Home › Forums › Medlemsbilder › Linas Body Fitness debut
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 maj, 2006 at 13:00 #1008017Anonym anvandareMember
Grattis!!, med ett sånt motiv så kan ju bilderna bara bli super! :emo-thumb
24 maj, 2006 at 14:09 #1008018Anonym anvandareMemberGrattis!!![/b] :up:
Du ser jättefin ut på bilderna, synd att man inte var där och kunde se dig live!
Hur lång var du och hur mycket vägde du? Kan va kul att veta…
Supersnygg den där blåa bikinin var också!!!!24 maj, 2006 at 14:34 #1008019Anonym anvandareMemberStort grattis Lina!!!
Du var verkligen jättefin! Väldigt imponerande debut tjejen!
Det syntes verkligen att du gillade att stå på scenen!
Blått är för övrigt en kanonfin färg på dig!
Ska bli jättekul att se dig tävla igen!24 maj, 2006 at 15:30 #1008020Anonym anvandareMemberHej gumsan! :friends:
Vad var det jag skrev och sa till dig DU kommer glänsa mest på scen och det gjorde du LÄTT! Solstråle no 1 verkligen!
Du vet vad jag tycker och hur mycket jag trodde på dig under dietens gång! (vilket jag fortfarande gör )Kan nog inte skriva för många gånger att jag tyckte du satte poserna perfekt!
Så snygga dräkter dessutom – hela paketet hade du gummanDina prestationer har verkligen gett mig en kick nu under dieten!
GRATTIS[/b] till en femte plats nu igen vännen!
Kramar
24 maj, 2006 at 16:52 #1008021Anonym anvandareMemberÅh, ni är ju bara för söta
Blir så glad när jag läser allt ni skriver!athleticmia: Tack Mia! Kul å höra! Nästa gång kör vi i samma klass
Nannis: Åh, tack så mycket! Jag har mest övat framför spegeln, men Calle har såklart hjälpt mig också. Ett tips är att fota mycket så man verkligen får se hur det ser ut själv och kan se skillnaderna mellan olika sätt att posera.
johanna: Tack så mycket! Om du är sugen på att tävla så GO FOR IT! Du kommer inte ångra dig!
Calle Sirén: Du också älskling Utan dig hade jag inte kommit långt!
Bim: Idol, jag!? Du är ju för söt tjejen!
G45P: Tack!
kingkong666: Tack ska du ha!
pucca: Tack tjejen!
paulina73: Tack så mycket! Nog var det äkta glädje alltid
GBGPatrik: Tack!
Ripper: Man tackar!
mariia: Tack tjejen! Kul att du gillade bikinin, det gör jag också. Se nästa inlägg för lite mer info…
Katti: Åh, tack så jättemycket! Jag gillar verkligen blått!
Sashli-darling: Åh, du är för go vännen!! Du vet att du har varit ett otroligt stort stöd för mig! Nu kör vi hårt mot fitnessfestivalen tillsammans!!! Lovar att stötta dig lika mycket som du stöttat mig!
KRAM på er alla!!!
24 maj, 2006 at 16:54 #1008022Anonym anvandareMemberYo Bruden
Otroligt bra jobbat :emo-thumb och kanon jobb calle gjorde som coach(vi ska inte glömma coachen oxå)
Hoppas du hörde mig:o kommer du köra FF nu?
