Land of the Orc3

Home Forums Medlemsbilder Land of the Orc3

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • Author
    Nicke B wrote:
    Ser ut som ett gött liv:up:

kan inte klaga😮

Du har det grymt du kompis =) Kör på

15594301

Härliga bilder! :)

Ser grymt ut, mer sån film till folket =)

Kul med film :up:

Söker en förening att tävla för, PM:a mig:)

Jag har bestämt mig för att ta SM i år.
    Även om jag trivdes väldigt bra i USA, på alla tävlingar, bland proffs, (och hade tänkt att göra min nästa tävling där), känner jag mig inte riktigt klar med Sverige.

Allt jag vill är att ni betalar tävlingslicens och SM-kostnaden:up:.

Som alltid gör jag mitt bästa att representera väl och ger alltid 110% hängivelse i allt jag gör.

mina tidigare meriter är bl.a Lucia classic pro 2007 vinnare, och SM08

här min senaste tävling, The Emerald cup 2010, 2:a plats. vägde in på 105kg.

Helgen var minst sagt tuff, men lyckad helt klart![/b]
    Jobbade fre 21:30-07:00,
    åkte hem till en kompis och sov en timma, sen körde vi till Alingsås för Alströmertrofén. En nybörjartävling i bodybuilding och bodyfitness. Jag skulle gästposera.
    Fast GPS:en fuckade upp oss totalt och vi hann inte dit i tid.. som tur var arbetade dom in mig i schemat ändå.
    Alla verkade nöjda med min show:) speciellt med formen jag visade upp! så det var jävligt roligt!
    Hann inte stanna kvar efteråt tyvärr, skulle börja jobba igen på kvällen fram till morgonen, fick ändå 3 tim sömn innan.. kände mig som en ny man;)

Ändra inställningarna för att se HD
    [youtube=cAsI7EzD0XM]

Kära dagbok,
    Varit i Polen med lilla morsan och träffat feta släkten.
    Det var bergtung diet där borta! Sa till mig själv; att jag är liksom på semester och är det något gott som viskar mitt namn äter jag det.
    Men det blev inget fusk någon gång! tvärtom.
    Fast en gång hade en tant gräddat värsta och stora kaka.
    Vi hann tyvärr inte smaka ens innan vi var tvugna att rusa till bussen.. sen tackade morsan nej till att ta med den, jag är fortfarande besviken:(
    Och Varmt var det, minst 35 grader, samtidigt som man var på fötterna vandrande genom stan heela dagen.
    Första morgonen gick jag upp 4:30 och gick 1,5 tim!
    Hade inte tänkt mig såå lång promenad, men jag hittade faktist inte tillbaka i första taget:-)
    Hörde en i receptionen prata om mig –Jesus Maria! sa hon. Fast då pratade hon om min frukost;)
    På lite mindre än en veckan tränade jag ändå 4ggr. På olika gym.
    Tyvärr måste jag säga att jag inte ens kände LUKTEN av något som kunde likna en stor kille.

24809713

Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.