Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,741 through 1,755 (of 2,419 total)
  • Author

Haha – vem fan vill se 45 minuter bodyjam? :D

de som vill variera skrot lyft med lite dans. Perfekt för SL herrar och bodybuilders…=D

Dips: 65 kg x 1 reps……….och 366 m rodd

[youtube=tANsOoe_4dU]

Riktigt go film från vår ”roadtrip” i lördags.
    [youtube=vy8zQgmU_O8]

Riktigt cool film Kleine! Tunga nissar och brudar du hänger med :up:

Cool film tummen upp…

Inte helt fel den filmen!:up:

Dagens marklyft…Mitt grepp suger. Har ju alltid kört med remmar, tappade det även med remmarna idag.
    Fanns mer att ge…
    [youtube=VuQ2qydH3zo]

Härligt storken, riktigt stark är du, man blir riktigt inspirerad och sugen på att springa ner och köra lite mark.

Är inte ryggen lite krummad eller är det bara jag som inbillar mig?

Gober wrote:
    Härligt storken, riktigt stark är du, man blir riktigt inspirerad och sugen på att springa ner och köra lite mark.

Är inte ryggen lite krummad eller är det bara jag som inbillar mig?

Du har helt korrekt!

Jag har lite svårt att svanka oavsett vikt. Det känns ok i ryggen och jag försöker hålla den även om den ger med sig på dessa vikterna. Sen är jag ganska ovig i höft och fotleder, så jobbar för mkt med rygg och lite med benen… Det ska förbättras:up:

storcc wrote:
    Du har helt korrekt!

Jag har lite svårt att svanka oavsett vikt. Det känns ok i ryggen och jag försöker hålla den även om den ger med sig på dessa vikterna. Sen är jag ganska ovig i höft och fotleder, så jobbar för mkt med rygg och lite med benen… Det ska förbättras:up:

Lite intressant att se vad som händer om du får med benen mer i lyftet.
    Stark är du ju som sagt.

Gettodachoppa wrote:
    Lite intressant att se vad som händer om du får med benen mer i lyftet.
    Stark är du ju som sagt.

Folk har väldigt olika lyftstilar så jag tror inte att det behöva betyda att han skulle marka mer även om han skulle lyfta mer med benen. Stark är han!

Fidde_Mannen wrote:
    Folk har väldigt olika lyftstilar så jag tror inte att det behöva betyda att han skulle marka mer även om han skulle lyfta mer med benen. Stark är han!

Det stämmer med lyftteknik, jag har inte en naturlig svank. Sen är jag nästan 180cm lång, många korta har lättare för en rakare rygg.

När jag ändå spammar massa skit kan jag ju lägga upp något som har med detta forum att göra också.
    [youtube=4ozlV4tt_DM]

Gustaf Lindberg wrote:
    När jag ändå spammar massa skit kan jag ju lägga upp något som har med detta forum att göra också.
    [youtube=4ozlV4tt_DM]

Sjysst film gurra! :D

Lite bänkpress på 180kg

[youtube=QbOpZ45BjXE]

Viewing 15 posts - 1,741 through 1,755 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.