Home › Forums › Medlemsbilder › Legs w/ Zone and Ryger
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 september, 2006 at 20:22 #975131Anonym anvandareMemberkrabban wrote:`Zone, kör du fortfarande dog crap? hur känns det i så fall?
Nej jag har ännu inte gått tillbaka till DC efter min triceps skada…
ZONE
2 september, 2006 at 22:09 #975132Anonym anvandareMemberZone kör du grillz?
3 september, 2006 at 00:58 #975133Anonym anvandareMemberGött o se pågar!!
/Grizzly3 september, 2006 at 09:49 #975134Anonym anvandareMemberLite discovarning på böjen där annars habilt pass, Gymleco maskinerna där är :up:
4 september, 2006 at 02:30 #975135Anonym anvandareMemberPiranha wrote:Lite discovarning på böjen där annars habilt pass, Gymleco maskinerna där är :up:Det är i Gefle – som du missade stortid sucker! :wazzup:
Hela han är en stor röv..4 september, 2006 at 12:44 #975136Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Fuckin`haters!
Psirus – Vart läser du ordet ”hardcore” på denna sida??
Bara en vanlig fredag i Gävle…thats it…
MEN..Jag LOVAR att jag kan få dig att spy i benpressen sucker!
Välkomnar dig att köra ben med oss anyday…
ZONETa inte i så du skiter på dig nu
trodde att :whistle: gubben skulle visa på ironin i mitt inlägg eftersom du brukar förespråka ”Hardcore träning” men hade visst fel.
Att du skulle kunna få mig att spy tvivlar jag inte en sekund på, trolligen skulle jag va en frimärke på golvet redan efter böjen.
Ta det lilla lugna nu:up:
4 september, 2006 at 12:54 #975137Anonym anvandareMemberPsirus wrote:Ta inte i så du skiter på dig nutrodde att :whistle: gubben skulle visa på ironin i mitt inlägg eftersom du brukar förespråka ”Hardcore träning” men hade visst fel.
Att du skulle kunna få mig att spy tvivlar jag inte en sekund på, trolligen skulle jag va en frimärke på golvet redan efter böjen.
Ta det lilla lugna nu:up:
Var ironi i svaret också my friend!
NO BEEF!Love ya!
ZONE4 september, 2006 at 13:01 #975138Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Var ironi i svaret också my friend!
NO BEEF!Love ya!
ZONEok har lite svårt att se igenom ironin med Fuckin`haters! och Jag LOVAR att jag kan få dig att spy i benpressen sucker!
4 september, 2006 at 13:20 #975139Anonym anvandareMemberPsirus wrote:ok har lite svårt att se igenom ironin med Fuckin`haters! och Jag LOVAR att jag kan få dig att spy i benpressen sucker!Vi snackar så här i Gävle…Fråga Ryger! Ändå är det lugnare nu än back in the day när Forsgrèn & the old gang satsade! Damned då skulle du varit med! LOL!
ZONE
8 september, 2006 at 21:44 #975140Anonym anvandareMemberZONE8) ge mig ett benpass i 25års present i oktober:emo-thumb :emo-thumb
kör de ca 50milen direkt:D
8 september, 2006 at 21:51 #975141Anonym anvandareMembertlagret wrote:ZONE8) ge mig ett benpass i 25års present i oktoberkör de ca 50milen direkt:D
HA HA!
Sure pal…you are so welcome!!
ZONE
8 september, 2006 at 21:59 #975142Anonym anvandareMemberKörde bakisda lår igår me P-A andersson … men den värken har väl får ja hoppas släppt lagomt till oktober;)
Du är en Inspirations källa Zone:emo-thumb riktigt hardcore o få köra på ditt gym nångång.. AND I LOVE YOUR SITE:D
8 september, 2006 at 22:03 #975143Anonym anvandareMembertlagret wrote:Körde bakisda lår igår me P-A andersson … men den värken har väl får ja hoppas släppt lagomt till oktober;)Du är en Inspirations källa Zone:emo-thumb riktigt hardcore o få köra på ditt gym nångång.. AND I LOVE YOUR SITE:D
Ooh thanx!!
Peace!
ZONE -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.