Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,381 through 1,395 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • #208780

    lalala =)

    [youtube=GkVUUxvKkLY]

    #208781
    Samir wrote:
    lalala =)

    [youtube=GkVUUxvKkLY]

    Shiet, hon är stabil som fan!

    #208782
    anders172 wrote:
    Tur att inte övningsutförande betygssätts i BB då om det nu är så illa.

    Vi har inte alltid sett öga mot öga men jag är beredd att hålla med dig här..

    1/ visst tekniken satt inte riktigt i marklyftet men att han ens fick upp den vikten tycker jag är strongt av en 15 åring.

    2/ kan hålla med vissa om att full ROM på vissa övningar är ganska basic om man vill syssla med BB eller CBB som i tex biceps och triceps.

    3/ hade det varit Malm eller någon annan ni älskar som bestämde sig för att köra halv ROM på träningen och bara lägga turklass hade fan hälften av er gjort det.

    4/ Hur ska man bli starkare om man inte cheatar lite klart som fan man svingar lite på tyngre vikter och ifall man är osäker använder man utrutning, så som bälte snubben har ju knappt fått pubishår FFS!

    5/ slutligen vill jag bara säga att denna person kanske inte kommer bli något men lika gärna kan han bli något bra, man lär sig av sina misstag men att vissa här sitter och asgarvar åt honom och dömer hans klädstil? Det påminner mig bara om varför jag började dra mig ifrån detta forumet fan inte nice grabbar.

    #208783

    [youtube=]

    Maxrep på egen kroppsvikt..100kg.

    #208784
    MikeW wrote:
    [youtube=]

    Maxrep på egen kroppsvikt..100kg.

    Grymt Micke!! Du får köra Fitness5 i sommar;)

    #208785

    En skittrist film, inget särskilt men hade sånt jävla tryck i triceps i slutet av passet så jag blev fan tvungen att älska mig själv lite i en film.

    [youtube=w7wTy0fNzjo]

    #208786
    malkieth wrote:
    3/ hade det varit Malm eller någon annan ni älskar som bestämde sig för att köra halv ROM på träningen och bara lägga turklass hade fan hälften av er gjort det.

    Inte för att vara sån men är det verkligen Malm som kommer upp i ditt huvud först? :p

    #208787

    Lillebror bänkade idag. 16 år gammal och 1 vecka kvar tills han slutar
    9an.
    Han har kämpat för att nå 120 kg innan skolavslutningen sen sin körtelfeber i oktober förra året..

    Faogel_jr wrote:
    Mål med träningen
    Att bli en bitig jävel, vill nå 120kg i bänkpress innan jag slutar nionde klass! Jag vill bli större overall och förståss ha väldigt roligt under tiden, gymträning är bland det roligaste jag vet tillsammans med hockey som jag spelar.

    Nu är det bara 5 kg kvar…

    [youtube=69rK4XD6rFI]

    #208788
    faogel wrote:
    Nu är det bara 5 kg kvar…

    Och det fixar han nästa vecka om han försöker

    #208789

    15 på 10 skivor och 8 på 12.
    [youtube=573CYVqNBdc]

    #208790
    Lars Östling wrote:
    15 på 10 skivor och 8 på 12.

    Peanuts! önskar jag fick träna på ett sådant gym, envy u bro….

    har du möjlighet släng upp mer filmer and shiat så man får lite inspiration igen.

    #208791
    Andreas Terzis wrote:
    Peanuts! önskar jag fick träna på ett sådant gym, envy u bro….

    har du möjlighet släng upp mer filmer and shiat så man får lite inspiration igen.

    OK, ge mig några dagar

    #208792

    [youtube=RrEaRymlX3o]

    [youtube=BUY7GwpDPx8]

    #208793
    Calle Ekman wrote:
    Inte för att vara sån men är det verkligen Malm som kommer upp i ditt huvud först? :p

    Jag bara tog någon xD Malm ligger nära hjärtat då jag har träffat hans bröder festat/ jobbat med dem och att vi bott kring samma stad :)

    #208794

    [youtube=RDRIf8jhJzE]

Viewing 15 posts - 1,381 through 1,395 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.