Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • #208375
    Mjao wrote:
    Födelsedag
    04 november 1987 (22)

    Viktklass får han dock komma med själv :)

    Jo det kan jag ju kolla upp,men svarar tyvärr inte på frågan ifall han skall köra junior eller senior klassen :P

    #208376
    Lillagubben89 wrote:
    Jo det kan jag ju kolla upp,men svarar tyvärr inte på frågan ifall han skall köra junior eller senior klassen :P

    Jo, det gör det!

    #208377
    Lillagubben89 wrote:
    Ålder (blir de junior eller senior?) och tänkt viktklass?

    Junior +80kg är det tänkt, beror väll på lite vad som står på vågen när det är dags:) Det mesta står i min journal.

    Mjao wrote:
    Födelsedag
    04 november 1987 (22)

    Viktklass får han dock komma med själv :)

    Som sagt antagligen +80kg om allt går bra och håller mig skadefri:)

    Lillagubben89 wrote:
    Jo det kan jag ju kolla upp,men svarar tyvärr inte på frågan ifall han skall köra junior eller senior klassen :P

    Va? Nu förstår ja ingenting:)

    faogel wrote:
    Jo, det gör det!

    Förstår ingenting här heller hah.. Ni får gärna förklara vad ni menar :)

    #208378
    Pridge wrote:
    Junior +80kg är det tänkt, beror väll på lite vad som står på vågen när det är dags:) Det mesta står i min journal.

    Som sagt antagligen +80kg om allt går bra och håller mig skadefri:)

    Har sett dig på gymet och ska du köra +80 så får du trolla fram ca 10 kg muskler på 1 år. Sen så får du lära dig att börja träna ben.

    Låter taskigt men det är fakta!

    #208379
    faogel wrote:
    Jo, det gör det!

    På vilket sätt förklarar det om han kör junior eller senior? är väl fortfarande hela året man fyller 23 som man får tävla som junior,sen att dom pratar om att ändra det nästa år är en annan sak,men än sålänge är det väl 23?

    Så hur förklarar hans födelsedatum vilken åldersgrupp han tänker tävla i?

    #208380
    Lillagubben89 wrote:
    På vilket sätt förklarar det om han kör junior eller senior? är väl fortfarande hela året man fyller 23 som man får tävla som junior,sen att dom pratar om att ändra det nästa år är en annan sak,men än sålänge är det väl 23?

    Så hur förklarar hans födelsedatum vilken åldersgrupp han tänker tävla i?

    Om han nu skriver att han vill köra +80 så menar han ju juniorer.
    I och med att han kan köra juniorklassen så lär han göra de, tror ju knappast han vill köra -90 senior som första tävling ?

    #208381
    Parivash wrote:
    Har sett dig på gymet och ska du köra +80 så får du trolla fram ca 10 kg muskler på 1 år. Sen så får du lära dig att börja träna ben.

    Låter taskigt men det är fakta!

    Har du sett mig ? :) Då syns ja ju iaf. Jag vet inte hur du tolkade det jag skrev heller, du har ju till o ch med citerat det: ”Junior +80kg är det tänkt, beror väll på lite vad som står på vågen när det är dags” Tror faktiskt inte ja behöver lägga på mig 10 kg muskler, har väldigt svårt att se det för att väga in i +80kg.

    Tränade ben igår, vet inte riktigt hur du menar med lära mig att göra det? Du kan väll hänga med nästa onsdag så tar vi ett benpass..

    Släng gärna upp en bild på din fysik vore kul o se =)

    #208382
    Pridge wrote:
    Har du sett mig ? :) Då syns ja ju iaf. Jag vet inte hur du tolkade det jag skrev heller, du har ju till o ch med citerat det: ”Junior +80kg är det tänkt, beror väll på lite vad som står på vågen när det är dags” Tror faktiskt inte ja behöver lägga på mig 10 kg muskler, har väldigt svårt att se det för att väga in i +80kg.

    Tränade ben igår, vet inte riktigt hur du menar med lära mig att göra det? Du kan väll hänga med nästa onsdag så tar vi ett benpass..

    Släng gärna upp en bild på din fysik vore kul o se =)

    AAAAAAAHahahaha säger han som väger typ 81 och är över 180 cm lång

    #208383

    Ahahaha

    hihihihi

    hoihohohoho

    mouhahaha

    hahahahaha!

    #208384
    Dennis Johansson wrote:
    Om han nu skriver att han vill köra +80 så menar han ju juniorer.
    I och med att han kan köra juniorklassen så lär han göra de, tror ju knappast han vill köra -90 senior som första tävling ?

    Givetvist när han skriver +80 så förstår man det ja eftersom det är en junior klass. men av att bara få veta åldern i sig säger inte på något sätt om han tänker köra junior eller senior,vilket faogel ville påpeka så snällt,men felaktigt

    #208385

    Lite fredagsunderhållning:whistle:

    [youtube=-K2GIViUPWk]

    #208386

    Varning discobyggning

    Lite marklyft från gårdagenspass…

    [youtube=dZdFsK__E04&]

    #208387

    Lite högreps i bänken i onsdags…

    [youtube=4DdLJ0VKyUE]

    #208388

    Ja jag såg det

    #208389
    Andreaz Engström wrote:
    Varning discobyggning

    Lite marklyft från gårdagenspass…

    [youtube=dZdFsK__E04&]

    Tycker du gav upp lite lätt på 220 där. Var det greppet som svek?

Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.