Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 991 through 1,005 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • #208390
    -FJ- wrote:
    Starkt..:up:

    Tack :)

    Fidde_Mannen wrote:
    Tycker du gav upp lite lätt på 220 där. Var det greppet som svek?

    Ja, mitt grepp suger. Slutade marka för länge sen men tänkte ta upp det igen. Kör jag med remmar kan jag lasta på rätt bra (tror jag.. haha.. var så länge sen). Vill mest bara kolla hur jag låg till styrkemässigt. Jag sku ju visst bli duktig på chins och dips, så jag kommer fokusera mer på det.

    #208391
    Andreaz Engström wrote:
    Tack :)

    Ja, mitt grepp suger. Slutade marka för länge sen men tänkte ta upp det igen. Kör jag med remmar kan jag lasta på rätt bra (tror jag.. haha.. var så länge sen). Vill mest bara kolla hur jag låg till styrkemässigt. Jag sku ju visst bli duktig på chins och dips, så jag kommer fokusera mer på det.

    Ah okej :) Själv är det tvärt om greppet är inga problem det är den klena ryggen som inte orka dra upp vikten.

    #208392
    Andreaz Engström wrote:
    Tack :)

    Ja, mitt grepp suger. Slutade marka för länge sen men tänkte ta upp det igen. Kör jag med remmar kan jag lasta på rätt bra (tror jag.. haha.. var så länge sen). Vill mest bara kolla hur jag låg till styrkemässigt. Jag sku ju visst bli duktig på chins och dips, så jag kommer fokusera mer på det.

    Fidde_Mannen wrote:
    Ah okej :) Själv är det tvärt om greppet är inga problem det är den klena ryggen som inte orka dra upp vikten.

    Beror ju väldigt mycke på vad man har för utrustning oxå.
    På gymmet som jag brukar träna på måste jag ha remmar från 180.
    Jag åker ibland till ett gym som har ”riktiga” lyftarstänger o Magnesium, där kan jag reppa 220+ utan remar!

    Riktigt stark är du iaf Andreaz, bra att dra dom vikterna utan bälte, remmar och på din kroppsvikt!
    Bra jobbat!:up:

    #208393

    Klippte ihop lite från träningen idag. 16 flitiga personer dök upp julaftons morgon för att träna. Här kommer lite highlights.

    [youtube=UCrUdLtG12A]

    #208394
    faogel wrote:
    Klippte ihop lite från träningen idag. 16 flitiga personer dök upp julaftons morgon för att träna. Här kommer lite highlights.

    [youtube=UCrUdLtG12A]

    skapligt hardcore! :pop:

    #208395

    [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=pIJ9yIWCorg]

    #208396

    Hur får man till filmen då???

    #208397
    Sole wrote:
    [youtube=pIJ9yIWCorg]

    Endast bokstäverna efter = tecknet ska in mellan YT-taggarna!

    #208398

    Då gör vi ett nytt försök!!!

    [youtube=pIJ9yIWCorg]

    #208399

    Slänger in en film från i somras som jag råkade hitta. Hade 2 dagar innan skadat axeln i armbrytning (inte i nyktert tillstånd :D) så får skylla vikter och utförande på det..

    [youtube=c-T5XX8XSpc]
    #208400

    Fick till ett pb på självaste nyårsafton, 145kg. Sen ett hyggligt försök på 150…

    [youtube=GFCE1Ck8wpU]

    #208401
    brandsoldat wrote:
    Slänger in en film från i somras som jag råkade hitta. Hade 2 dagar innan skadat axeln i armbrytning (inte i nyktert tillstånd :D) så får skylla vikter och utförande på det..

    [youtube=c-T5XX8XSpc]

    Maffigt jerry :) Hoppas man ses på gymmet snarast :D

    #208402

    Lite böjjar från skååne

    Nico@110kg
    [youtube=WRsM2FHDFV8]

    Kim@110kg
    [youtube=MbkpUguFPg0]

    Nico@130kg
    [youtube=fiC_oz9q1iA]

    Kim@130kg
    [youtube=A8I_1R5r_TU]

    #208403
    NicoRacing wrote:
    Lite böjjar från skååne

    Nico@110kg
    [youtube=WRsM2FHDFV8]

    Kim@110kg
    [youtube=MbkpUguFPg0]

    Nico@130kg
    [youtube=fiC_oz9q1iA]

    Kim@130kg
    [youtube=A8I_1R5r_TU]

    ta det som är efter = i länken och sätt inom YT-taggarna.

    #208404

    tackar :up:

Viewing 15 posts - 991 through 1,005 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.