Home › Forums › Medlemsbilder › Lägg upp dina träningsfilmer
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 maj, 2010 at 20:16 #208720Anonym anvandareMembergrekelito wrote:16 eller inte, snubben har sett för många filmer med Branch Warren
Man kan aldrig få nog av Branch Warren!
7 maj, 2010 at 20:51 #208721Anonym anvandareMemberNemo wrote:Min vän Jonas Hirsch goes crazyKillen blir 16 år 2010!
Se nu till att få ordning på hans teknik och ROM innan han blir för gammal och får lida för ungdomens misstag! :yikes:
7 maj, 2010 at 21:09 #208722Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Se nu till att få ordning på hans teknik och ROM innan han blir för gammal och får lida för ungdomens misstag! :yikes:Lite för många pro-filmer alá Branch gissningsvis… Stark kille hur som.
7 maj, 2010 at 21:11 #208723Anonym anvandareMembergrekelito wrote:16 eller inte, snubben har sett för många filmer med Branch WarrenVad hände när du helt plötsligt vaknade upp en dag och bestämde dig för att ta ut alla dina misslyckanden på body’s forummedlemmar? Du har gått från att vara en frågvis tellietubbie som man bara ville hålla om och mata till att vara den här smått efterblivna killen i klassen som alla var rädd för(alla klasser hade en sån, dom som slutade skolan och sedan blev vad dom egentligen var – ingenting).
7 maj, 2010 at 21:11 #208724Anonym anvandareMemberAlltså…resultaten talar för sig själva. Ni har ingen aning direkt hur stor han är och han har aldrig varit ”skadad” under de åren han tränat.
7 maj, 2010 at 21:12 #208725Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Vad hände när du helt plötsligt vaknade upp en dag och bestämde dig för att ta ut alla dina misslyckanden på body’s forummedlemmar? Du har gått från att vara en frågvis tellietubbie som man bara ville hålla om och mata till att vara den här smått efterblivna killen i klassen som alla var rädd för(alla klasser hade en sån, dom som slutade skolan och sedan blev vad dom egentligen var – ingenting).Hahaha, underbart bra skrivet!
7 maj, 2010 at 21:17 #208726Anonym anvandareMemberAndreas.H wrote:Alltså…resultaten talar för sig själva. Ni har ingen aning direkt hur stor han är och han har aldrig varit ”skadad” under de åren han tränat.Se till att han fortsätter hel då, dessutom kommer resultaten bli än bättre om han utökar sitt ROM i övningarna.
7 maj, 2010 at 21:19 #208727Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Se till att han fortsätter hel då, dessutom kommer resultaten bli än bättre om han utökar sitt ROM i övningarna.Vilket var precis vad min poäng med Branch Warren var, då utförandena var i stort sett identiska med allt träningsmaterial som finns med han på nätet.
Ber om ursäkt om jag upprörde allmänheten. Jag hade blivit mer impad om han körde 35kgs hantlarna med full ROM än att köra 55;orna och böja armbågen lite bara. Som sagt, klumpigt uttryckt av mig.7 maj, 2010 at 21:21 #208728Anonym anvandareMemberAlltså Jonas kör inte allt han gör så här, han gillar t.ex att utföra sina pressar o dips på detta sättet, men vilket inte innebär att han gör det varje gång lr när han t.ex bänkar. Han väljer själv helt enkelt:P
7 maj, 2010 at 21:50 #208729Anonym anvandareMemberAndreas.H wrote:Alltså Jonas kör inte allt han gör så här, han gillar t.ex att utföra sina pressar o dips på detta sättet, men vilket inte innebär att han gör det varje gång lr när han t.ex bänkar. Han väljer själv helt enkelt:PMjo visst att han väljer själv men han väljer inte själv när kroppen väljer att säga ifrån. Då är det bättre att lyssna lite och kanske skippa att köra med vikter han inte riktigt hanterar. Axlarna kan ju ryka som bara den om han fortsätter att köra på så tungt.
Grymt stark är han utan tvekan, men att det funkar just nu och att han aldrig varit skadad betyder inte att han alltid kommer hålla sig skadefri. Kanske slutar som det gjorde för mig när jag jagade vikter med kasst utförande, pajade just min axel och fick skippa all bröst, axel och nästan all tricepsträning i över ett år.
8 maj, 2010 at 11:37 #208730Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Mjo visst att han väljer själv men han väljer inte själv när kroppen väljer att säga ifrån. Då är det bättre att lyssna lite och kanske skippa att köra med vikter han inte riktigt hanterar. Axlarna kan ju ryka som bara den om han fortsätter att köra på så tungt.Grymt stark är han utan tvekan, men att det funkar just nu och att han aldrig varit skadad betyder inte att han alltid kommer hålla sig skadefri. Kanske slutar som det gjorde för mig när jag jagade vikter med kasst utförande, pajade just min axel och fick skippa all bröst, axel och nästan all tricepsträning i över ett år.
Lite offtopic, men måste bara fråga dig gurra! Kunde du köra biceps under din rehabtid? jag känner av axeln redan där!
Körde du rotatorcuff rehab etc.?8 maj, 2010 at 12:04 #208731Anonym anvandareMemberSkulle väldigt gärna vilja ha synpunkter när de gäller tekniken i mina knäböj och marklyft.
Jag tycker själv att jag tappar min svank för mycket i bottenläget på knäböjen, men vet inte om det är farligt eller inte.
Marklyft, 3 x 150kg
[youtube=RxGmSNOMNAs]Knäböj, 6 x 80kg
[youtube=enrzQMZKQRw]8 maj, 2010 at 19:48 #208732Anonym anvandareMemberLängesen jag postade här, här kommer därför två bidrag.
[youtube=]
[youtube=]
8 maj, 2010 at 20:27 #208733Anonym anvandareMemberMikeW wrote:Längesen jag postade här, här kommer därför två bidrag.[youtube=]
[youtube=]
Pers är världens bästa känsla:emo-thumb
KÖR HÅRT!!8 maj, 2010 at 20:35 #208734Anonym anvandareMemberVisst är det det, och du gjorde väl 3 pers denna vecka? Enormt starkt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.