Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,006 through 1,020 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • #208405

    Fan va smalt du står i böjen Nico, riktigt bra utförande! Kims 130kgs böjar hade ju kunnat varit lite djupare dock.

    #208406

    Årets första pass!

    8502238

    #208407
    Andreaz Engström wrote:
    Årets första pass!

    8502238

    Haha så skön:D

    #208408

    Smarrig pizza! :emo-thumb

    #208409
    Gustaf Lindberg wrote:
    Fan va smalt du står i böjen Nico, riktigt bra utförande! Kims 130kgs böjar hade ju kunnat varit lite djupare dock.

    Tjena Gustav!

    Brukar variera hur jag står med fötterna, just anledningen varför jag står smalt är för att det ska ta lite mer på utsidorna utav benen:) Håller med dig om Kims djup :)

    #208410
    brandsoldat wrote:
    Slänger in en film från i somras som jag råkade hitta. Hade 2 dagar innan skadat axeln i armbrytning (inte i nyktert tillstånd :D) så får skylla vikter och utförande på det..

    [youtube=c-T5XX8XSpc]

    Hej jag vill ha dina armar, hejdå.

    #208411
    brandsoldat wrote:
    Slänger in en film från i somras som jag råkade hitta. Hade 2 dagar innan skadat axeln i armbrytning (inte i nyktert tillstånd :D) så får skylla vikter och utförande på det..

    [youtube=c-T5XX8XSpc]

    Du är verkligen bra med dina biceps ! Jag har för dåliga biceps ! Kämpar enormt att få ökning.
    Men jag har jättefina triceps ! Tvärtom är mina triceps större än dina.
    Med tydligare linjer.

    Otroligt att man kan vara så olika i gener. Eller beror det på att träna rätt ? :

    Arne Persson här forum lärde mej att bygga triceps ! Jag väntar fortfarande på Arne komma med bicepsträningsprogrammet

    #208412
    REP wrote:
    Du är verkligen bra med dina biceps ! Jag har för dåliga biceps ! Kämpar enormt att få ökning.
    Men jag har jättefina triceps ! Tvärtom är mina triceps större än dina.
    Med tydligare linjer.

    Otroligt att man kan vara så olika i gener. Eller beror det på att träna rätt ? :

    Arne Persson här forum lärde mej att bygga triceps ! Jag väntar fortfarande på Arne komma med bicepsträningsprogrammet

    Menar du att han lärde dig Irl (eller hur jag skall uttrycka det), eller finns det något program skrivet man kan få länkat?

    Mvh.

    #208413
    fredrik92a wrote:
    Menar du att han lärde dig Irl (eller hur jag skall uttrycka det), eller finns det något program skrivet man kan få länkat?

    Mvh.

    Det ligger under kategorin ”artiklar” på forumet. Komplett tricepsguide, tror jag att den heter.

    #208414

    Här är lite random övningar jag gjorde idag på gymmet. Häll upp en kopp kaffe, för det är ett långt klipp.

    [youtube=rPphh38jSbA]

    #208415

    inte för att fjäska men tycker verkligen att du tränar något överdjävulskt bra, helt klart en förebild inom träning:emo-thumb

    #208416
    Wade wrote:
    inte för att fjäska men tycker verkligen att du tränar något överdjävulskt bra, helt klart en förebild inom träning:emo-thumb

    Åhhh tack! Fjäska för man :p

    #208417

    När jag kommer i fas med din fysik andy då är jag jävligt nöjd! inspirerar en att slita hårdare!

    #208418
    victor_n wrote:
    När jag kommer i fas med din fysik andy då är jag jävligt nöjd! inspirerar en att slita hårdare!

    Tack vad snäll du är!

    Ska nog inte vara så svårt att få min form. Är bara lite mer vältränad än medelsvensson. De flesta på gymmet är där bra mycket mer än mig, så du är snart ikapp!

    #208419
    Andreaz Engström wrote:
    Här är lite random övningar jag gjorde idag på gymmet. Häll upp en kopp kaffe, för det är ett långt klipp.

    [youtube=rPphh38jSbA]

    Inte för att jag också vill fjäska men riktigt bra video! :)
    Synd bara att (imo) du hade det sämsta låtvalet…

Viewing 15 posts - 1,006 through 1,020 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.