Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,351 through 1,365 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • #208750
    anders172 wrote:
    Jag vet inte riktigt vem du är att ge folk kritik för sin klädsel och övningsutförande när du själv spammar träningsfilmstråden på kolo med dina böjar, markar och bänkar på uppvärmningsvikter och att du sedan förnekar all teknikhjälp genom att skylla på dålig dag eller ”jag brukar inte göra så”. Att du sedan inte har någon erfarenhet alls utan sitter hemma och rallar till axons träningstips och läser på internet om ”hur det ska gå till”, för att sedan kritisera urförande bakom en skärm. Det tycker jag är patetiskt.

    Visar ju hur mogen du är när du hänvisar till över ett halvår-års gamla filmer. Väx upp.

    Jag tycker det ser löjligt ut att köra med bälte och sen med ett övningsutförande som är ytterst begränsat. Du håller inte med om min åsikt, det är okej, men håll dina påhopp för dig själv.

    Källa till dina uttalanden (bold) tack?

    Andra bold: Det var ett konstigt uttalanden. Är inte det alla gör på dessa träningsforum till en början? Får reda på hur det går till?

    Förresten tror jag att du har missat det hela med träningsforum. De är till för att diskutera. Inte attackera någon för att han har en annan åsikt än din.

    #208751

    Kom igen nu pojkar. Lämna detta och lägg upp filmer istället! Är ni tvungna att argumentera sins emellan. Skicka PM till varandra och lös det där är ni vänliga! Grabben har inte ens försökt själv försökt besvara all kritik så tydligen tänker han inte bry sig om det…..

    #208752
    Den wrote:
    Förresten tror jag att du har missat det hela med träningsforum. De är till för att diskutera. Inte attackera någon för att han har en annan åsikt än din.

    Du har ju missat det hela med denna tråd också. Sen när blev det relevant vad man har på sig när man tränar?

    #208753

    Äh jag orkar inte hålla på :) Godnatt.

    #208754

    Visst finns mycket att jobba på angående 15åringens utförande, trots detta är ju killen bevisligen pretty strong för att vara endast 15 år.

    #208755

    Daniel ”Jensa” Johansson tränar bänkpress![/b]
    [youtube=nzIGkQKU5Fs&feature=player_embedded]
    (Japp han lyfter på rumpan, så slipper ni skriva sönder tråden mer)

    Mera filmer, bilder och info runt hans strongmansatsning 2010 finns på:[/b]
    http://www.metrobloggen.se/passion4power[/b]

    #208756

    Var det Daniel som slet av sin bicep?

    #208757
    Den wrote:
    Jag tycker det ser löjligt ut att köra med bälte .

    Jo men vi kanske ska skippa vinterdäcken med eftersom dom är fulare än sommarfälgarna….

    #208758
    anders172 wrote:
    Var det Daniel som slet av sin bicep?

    Japp!!
    Höger biceps gick av uppe i axeln 2 veckor för SSM-finalen förra året!!

    ([http://forum.body.se/showthread.php?t=94364])

    #208759
    Den wrote:
    Äh jag orkar inte hålla på :) Godnatt.

    Måste fan hålla med Den för han har ju prencip rätt ju

    Den killen på videon körde ju helt fel på hantel press… Man vill ju inte att han ska skada sig allvarligt. Om ni kollar riktigt noga så rör han ju fan knappt på armarna…

    Har sett många sånna köra så på bänkpress och har frågat min bror o andra som har erfarenhet om gym varför kör folk typ halv vägs ner till bänkpress? Vafan ska det likna allvarligt talat.

    Någon borde säga till dom innan dom skada sig rejält..

    Om dom inte klarar 50kg i hantelpress och du kör som vanligt halv vägs ner men sen så kanske du råkar gå längre ner med hanteln och just där kmr han tappa vikterna åt sidan elr skada sig som sagt ;S

    #208760
    *L.R* wrote:
    Inte ofta man ser folk med så långa armar pressa så mkt.

    Mer pressar med dessa långa armar;)
    [youtube=l7352i8CZEU&feature=player_embedded]
    Daniel Johansson och Peter Svedberg kör ett tungt axelpass

    #208761

    wow respekt!!!

    riktigt grym styrka i axlarna hade dom pojkarna. vill oxå kunna det där :D

    #208762

    Nya PB från dagens pass, 180*3 i marklyft och 110*2 i bänkpress.

    [youtube=KCja1DMEzRo&playnext_from=TL&videos=jIwsW_fAKj4&feature=sub]

    #208763

    Ett kort alster från dagens överkroppsträning.

    [youtube=oXWVa6Cu8qU]

    #208764

    Tycker det blir lite för mycket svingande och inte särskilt strikt. Bra vikter men jag skulle minska för att få bättre kontroll.

Viewing 15 posts - 1,351 through 1,365 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.