Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,711 through 1,725 (of 2,419 total)
  • Author

Från gårdagens axlar-dips pass

Dips: 50 kg x 6 reps (PB)

[youtube=BFUN9LKLOto]

Rodd: 370 PB!

[youtube=pqMCVSsQRIY]

Porja wrote:
    Från gårdagens axlar-dips pass

Dips: 50 kg x 6 reps (PB)

Rodd: 370 PB!

Bra kämpat där på sista dipsen :)

nible wrote:
    Kör du det där som benövning?

yes det tar ungefär som raka marlyft fast närmare knäväcket och inte precis under ändan så att säga. ser ut som att det ska ta i ryggen,fast den belastas inte så mycket, det gäller att vara typ ”avslappnad” i ryggen och låta baksida ben arbeta.

och så att säga,så var utförandet värdelst,bättre exempel på andra filmen

Gurra: tack :)

5 set böj superset med hinderbana träning…+ 364m Rodd

7 min klipp från passet! ;P

[youtube=QuzDT0S1TBo]

balronx wrote:
    [youtube=2_3eFnvo2EA]

(Y) 260 kg…

Vafan gör du rent ut sagt? :unsure: juck juck..

jooonte wrote:
    Vafan gör du rent ut sagt? :unsure: juck juck..

juck juck,somsagt,ingen vanlig vning men den tar där den ska.

balronx wrote:
    juck juck,somsagt,ingen vanlig vning men den tar där den ska.

Och vart är det?
    Asså jag har nog inte sett någon med sämre utförande i ”fuskböj”… Den kallas så, övningen alltså…

Klippet är från förra året, strax innan Fitness Festivalen!

[youtube=OkJo8XYLprQ]

Stabilt storcc!

storcc wrote:
    Och vart är det?
    Asså jag har nog inte sett någon med sämre utförande i ”fuskböj”… Den kallas så, övningen alltså…

okej! bra att veta!=) men den tog i baksida ben. den på 320 kg håller jag med,formen är värdelös men den på 260 kg,dentog väldigt bra i baksida ben vilket var mitt mål med övningen.:ph34r:

storcc wrote:
    Klippet är från förra året, strax innan Fitness Festivalen!

[youtube=OkJo8XYLprQ]

strongt gjort!:D

storcc wrote:
    Och vart är det?

Om inte annat lär man väll förstöra både rygg och knä och allt annat :D

Gober wrote:
    Om inte annat lär man väll förstöra både rygg och knä och allt annat :D

haha,hur ska jag kunna det eftersom det inte känns alls i ryggen och inget i knäna? =)

men börjar det kännas i ryggen är det fel,ingen övning jag rekommenderar folk att köra om man inte får in rätt vinkel i ryggen och har fötterna på rätt avstånd,vist det ser ut som juck och utförandet är inge bra,enligt er,men fr mig funkar det bra och jag har aldrig fått problem med ryggen eller nått alls när jag kör denna övning ,så kort sagt,den funkar för mig,men kanske inte för dig=)

balronx wrote:
    haha,hur ska jag kunna det eftersom det inte känns alls i ryggen och inget i knäna? =)

Ja ryggen iaf, det räcker ju att det blir fail så fäller du ju ihop dig som en kniv. Jag vet ifan, det såg helt sjukt ut och jag förstår inte riktigt meningen med den ”övningen” men om du tycker den är bra så :)

Sen behöver det ju inte kännas bara för att det kan skada dig, knäböj kan paja dina knä om du gör fel, och det behöver du inte känna innan det är försent.

Gober wrote:
    Ja ryggen iaf, det räcker ju att det blir fail så fäller du ju ihop dig som en kniv. Jag vet ifan, det såg helt sjukt ut och jag förstår inte riktigt meningen med den ”övningen” men om du tycker den är bra så :)

Sen behöver det ju inte kännas bara för att det kan skada dig, knäböj kan paja dina knä om du gör fel, och det behöver du inte känna innan det är försent.

okej,närå,fällknivs teorin har jag testat och det är ingen fara,har gått ner enda ner till botten fr att sehur det skulle vara och det är ett stop så man kommer inte så långt ner:)

men tackar för din omtanke!:)

Viewing 15 posts - 1,711 through 1,725 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.