24 maj, 2006 at 16:57 #1008023Anonym anvandareMembersnygg tjej:P
24 maj, 2006 at 16:58 #1008024Anonym anvandareMemberbeautiful;)
24 maj, 2006 at 17:05 #1008025Anonym anvandareMemberHar fått önskemål om att ange mina mått och min vikt, så här kommer lite info…
Längd: 158 cm
Startvikt: 55,5 kg (1/1-06)
Tävlingsvikt: 48,8 kg (21/5-06)Måtten tog jag aldrig de sista veckorna eftersom jag var så vätskig, och på tävlingen orkade jag inte. Men såhär låg det till 13/5-06 (lite vätskig)… (innan dieten, 30/12-05)
Bröst: 80,5 cm (87 cm)
Arm: 25,5 cm (28 cm) avslappnad
Midja: 59,5 cm (66 cm) smalaste
Mage: 67,5 cm (76,5 cm) bredaste
Rumpa: 85 cm (91 cm)
Lår: 49,5 cm (55 cm) bredaste, högt upp24 maj, 2006 at 17:11 #1008026Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Yo BrudenOtroligt bra jobbat och kanon jobb calle gjorde som coach(vi ska inte glömma coachen oxå)
Hoppas du hörde mig:o kommer du köra FF nu?
Tack tjejen!! Och tack för ditt publikstöd och för bilderna!
Calle gjorde ett superjobb Han åt knappt något på hela dagen, sa att han fokuserade på att hjälpa mig och att han själv kom i andra hand… Han hade det inte lätt inte! Fick tvätta mitt hår, lägga färg, klistra bikinin ja Gud vet allt… Tobbe skrattade gott när han såg Calles hårborstningsstil
Jag siktar på att tävla igen på FF :emo-thumb
24 maj, 2006 at 17:21 #1008027Anonym anvandareMemberBra debut. Fina linjer och bra utstrålning på scenen. Lite mer massa och du kan bli riktigt farlig. :up:
24 maj, 2006 at 17:37 #1008028Anonym anvandareMemberLina wrote:Tack tjejen!! Och tack för ditt publikstöd och för bilderna!Calle gjorde ett superjobb Han åt knappt något på hela dagen, sa att han fokuserade på att hjälpa mig och att han själv kom i andra hand… Han hade det inte lätt inte! Fick tvätta mitt hår, lägga färg, klistra bikinin ja Gud vet allt… Tobbe skrattade gott när han såg Calles hårborstningsstil
Jag siktar på att tävla igen på FF :emo-thumb
Ja jag är imponerad av Calle du har en bra coach Lina !!!!!
Kul att du siktar på FF hörde från sashli att hon försökte övertala dig men det var en lätt beslut eller hur ,
Jo Calle sade att han hade knappt ätit men jag tror han var så fokuserad på dej . Hoppas att ni åt god mat efter tävlingen.
Bra mått du hade snacka om att känna sig tjock efter att ha sett alla tävlande hahhaha
24 maj, 2006 at 18:15 #1008029Anonym anvandareMemberGrattis till en bra debut!!
bara bygga på å komma tillbaka för att vinna
24 maj, 2006 at 18:25 #1008030Anonym anvandareMemberOgge: Tack, det var kul att höra!
Vanessa Frykman: Jodå, det blev en hel del godsaker efter tävlingen vill jag lova Massa choklad, kanelbullar, pizza och kakor
På måndagen hade jag en ”nyttig ätardag” och nu försöker jag hitta en lagom nivå där jag kan lägga på mig muskler utan att gå upp en massa i fett. Kommer fortsätta med morgonpromenader minst varannan dag och en del intervallpass också. Och såklart TUNG styrketräning!! Ryggpasset igår gick kanonbra!!! Snacka om att energin och styrkan var på topp efter några dagars vila och massor av mat!
Jag är superladdad inför FF!! Ska bli grymt kul att möta så många vänner på scenen!Psirus: Tack! Yes, nu är det muskelbygge som gäller!!
24 maj, 2006 at 22:46 #1008031Anonym anvandareMemberGrattis! Är ny här på forumet men du såg verkligen jätte fin ut på scenen vi var i västerås och kollade in tävlingarna, jättefin dräkt i 2: och 3:dje vem har gjort dom? vad fick du betala? Du och tjejen som vann hade verkligen utstrålning ni sken i kapp:emo-thumb
Lycka till i framtiden, -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.