Lena Johannesen

Home Forums Medlemsbilder Lena Johannesen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 82 total)
  • Author

LIna & La Ana,

Tack saa mycket – nice to hear from the girls, too :)
    I feel pretty good still and actually working on a new sponsorship belive it or not….I’ll let you know how that goes ;)

Lena

L.J wrote:
    Tusen Takk!! Min termin er satt til 11. Mars:)

Lena

Inte så långt kvar nu tills du får träffa din lilla tjej :) Du ser fortfarande strålande ut och magen är hur fin som helst.

Väntar själv en liten bebis som anländer om ca 4-5 veckor ;) Kommer sakna magen lite grann när den försvinner tror jag. Är rätt så mysigt att gå omkring med sin lilllbabe därinne :)

Lycka till med allt :emo-thumb

TeTe wrote:
    Inte så långt kvar nu tills du får träffa din lilla tjej :) Du ser fortfarande strålande ut och magen är hur fin som helst.

Väntar själv en liten bebis som anländer om ca 4-5 veckor ;) Kommer sakna magen lite grann när den försvinner tror jag. Är rätt så mysigt att gå omkring med sin lilllbabe därinne :)

grattis till din kommande beffe!!!! hmmm..kanske därför du skippade sm i somras kom jag att tänka på… :)

TeTe,

Grattis til dig ogsaa!!! Kan du posta en bild paa deg og magen????

Lena

TeTe wrote:

Upp med bilder Tete det finns inget vackare än en gravid kvinna:up:

Lena u look BEAUTIFUL pregnant:worship:

jag har själv 3 barn och magen är det som man saknar sen men du kommer få nått ännu bättre ju din dotter , just wait , love at 1st sight all the way :emo-thumb ;)

Hej Lena!

Du ser verkligen str

TeTe wrote:

Vad kul :) ! Önskar även dig jättemkt Lycka Till! Många ”fitnessbebisar” på gång nu :emo-thumb . MåSåGott.

Annika :)

Annika,

Tackar, tackar:)

You look unbelivable good – BEST I’ve ever seen you for sure!!!!! That right there is PRO shape/physique for SURE!!! You should go for your pro card and try it out!!! I’m impressed!!!!! See what 2 babies can do ;)
    How tall are you and what did you weigh? (Can I ask your age, too??)

Lena

L.J wrote:
    Annika,

Tackar, tackar:)

You look unbelivable good – BEST I’ve ever seen you for sure!!!!! That right there is PRO shape/physique for SURE!!! You should go for your pro card and try it out!!! I’m impressed!!!!! See what 2 babies can do ;)
    How tall are you and what did you weigh? (Can I ask your age, too??)

Lena

Hej igen Lena!

Tack så jättemycket för de fina orden 😮 , betyder oerhört mkt att höra det från dig som under så många år varit/är mitt ideal inom fitness :worship:

Jag är 169cm och vägde 60kg på de bilder som jag bifogade och som togs nu i december. Ska bygga på mig lite över axlar och rygg, då tror jag det kan bli än bättre.

Det klart du kan fråga hur gammal jag är, jag är 35 och mkt stolt över det, dvs jag kan få tävla på Veteran VM om vårt förbund anser att jag har där att göra.

Ang. en proffssatning för mig så tror jag inte det är möjligt rent ekonomiskt för oss som familj. Om situationen dock varit annorlunda med tex ekonomiskt stöd från ngn sponsor kanske man skulle kunna fundera på det :) .

Självklart skulle det varit oerhört spännade men jag har ingen dröm om att jag som du skulle kunna försörja mig som proffs. Tror man måste lägga ner mkt mer tid än vad jag har, för att kunna lyckas som proffs.

Men visst vore det kul, bodde ett tag i början av 90-talet i Long Beach, LA och stortrivdes med det mesta. Ang tävlandet kommer jag nu under våren ta det lugnt med tävlandet då jag måste byta ut några reservdelar:D . Satsar dock på att stå på tävlingsscenen igen efter sommaren.

Åter igen, jättetack för dina fina ord 😮 , värmer i hjärtat, för lång tid, tack.

Hörs snart igen.

MåSåGott

Annika :)

L.J wrote:
    TeTe,

Grattis til dig ogsaa!!! Kan du posta en bild paa deg og magen????

Lena

Hej Lena!

Tack :)
    Här kommer en bild på mig o magen! Tagen idag :)

Vanessa: :) En bild för dig oxå

Annika: Japp, det känns otroligt kul att bli mamma igen. Jag mår för det mesta toppen och tränar fortfarande, om än på en mer ”gravidvänlig” nivå 😮 Lycka till med dina framtida satsningar inom tävlandet. Det känns tryggt att se att fysiken bara blir bättre efter ett par barn :D (det finns hopp för en annan då alltså) :|

teTe,

WOW!!! Du ser jette bra ut!!! LITEN mage for 35 veckor!!!…..Sekert for at du har trenat under graviditeten. Hur mycket har du gatt upp i vikt?

Lena

annika,

Da er vi like hoga, lik tevlings vikt, og lika ’gamla’…..wow – inte verst ;)

Jeg synest absolutt du skal tevla i Veteran VM – du kan naa helt til topps!!!! Du har ogsaa kvalitet for PROFF tevling – no kidding (Ok I;ll go over to english – sorry) You dont really need to do anything different when turning PRO – thats where many goes wrong. They think they gotta do more and better, and end up overtrained, burned out, small and flat! The only thing is that most contests are here in US, so travel etc will cost….Maybe some Swedish company could sponsor your flight, hotel and suits??? Doesn’t hurt to ask ;)
    Pauline is going for her debut in March, so that will be fun!I’m helping her the best I can with tips, opinions, feedback etc…..
    But, no matter what you do – go for VM!!! Congrats again – u look awesome!!!!:emo-thumb

Lena

Lena :worship: , jag vet inte riktigt vad jag ska säga faktiskt 😮 , har nog inte så där rakt ut direkt fått höra från någon det du här har skrivit till mig, jag blir verkligen jätteglad och skakig i hela kroppen, hihihihi.

Ja, jag får väl ta mig en funderare då ;) men hur ska man gå tillväga OM jag nu skulle vilja pröva mina vingar som proffs? Måste inte det svenska förbundet ge tillstånd/söka proffslicens för att man ska få göra ngt sådant? Eller finns det andra sätt?

Jag vet att om jag bestämmer mig för något så gör jag det fullt ut dvs satsar 100 %. Så visst skulle det säkert gå att lösa med det ekonomiska om jag nu skulle bestämma mig för detta. Men helt ärligt Lena, jag skulle aldrig kommit på tanken själv om du nu inte sagt allt detta, du är verkligen för go ;) .
    Undrar om jag kommer kunna sova i natt :D , måste verkligen tänka över det här :| :) .

Är jag inte för ”gammal” för att göra något sådant NU?

MåSåGott Lena :worship:

Hälsningar

Annika

Ps.Går det bra om jag skulle maila dig via din vanliga mail om jag har nga frågor ang en ev proffsstart?

Annika,

I guess you checke dyour mail already ;)

keep me updated!!

Lena

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 82 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.