Home › Forums › Medlemsbilder › Lägg upp dina träningsfilmer
[youtube=p-Hh1u70nCw]
Lite disco ala Andy
[youtube=ni4DHU38GpY]
Lägger väl upp den här fan här med. 6×200:
12530540
Snyggt Matsa!
Clark Kent är tillbaka med ännu lite disco. Egentligen ville jag bara leka lite med inställningarna på kameran. Så här blev det i alla fall
[youtube=leO2UleQ7po]
Tack Andy. Starka dips, utförandet såg mycket fint ut i mina amatörögon. Grym off form!
från 2010
[youtube=c2MZZn4zq08]
En samling från 2009
[youtube=GRs2Ms56UGA]
Clark Kent är tillbaka med ännu lite disco. Egentligen ville jag bara leka lite med inställningarna på kameran. Så här blev det i alla fall
Bra filmer som vanligt, och skönt med en som inte lägger på skrikig skräpmetal för en gång skull.
Jag blir sugen på att komma i form då jag ser klippen…
Jag blir sugen på att komma i form då jag ser klippen…
Roligt att filmerna är uppskattade. Jag har som sagt börjar min diet nu och ska försöka mig på att komma in i riktigt bra AF form den 3 september,
12654147
När får vi beskåda en träningsfilm ifrån dig och Andreas?
[youtube=mY6_1PXEd5M]
2010.05.00? Det datumet måste jag ha missat.
Bra pumpat!!
hahah helt rätt..jag skrev bara så hade ej exakta datum:)
Daniel ”jensa” Johansson tränar vidare!![/b]
[youtube=0T_7FEHqFNc]
[youtube=Mk3rvuJkgbE]
Jag tror att nästa alla gym i sverige har en eller några talanger som inte ser hur bra dom själva är!
Jag vill/ska tävla! Men måste bara bli lite bättre, större, starkare eller hårdare sen ska jag tävla är ord man hört både en o två gånger när man tar upp ämnet med dom!
En av dessa talanger på vårat gym (Träningskompaniet Falköping) heter Pernilla.
vad tror ni? Är hon tillräckligt bra?
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY