Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,786 through 1,800 (of 2,419 total)
  • Author

KUNGLIGT LARSA

Kan ju fortsätta med en liten bröst/bicepsfilm från igår
    [youtube=6w4NGKRVJyE]

Samir wrote:
    KUNGLIGT LARSA

kungligt men du e KUNG, stor pung, love ur movies hombre

Samir, bra filmer, som vanligt. Hur tungt kör du brösten nu då? Bänk, hantlar, osv?

Lars Östling wrote:
    kungligt men du e KUNG, stor pung, love ur movies hombre

Mycket stark, men dina ljud är nästan bättre :emo-thumb oooiiiii…fuckgrrr.

gober wrote:
    mycket stark, men dina ljud är nästan bättre :emo-thumb oooiiiii…fuckgrrr.

:d

Gettodachoppa wrote:
    Samir, bra filmer, som vanligt. Hur tungt kör du brösten nu då? Bänk, hantlar, osv?

Har ju bara tränat några veckor nu igen efter att jag drog upp skadan på nytt och det känns ju inte riktigt stabilt än.

Det passet jag pajade bröstet körde jag på 100kg i bänken, men hade legat och kört med 55kgs hantlarna ett par pass.

Nu har jag gått som tyngst 90kg i bänken. (klippet) och vääääldig lätt på hantlarna då jag kör dem sist i passet. Men kör ju tex fullmag i dipsmaskinen vilket ÄR tungt. Men den känns bra att köra

Ett annat lågrepspass från i mitten på februari:
    [youtube=EVWNIezC9ss&feature=player_embedded]

[youtube=_i1hFmpYNO0]

Ännu en video, samma dag, förutom att jag kickar 40kg här. Ska försöka slänga på någon extra vikt imorgon om det går, vårt gym har inga vikter mellan 40kg och 50kg.

inte lika roligt me gamla filmer, men man kan se d som ett då del av ett vinnande koncept ellr nåt
    fjantiga vikter, men ganska högt tempo iof. 30min.
    2 rap låtar i början, sen metall
    20783783

^^Trevlig video Lars :)

Jag hade turen att få ett filmstipendium häromdagen, det var hör och häpna på hela 9miljoner. Jag bestämde mig för att göra en thriller med dramatiskt slut. Bara effekterna slukade det mesta utav budgeten.

Här är resultatet.

[youtube=PrVi-xSm-Yw]

Jo jag hade tråkigt idag.[/b]

Usch, det där såg ut att göra ont:D Förhoppningsvis blev jag bara lurad av blixtarna;)

Fan va random när det började regna, hehe. Det var en riktig rysare dock!

Gettodachoppa wrote:
    Fan va random när det började regna, hehe. Det var en riktig rysare dock!

Men nu blev jag besviken, förstod du inte symboliken…Jag var ju ledsen där i slutet och det började regna, det är ju konst kompis, hehe.

Jo, nånstans förstod jag att det var lite dystert och att du hade tungt sinnelag. Men det blev så påtagligt och annorlunda. Men med 9 miljoner pengar så gäller det att ösa på s.a.s.

Gettodachoppa wrote:
    Jo, nånstans förstod jag att det var lite dystert och att du hade tungt sinnelag. Men det blev så påtagligt och annorlunda. Men med 9 miljoner pengar så gäller det att ösa på s.a.s.

Precis, men det var bara början. Lär komma mer med helt SJUKA effekter.

Viewing 15 posts - 1,786 through 1,800 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.