Home › Forums › Medlemsbilder › Lägg upp dina träningsfilmer
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 februari, 2011 at 12:08 #209110Anonym anvandareMember
Från gårdagens axlar-dips pass
Dips: 50 kg x 6 reps (PB)
[youtube=BFUN9LKLOto]
Rodd: 370 PB!
[youtube=pqMCVSsQRIY]
5 februari, 2011 at 12:13 #209111Anonym anvandareMemberPorja wrote:Från gårdagens axlar-dips passDips: 50 kg x 6 reps (PB)
Rodd: 370 PB!
Bra kämpat där på sista dipsen
5 februari, 2011 at 13:35 #209112Anonym anvandareMembernible wrote:Kör du det där som benövning?yes det tar ungefär som raka marlyft fast närmare knäväcket och inte precis under ändan så att säga. ser ut som att det ska ta i ryggen,fast den belastas inte så mycket, det gäller att vara typ ”avslappnad” i ryggen och låta baksida ben arbeta.
och så att säga,så var utförandet värdelst,bättre exempel på andra filmen
6 februari, 2011 at 02:30 #209113Anonym anvandareMemberGurra: tack
5 set böj superset med hinderbana träning…+ 364m Rodd
7 min klipp från passet! ;P
[youtube=QuzDT0S1TBo]
6 februari, 2011 at 18:58 #209114Anonym anvandareMemberbalronx wrote:[youtube=2_3eFnvo2EA](Y) 260 kg…
Vafan gör du rent ut sagt? :unsure: juck juck..
6 februari, 2011 at 19:06 #209115Anonym anvandareMemberjooonte wrote:Vafan gör du rent ut sagt? :unsure: juck juck..juck juck,somsagt,ingen vanlig vning men den tar där den ska.
6 februari, 2011 at 22:28 #209116Anonym anvandareMemberbalronx wrote:juck juck,somsagt,ingen vanlig vning men den tar där den ska.Och vart är det?
Asså jag har nog inte sett någon med sämre utförande i ”fuskböj”… Den kallas så, övningen alltså…6 februari, 2011 at 22:37 #209117Anonym anvandareMemberKlippet är från förra året, strax innan Fitness Festivalen!
[youtube=OkJo8XYLprQ]
6 februari, 2011 at 22:38 #209118Anonym anvandareMemberStabilt storcc!
7 februari, 2011 at 16:56 #209119Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Och vart är det?
Asså jag har nog inte sett någon med sämre utförande i ”fuskböj”… Den kallas så, övningen alltså…okej! bra att veta! men den tog i baksida ben. den på 320 kg håller jag med,formen är värdelös men den på 260 kg,dentog väldigt bra i baksida ben vilket var mitt mål med övningen.:ph34r:
7 februari, 2011 at 17:07 #209120Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Klippet är från förra året, strax innan Fitness Festivalen![youtube=OkJo8XYLprQ]
strongt gjort!
7 februari, 2011 at 17:25 #209121Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Och vart är det?
Asså jag har nog inte sett någon med sämre utförande i ”fuskböj”… Den kallas så, övningen alltså…Om inte annat lär man väll förstöra både rygg och knä och allt annat
7 februari, 2011 at 17:55 #209122Anonym anvandareMemberGober wrote:Om inte annat lär man väll förstöra både rygg och knä och allt annathaha,hur ska jag kunna det eftersom det inte känns alls i ryggen och inget i knäna?
men börjar det kännas i ryggen är det fel,ingen övning jag rekommenderar folk att köra om man inte får in rätt vinkel i ryggen och har fötterna på rätt avstånd,vist det ser ut som juck och utförandet är inge bra,enligt er,men fr mig funkar det bra och jag har aldrig fått problem med ryggen eller nått alls när jag kör denna övning ,så kort sagt,den funkar för mig,men kanske inte för dig=)
7 februari, 2011 at 18:03 #209123Anonym anvandareMemberbalronx wrote:haha,hur ska jag kunna det eftersom det inte känns alls i ryggen och inget i knäna?Ja ryggen iaf, det räcker ju att det blir fail så fäller du ju ihop dig som en kniv. Jag vet ifan, det såg helt sjukt ut och jag förstår inte riktigt meningen med den ”övningen” men om du tycker den är bra så
Sen behöver det ju inte kännas bara för att det kan skada dig, knäböj kan paja dina knä om du gör fel, och det behöver du inte känna innan det är försent.
7 februari, 2011 at 18:23 #209124Anonym anvandareMemberGober wrote:Ja ryggen iaf, det räcker ju att det blir fail så fäller du ju ihop dig som en kniv. Jag vet ifan, det såg helt sjukt ut och jag förstår inte riktigt meningen med den ”övningen” men om du tycker den är bra såSen behöver det ju inte kännas bara för att det kan skada dig, knäböj kan paja dina knä om du gör fel, och det behöver du inte känna innan det är försent.
okej,närå,fällknivs teorin har jag testat och det är ingen fara,har gått ner enda ner till botten fr att sehur det skulle vara och det är ett stop så man kommer inte så långt ner:)
men tackar för din omtanke!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.