Home › Forums › Medlemsbilder › Lägger upp lite bilder
Jag är 20 år har tränat nåra år men 2,5 år seriöst!
Är 184 cm lång
vikt 93-94 på morgon
Haha var är bilderna då?
……
de tar lite tid bara:)
bra, bra så ska de se ut lite mer och de börjar arta sig riktigt bra… :emo-thumb
hänger benen med ?…
dom här jag har för tillfället!
Tack:) Benen ligger nog efter testade ta lite bilder nu själv men det vart inge bra men d kommer imorgon lr under veckan
Grymma armar & axlar du låg inne med…
Ryggen ser jag tyvärr inte så bra, min skärm
pallar inte för mörka bilder, men lite mer vidd skulle
vara bra, så mycket jag ser :p
utifrån de man ser så skulle jag säga kör hårt på ryggen där är du bra mycket efter i jämförelse med de man ser.
Med lite hårdträning på ryggen så kommer de bli bra tror jag. Hoppas dock inte du låtit benen bli allt för små. De är jobbigt att få dem i liknande storlek då man kommit upp sig lite i vikt
må gott :up:
Tack för svaren!Ja jag måste bättra på ryggen helt klart både tjocklek o vidd! Likaså ben och vader ska försöka fixa bilder imorgon så får ni se dom små liven”!
Schyssta armar grabben
Nice, lite motivation till nån som är lång! hur mycket vägde du innan du började träna? Hur ser din kost ut?
Nu får du ta o fixa lite bilder där du har lite mer ljus, man ser inte så mycket…
Jag ser bra..
Ser riktigt najs ut, upp med benbilder!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY