Home › Forums › Medlemsbilder › Lägg upp dina träningsfilmer
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 mars, 2011 at 01:01 #209170Anonym anvandareMemberPatteZ wrote:Pressarna har alltid gått bra, sämre med böj och mark…
70kg lutande hantelpress:
Har inte möjlighet att vrida filmen nu…
Riktigt bra det där också! Det finns ett freak (i all positiv mening) som
postat hantelpressar med dryga 80 kg, men det här är ju lutande och i
ungefär samma styrkeklass tycker jag allt.Bra jobbat!
(gjorde dock ont i nacken att titta på filmen, hehe)
2 mars, 2011 at 01:08 #209171Anonym anvandareMemberBigSyke wrote:Samir: Riktigt jävla grymt.Alltid roligt när du kommer med dina videos. Sjukt inspirerande och en drömkropp.
Hoppas det går bättre med bänken nu. Ta det ännu lugnare nu.Tack så mycket.
Kul att höra.Ja det där jävla bröstet kommer nog aldrig bli bra. Kommer ju får köra lätt som fan i bänken för alltid och alltid behöva känna efter hur det känns. Men jag SKA försöka att inte riva upp skadan allt för ofta iaf
2 mars, 2011 at 01:09 #209172Anonym anvandareMemberPatteZ wrote:70kg lutande hantelpress:Kunde du inte åtminstone ha låtsats att det var tungt så vi andra inte hade behövt må så dåligt?
Brutalt starkt Patrik:buttrock:
2 mars, 2011 at 02:05 #209173Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Dagens marklyft. Kändes inte 100 i kroppen men skiten kom upp iaf, 3ggr. vilket blir nytt PB!Blev för mig nästan raka marklyft, för lite böj med benen helt enkelt.
[youtube=gXVe0pAzo9I]SÅ jävla taggad jag blir av dina klipp STORCC, du är grym, jävligt bra böjt samt fina mark, DRIVE IT ALL OUT :emo-thumb
2 mars, 2011 at 09:41 #209174Anonym anvandareMemberSamir wrote:Tack så mycket.
Kul att höra.Ja det där jävla bröstet kommer nog aldrig bli bra. Kommer ju får köra lätt som fan i bänken för alltid och alltid behöva känna efter hur det känns. Men jag SKA försöka att inte riva upp skadan allt för ofta iaf
Hur drog du på dig skadan Samir? Länge sedan?
2 mars, 2011 at 22:16 #209175Anonym anvandareMemberÄntligen 2xKV (raw)
[youtube=Zw_4V5WSwdQ]
2 mars, 2011 at 22:39 #209176Anonym anvandareMemberBrutalt caroline.
Good job dudette.
2 mars, 2011 at 23:12 #209177Anonym anvandareMemberthrower wrote:Hur drog du på dig skadan Samir? Länge sedan?Fick en bristning i bröstet nov 2009.
3 repetitionen på 150kg bänkpress. var sbolut inte tungt eller så men hade väl vätskebrist/mineralbrist eller nåt.Sen dess har jag dragit upp det 4-5gg igen med olika stora skadeverkningar.
3-4 ggr i bänkpressen och en gång i hantelpressen. En annan gång i millitärpress (körde på för hårt innan skadan var läkt)Skadan i säg läker ju men ärrvävnaden är svagare än vad jag är så det spricker upp då och då om jag kör för tungt
3 mars, 2011 at 00:44 #209178Anonym anvandareMemberPatteZ wrote:Pressarna har alltid gått bra, sämre med böj och mark…70kg lutande hantelpress:
Har inte möjlighet att vrida filmen nu…
Plus för att du tar ner vikterna försiktigt och lägger ner dem i golvet, istället för att slänga dem omkring dig så att man får hjärtattack och sen säga ”testa att lyfta dem själv och se hur lätt det är!”. Ödmjuk som vanligt, mycket bra!
3 mars, 2011 at 02:15 #209179Anonym anvandareMemberSamir wrote:Länge sen man postade nåt här[youtube=1VZh4Gooo1c]
Bra film Samir!! :emo-thumb
Har saknat dina klipp på kolo!Ett klipp från i mitten på feb:
[youtube=mU5JhShBWfM&feature=player_embedded]3 mars, 2011 at 13:23 #209180Anonym anvandareMemberSamir wrote:Fick en bristning i bröstet nov 2009.
3 repetitionen på 150kg bänkpress. var sbolut inte tungt eller så men hade väl vätskebrist/mineralbrist eller nåt.Sen dess har jag dragit upp det 4-5gg igen med olika stora skadeverkningar.
3-4 ggr i bänkpressen och en gång i hantelpressen. En annan gång i millitärpress (körde på för hårt innan skadan var läkt)Skadan i säg läker ju men ärrvävnaden är svagare än vad jag är så det spricker upp då och då om jag kör för tungt
Alright! Tråkigt, hoppas du kommer igen starkare och starkare och lyckas hålla dig skadefri framöver! Lycka till!
3 mars, 2011 at 21:59 #209181Anonym anvandareMember[youtube=D1SCiEmYCVk]
Nytt PB i frontböj
Ber om ursäkt för kvaliten, fick inte ordning på den. På hårddisken är det grym kvalite men inte när den kommer upp på youtube.
4 mars, 2011 at 00:02 #209182Anonym anvandareMemberHaavik wrote:[youtube=D1SCiEmYCVk]Nytt PB i frontböj
Ber om ursäkt för kvaliten, fick inte ordning på den. På hårddisken är det grym kvalite men inte när den kommer upp på youtube.
Riktigt stark! Bra jobbat!
Är väl bara Robbans face som förstör filmen lite;)
4 mars, 2011 at 19:27 #209183Anonym anvandareMemberChris wrote:Riktigt stark! Bra jobbat!Är väl bara Robbans face som förstör filmen lite;)
Tack!
hehe jo men den linslusen vill ju alltid vara med
5 mars, 2011 at 09:50 #209184Anonym anvandareMember20669738
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.