Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,021 through 1,035 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • #208420
    Andreaz Engström wrote:
    Här är lite random övningar jag gjorde idag på gymmet. Häll upp en kopp kaffe, för det är ett långt klipp.

    [youtube=rPphh38jSbA]

    Blev nästan lite rädd när det stog: och var tog blodet vägen, och du drar av dig byxorna:D

    #208421
    Henrik Lindh wrote:
    Blev nästan lite rädd när det stog: och var tog blodet vägen, och du drar av dig byxorna:D

    Haha, supjajs supjajas, littel andy säger hej!

    #208422

    Ursäkta musiken och dunsarna :P

    [youtube=P90b2s5j5-k]

    #208423

    Det där kallar jag hardcore gym. Har ni snickrat allt själv?

    #208424
    Andreaz Engström wrote:
    Här är lite random övningar jag gjorde idag på gymmet. Häll upp en kopp kaffe, för det är ett långt klipp.

    [youtube=rPphh38jSbA]

    Shit du växer ju i varje film!
    Riktigt bra utveckling nu!
    Kul!

    Kör hårt!!

    dilldipparn wrote:
    Ursäkta musiken och dunsarna :P

    [youtube=P90b2s5j5-k]

    HardCore![/b] (Är det hemma gymmet?)

    #208425
    Andreaz Engström wrote:
    Det där kallar jag hardcore gym. Har ni snickrat allt själv?

    Haha visst är de nice :D ja, jag har snickrat bänkpress & knäböjsställning, träningsbänk, cabelcross med singellina, vadpress, chinssställning och en dipsställning hitills. Utökar utrustningen allt eftersom sen men jag kan träna allt jag behöver för tillfället iaf. :)
    Det enda ”negativa” är att det är utomhustemp i gymmet, men de får man kompensera med dubbla underställ :D

    #208426

    HardCore![/b] (Är det hemma gymmet?)[/QUOTE]

    Yes det stämmer fint de :p

    #208427

    Vill inte spama sönder tråden med min discoträning, så det här får nog bli den sista på ett tag…

    [youtube=8c8E5jVAsEM]

    #208428
    Andreaz Engström wrote:
    Vill inte spama sönder tråden med min discoträning, så det här får nog bli den sista på ett tag…

    Dina filmer är 100% ren inspiration så det borde vara bögspö om du slutar lägga upp filmer. Tycker det börjar se ut som om dina armar och framför allt biceps har fått för sig att lägga på sig vikt. Ser riktigt bra ut!

    #208429
    Gustaf Lindberg wrote:
    Dina filmer är 100% ren inspiration så det borde vara bögspö om du slutar lägga upp filmer. Tycker det börjar se ut som om dina armar och framför allt biceps har fått för sig att lägga på sig vikt. Ser riktigt bra ut!

    Tack! Fast det var ju ett tag sen man fick bögspö, kanske dags igen.
    Tror inte mina armar direkt har växt, då jag kör 3set biceps i veckan. Däremot har kanske mina triceps blivit lite större, då de fått utså mycket de senaste månaderna. Kanske kastar upp någon film lite då och då, annars lägger jag dem i min blogg.

    Vill ju att andra ska få en chans att lägga in filmer också.

    #208430
    Andreaz Engström wrote:
    Tack! Fast det var ju ett tag sen man fick bögspö, kanske dags igen.
    Tror inte mina armar direkt har växt, då jag kör 3set biceps i veckan. Däremot har kanske mina triceps blivit lite större, då de fått utså mycket de senaste månaderna. Kanske kastar upp någon film lite då och då, annars lägger jag dem i min blogg.

    Vill ju att andra ska få en chans att lägga in filmer också.

    Minst en film om dagen tycker jag att du kan slänga upp…och gärna då lite i stil med den där du sprang till pizzerian på slutet me(Andy special lät för övrigt lite dyr)..resten av folket här är ju relativt snåla med filmer. Hade jag inte varit byggd som Al Bundy så hade jag oxå bidragit till denna mycket underhållande tråd.

    #208431

    Andy du ska självklart fortsätta med dessa filmer! Det är ju bannemig dagens höjdpunkt:D Fast bara du lägger upp dom här, på kolozzeum eller bloggen så spelar det ingen roll, bara dom kommer upp!

    #208432

    Håller med ovanstående. Du måste lägga upp dina filmer!:)

    Sjukt inspirerande att se. Grym fysik!

    #208433

    Lite från gårdagens bröstpass och dagens benpass:

    [youtube=21AttgIRTrQ]

    [youtube=5koRfk0ho_U]

    #208434

    :)
    Obs! Försöker bli stark!

    Nog fan är det iaf. bra att slippa fara å trängas med alla andra som vill bli starka!

    Ångrar inte en sekund att vi skaffade grejorna!

Viewing 15 posts - 1,021 through 1,035 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.