Linas Body Fitness debut

Home Forums Medlemsbilder Linas Body Fitness debut

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 102 total)
  • Author

Jättefint, Lina. Du ser ut att ha kroppen till att bli riktigt bra. Det är dessutom roligt för mig, som gillar den glammiga aspekten av bodyfitness, att se hur bra du fixat hår/smink/smycken/skor. Snyggt poserat också.

Du såg helt fantastisk ut Lina!!!
    Helt klart en inspiration nu när jag börjat förbereda mig. Aldrig att jag kommer lyckas så bra med dräkter, smink, hår och poseringar som du gjorde men ett försök ska jag ju göra….
    Stort grattis till allt, inte bara placeringen utan till att du orkat kämpa dig ända fram och lyckades så bra! :up:

Grattis till en lyckad debut. Som jag sade tidigare tycker jag att du har en riktigt bra struktur. Kommer bli kul att se hur det går för dig med lite mer muskler och hårdhet. Lycka till på nästa tävling. :)

Ett stort plus i kanten var ju faktiskt att du såg ut att ha kul!
    En i topp tre, ingen nämnd ingen glömd, såg ju ut att ha fruktansvärt tråkigt och stod bara rätt upp och ned utan att ens posera i princip. Det var iaf intrycket man fick från läktaren.

Tack alla för era kommentarer!
    Ska svara er lite snabbt såhär innan jag hoppar in i duschen efter morgonpromenaden (som för övrigt kändes sååå mycket lättare med mer energi i kroppen!)

kiivisch: Ja, jag är helnöjd! Ska försöka tävla igen på fitnessfestivalen!

überbiffen: Tack! Jag har en bakgrund som elitgymnast, men har kört seriös styrketräning i ca 2 år (sporadiskt i ca 4 år innan dess).

Frida-Mari: Tack tjejen! Kul att jag inspirerar dig :)

Nina Lätt: Tack! Kul att du gillade det! Jag tyckte det var skitkul att förbereda allt det där, hihi. Tjejig som man är…

CamillaJ: Tack tjejen! Jag är så glad att jag tog tag i det och lyckades ta mig hela vägen fram! Kämpa på nu, det är verkligen värt det!

Jay: Tackar så mycket! Ja, att jag hade kul var det nog ingen som kunde ta miste på, hihi. Kunde inte sluta le!

Hiiiman: Jodå, han är allt glad han också :p Tack!

La Ana: Tack så mycket gumman! Det var verkligen sååå roligt att tävla! Kör nu hårt, för snart är det din tur att få uppleva allt det här ;)

//Lina

edt.

GRATTIS TILL FEMTEPLATSEN!!!

säger som många andra, det kan bli hur bra som helst om du fortsätter så här!!! du är ju inte gammal heller ;)

BRA RYGG, BRA BEN, FINA LINJER, GRYM UTSTRÅLNING!!!

Jösses Lina vad fin du var!! Jag är jätteimponerad! :) Du var en av de som verkligen fixade poseringen galant, har du fått hjälp med poseringsträningen eller har du ”bara” övat framför spegeln?

Hej tjejen!

Måste instämma med de andra du ser riktigt fin ut på bilderna. Kul att du även lyckades så bra första gången!

Förstår att du blir sugen redan till näste tävling, kan ju inte förneka att man själv blir sugen på att stå där en vacker dag :)

Lycka till i framtiden!

/ Johanna

Du är grym tjejen! Puss ;)

DÄÄÄM snygg=) du har blivit min lilla idol nu=)kanonbra jobbat!
    ;)

bra jobbat Lina..grymm debut!!

Vad kan man säga som inte redan skrivits i denna tråd… Riktigt fin kropp o otrolig utstrålning på scen! Inte många som slog ditt leende du!

Jättekul Lina gryyyymt bra!

jag instämmer rätt av, du verkligen strålade!! härligt att se äkta glädje!!
    grattis och lycka till i fortsättningen!

Grattis Lina! :up: Kul att du hade så roligt på tävlingen. :D

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 102 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.