Home › Forums › Medlemsbilder › Kritik till ett blåbär
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 augusti, 2008 at 14:10 #686372Anonym anvandareMember
Ser helt klart ut som en väldigt bra grund att fortsätta att bygga på, inte många kvinnor som ser ut så där i 21-års åldern. Vad du än håller på med fortsätt med det och lyssna på din kropp, så ska det här kunna bli något i hästväg.
Dock så hänger det väldigt mycket på dina mål osv.
Above The Line wrote:Spöar många killar på forumet, GJ.OMG, Sverige behöver verkligen mera Guidos om fallet är så att hon spöar de flesta snubbarna här, skärpning nu män.
22 augusti, 2008 at 18:12 #686373Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Riktigt bra form. 2009 är inte alls ett dumt mål, så länge du sköter träningen och kosten så kommer utan tvekan att få till en kanonbra form till nästa år .
Ställer du upp i år så lär du ju inte komma sist, men det är smart att ha tålamod och vänta till nästa år.Skulle vilja se mer bilder på benen, gärna i annat ljus. Överkroppen ser jättebra ut, kanonbra rygg och axlar.
Tack för tipset! ska dock inte lyda dig utan har faktiskt bestämt mig för att prova ändå. Efter mycket om o men har jag nu träffat en coach, satt igång med dieten o ska satsa på december 2008!! Eventuellt att jag kommer sist, men då är jag i alla fall en erfarenhet rikare… Varför inte liksom!?
22 augusti, 2008 at 18:21 #686374Anonym anvandareMembernannan wrote:Tack för tipset! ska dock inte lyda dig utan har faktiskt bestämt mig för att prova ändå. Efter mycket om o men har jag nu träffat en coach, satt igång med dieten o ska satsa på december 2008!! Eventuellt att jag kommer sist, men då är jag i alla fall en erfarenhet rikare… Varför inte liksom!?Kanon bra beslut. Kör första tävlingen nu , som sagt du får lite mer under fötterna att stå på och vet hur de funkar, oavsett om du kommer sist eller inte 1:a tävlingen förvänta dig inte för mycket, färg eller vad som helst kan skita sig ordentligt! Bara tuta å köra!
22 augusti, 2008 at 19:26 #686375Anonym anvandareMemberRoligt att du har bestämt dig för att tävla! Nu när du har satt ditt mål så är det bara att köra hårt och tänka positivt!
Tänk på att tävlingsdagen är mållinjen – Varje dag fram till dess är själva loppet!
Ge järnet, behåll fokus och framför allt; ha kul!
Lycka till!
:up:2 september, 2008 at 09:31 #686376Anonym anvandareMemberTack kattis, ja det blir verkligen ett race för mig nu!! många kilon att gå ner, och första dieten, så det är verkligen spännande. Men något verkar jag göra rätt iallafall, här är min mage NU:
2 september, 2008 at 09:33 #686377Anonym anvandareMemberca tre veckor sen:
2 september, 2008 at 09:34 #686378Anonym anvandareMemberDamn! Resultaten syns verkligen. Starkt jobbat.
2 september, 2008 at 09:35 #686379Anonym anvandareMemberoj… jag vet inte hur man gör bildena mindre :S…
syns inte så mycket skillnad på vågen än dock, men lite fett har jag tappat. Något kilo ner. DE KOMMER MERA….2 september, 2008 at 12:06 #686380Anonym anvandareMemberÄsch, inte behöver du göra bilderna mindre. Ju större, desto bättre syns det! :up:
Men om vill göra det, så är det bara att öppna dem i Paint och redigera ner storleken på dem.Bra förändring förresten!
2 september, 2008 at 12:15 #686381Anonym anvandareMemberVäldigt snygg fysik du har där Nanna
2 september, 2008 at 14:25 #686382Anonym anvandareMemberEnorma framsteg på 3 v! Imponerande, dela med dig av dina diet tips
2 september, 2008 at 19:03 #686383Anonym anvandareMemberJävlar vad mycket som hann hända på 3 veckor, bra jobbat! :up:
2 september, 2008 at 19:43 #686384Anonym anvandareMemberChrillee wrote:Enorma framsteg på 3 v! Imponerande, dela med dig av dina diet tipstack tack, jaaa ja gör som alla andra. fast jag va en stor godisgris förut så bara det har ju gjort att jag gått ner.
18 januari, 2009 at 10:14 #686385Anonym anvandareMemberMåste ju visa resultatet av min diet också:
Fyra i Luciapokalen långa klassen! helt sjukt! men såklart
grymt nöjd, gav definitivt mersmak18 januari, 2009 at 10:16 #686386Anonym anvandareMemberoj, vad fina resultat. Grattis och väl utfört!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.