Home › Forums › Medlemsbilder › Lägg upp dina träningsfilmer
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 maj, 2008 at 22:19 #207505Anonym anvandareMember
dina 23 är bra jobbat men nästan ingen var tävlings godkänd.
23 maj, 2008 at 07:36 #207506Anonym anvandareMemberPå vilket sätt menar du nu?:what:
På dom 9 första slarvade jag lite och stannade nån cm för långt ner kanske, men på dom 14 sista hade jag nog hakan över stången!iof. så har jag krokar i denna videon då magnesiumet var slut och stången hal, så ingen är godkänd, men jag försökte inte heller med några ”tävlingslyft”.
Har aldrig sett en tävling, och jag tror inte dom ordnar sådana i finland heller…Hittade annars en link till tävlingen på mtgp -08:
[http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2182117 http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2182117%5D
om dessa blev tävlingsgodkända så då var nog mina det oxå!23 maj, 2008 at 22:07 #207507Anonym anvandareMemberUndertaker wrote:[youtube=bCoIi0zBXQI]
30 kg hänger i bältet[youtube=lsRVlTQsEpU]
Jag førstår inte varfør folk kør med bælte utøver marklyft och knæbøj.
Inga påhopp hær jag bara undrar?23 maj, 2008 at 22:13 #207508Anonym anvandareMemberOrsaken att jag har bälte i hantellyften är att min rygg är sjuk, så det är bara för att lindra muskelsmärtan.. i chinsen vet jag inte hur jag sku klara av att ha extra vikt utan bälte…
24 maj, 2008 at 00:11 #207509Anonym anvandareMemberUndertaker wrote:Orsaken att jag har bälte i hantellyften är att min rygg är sjuk, så det är bara för att lindra muskelsmärtan.. i chinsen vet jag inte hur jag sku klara av att ha extra vikt utan bälte…Okej det förklarar saken Ne i chins e de lov . )
Tycker bara de e skumt när pojkarna på gymet glider runt i bälte hela dagarna..men nu blev de lite offtopic
27 maj, 2008 at 05:54 #207510Anonym anvandareMemberMitt senaste benpass hårt som bara den……
[youtube=89yKLRDQhXw]
ha det bäst idag !!!!!
27 maj, 2008 at 08:06 #207511Anonym anvandareMemberMisfits wrote:Snygga hockeyböj Zandra !För övrigt får man lära sig många nya övningar av alla här inne… Kul !
Man får väl tackar…….. Hmmm, Hockyböj, det var något nytt…. *skratt*
27 maj, 2008 at 16:07 #207512Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Mitt senaste benpass hårt som bara den……[youtube=89yKLRDQhXw]
ha det bäst idag !!!!!
Härlig film!
Går du aldrig djupare än så?! Jag skulle vela ha sett lite ”ass-to-the-grass” böj!men måste säga att du har väldigt fina ben
27 maj, 2008 at 16:13 #207513Anonym anvandareMembermysk wrote:Okej det förklarar saken Ne i chins e de lov . )Tycker bara de e skumt när pojkarna på gymet glider runt i bälte hela dagarna..men nu blev de lite offtopic
Jag har de nästan hela tiden mest för att jag tycker det är härligt att ha de på. Sen så sägs de ju att det förhindrar midjan att växa men de där e nog bara trams.
27 maj, 2008 at 20:46 #207514Anonym anvandareMemberUndertaker wrote:På vilket sätt menar du nu?:what:
På dom 9 första slarvade jag lite och stannade nån cm för långt ner kanske, men på dom 14 sista hade jag nog hakan över stången!iof. så har jag krokar i denna videon då magnesiumet var slut och stången hal, så ingen är godkänd, men jag försökte inte heller med några ”tävlingslyft”.
Har aldrig sett en tävling, och jag tror inte dom ordnar sådana i finland heller…Hittade annars en link till tävlingen på mtgp -08:
[http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2182117 http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2182117%5D
om dessa blev tävlingsgodkända så då var nog mina det oxå!På den där tävlingen körde dom för snabbt alla utom en person, riktiga chins bedöms med tydligt sträck i botten läget dvs man är stil i en sekund för att märka tydligt sen är man helt stil med kroppen och utför rörelsen kroppen längs arbågarna, inte arbågarna framför kroppen. samt dydligt över med hakan som dom flesta var, det är atletic fintess chins, den tävlingen du hade filmklipp ifrån var inte en riktig athletic tävling, så kan regler skifta.
27 maj, 2008 at 20:52 #207515Anonym anvandareMembersamt dom 4 sista oxå underkända med för mkt sprattel i bena, sen hade du lite för lång vila ibland, det finns folk som gjort 35 chins på träning sen kommit till en tävling och klarat 23 godkända, helt förstörda men de är mkt mkt hårdare regler på vissa tävlingar då främst athletic så läser ni att någon gjort 23 chins på ett SM är de väldigt bra. Killen då kanske gör 12 reps med 20 kilos vikt, och 30 i vanliga fall. Men det är ändå grymt att göra 23 chins som du gjorde, det finns inte många som gör de.
28 maj, 2008 at 11:28 #207516Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Mitt senaste benpass hårt som bara den……[youtube=89yKLRDQhXw]
ha det bäst idag !!!!!
Varför kör du böj i smith och varför går du inte djupt?
28 maj, 2008 at 11:43 #207517Anonym anvandareMemberMranderson wrote:Jag har de nästan hela tiden mest för att jag tycker det är härligt att ha de på. Sen så sägs de ju att det förhindrar midjan att växa men de där e nog bara trams.Nja är det trams tror det kan hindra buk musklerna från att växa. När man kör utan bälte får ju buk muskelaturen jobba mer för att stabilisera vid tex marklyft
28 maj, 2008 at 17:24 #207518Anonym anvandareMembervogga wrote:På den där tävlingen körde dom för snabbt alla utom en person, riktiga chins bedöms med tydligt sträck i botten läget dvs man är stil i en sekund för att märka tydligt sen är man helt stil med kroppen och utför rörelsen kroppen längs arbågarna, inte arbågarna framför kroppen. samt dydligt över med hakan som dom flesta var, det är atletic fintess chins, den tävlingen du hade filmklipp ifrån var inte en riktig athletic tävling, så kan regler skifta.vogga wrote:samt dom 4 sista oxå underkända med för mkt sprattel i bena, sen hade du lite för lång vila ibland, det finns folk som gjort 35 chins på träning sen kommit till en tävling och klarat 23 godkända, helt förstörda men de är mkt mkt hårdare regler på vissa tävlingar då främst athletic så läser ni att någon gjort 23 chins på ett SM är de väldigt bra. Killen då kanske gör 12 reps med 20 kilos vikt, och 30 i vanliga fall. Men det är ändå grymt att göra 23 chins som du gjorde, det finns inte många som gör de.Point taken!
Nästa ryggpass ska jag pröva göra som du sa, utan att gunga alls med benen och med paus nere! Ska se hur många som går att göra så!
Sen så har jag som sagt aldrig sett varken regler eller nån riktig tävling nån gång!Sen så ska jag iår dra 30 chins som jag nu drog 23!
28 maj, 2008 at 19:58 #207519Anonym anvandareMembergarm wrote:Härlig film!
Går du aldrig djupare än så?! Jag skulle vela ha sett lite ”ass-to-the-grass” böj!men måste säga att du har väldigt fina ben
Tackar….. Nä, går inte djupare än så när jag gör knöböj då jag tycker min kontakt blir mycket bättre…..
Men när jag gör ”Frog Squat” så brukar det bli lite djupare än så….
Men det gör susen ändå.:up: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.