Home › Forums › Medlemsbilder › Lägg upp dina träningsfilmer
Trevligt att se flera träna på midsommar! Bra där tjejen. Vilka roliga maskiner ni har där på gymmet. Har aldrig sett sådana förut. Rena rama rymdskeppen ju:p! Annars var det extremt bra hållning i sittandes rodden också:emo-thumb
Får väl inte vara sämre och lägga in liten video från dagens midsommarpass också. När man ser dessa flitiga atleter slita i helgen:nerd-tb:!
[youtube=p26nI2Vc4g0]
Ett litet ihopklipp av gårdagens överkropps hemmapass på terassen, tills kamerabatteriet tog slut….
[youtube=zOz4xsP2asY]
Undertaker, vad väger den där stången ?
Med vikter 35-40kg tror jag… utan vikter 12kg iaf. Har inte vägt, men det var allt jag har, och kändes lagom…. Dom guldfärgade vikterna står det 6kg på(men, jag tror dom är 5-5,5kg numera), och dom svarta står det inget på, men jag gissar på 4-5kg, 2,5kg och 1,25kg eller nåt sånt
[youtube=]
[youtube=SBOszZdt9U4]
Grymt som fan Calle, riktigt fina böjar!
Lite från dagens
[youtube=M7bRNwOgx_Y]
Ett litet klipp från min strongman träning
[youtube=6RdNSwC5nhs]
Välkommen! :up:
Från gårdagens benpass!
[youtube=2br73UQ-U30]
Mycket kraft passaren har i benpressen där
Pinnen man hänger vikterna på är inte så lång som på andra sidan så den yttersta viktskivan gick inte helt på. Så han ser bara till att den inte ramlar av.
Starka sidolyft av honom
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY