket inte verkar troligt. Detta är i början utav sommaren (innan alla grillkvällar) varför jag är lite hårdare där än jag är på de andra, nyare bilderna.:yikes:

jiggen wrote:
    För att inte ha tränat någon speciellt länge så har du sjukt bra axlar/rygg och ser passande ut i BF..sen kan du lägga lite mera krut på armar, samt kanske magen..

jaa, tack för tipset! ska absolut peppra magen, armarna samt baksida lår!!!

Chrillee wrote:
    Som redan sagts så är dina armar och axlar att vara avis på helt klart, nice peak på axlarna!

Men 21 bast!? Nu ljuger du :p

Hahaha! nej jag fyller 22 i december

Jay wrote:
    Vad har du för idrottslig bakgrund?

Fotboll och hästridning

nannan wrote:
    hästridning

Till skillnad från vilken typ av ridning? :nerd:

Kör hårt och satsa hårt….!!!!

Hoppas att resten av passet gick bra i går….:emo-thumb

Spöar mig utan tvekan! :)

Riktigt bra form. 2009 är inte alls ett dumt mål, så länge du sköter träningen och kosten så kommer utan tvekan att få till en kanonbra form till nästa år =).
    Ställer du upp i år så lär du ju inte komma sist, men det är smart att ha tålamod och vänta till nästa år.

Skulle vilja se mer bilder på benen, gärna i annat ljus. Överkroppen ser jättebra ut, kanonbra rygg och axlar.

Det ser riktigt bra ut som nog alla redan påpekat,

GO GIRL GO

Ja den där fysiken är bättre än många andras här. Bra rygg och axlar!

jag tycker :ike:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 47 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.