Home › Forums › Medlemsbilder › Linas Body Fitness debut
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 maj, 2006 at 23:26 #1008032Anonym anvandareMember
Hej Lina..
Som jag sa när vi träffades så tyckte jag att du växte i baddräkts ronden. Du hade bättre färg, benen kom fram bättre och du hade en sjukt snygg baddräkt som glimmade ikapp med din utstrålning!! Och inte glömma din posering som var enastående!! :emo-thumb Det var din första tävling och jag vet att du är jättenöjd, och det ska du absolut vara!! Lite mera muskler nu bara :bb:
25 maj, 2006 at 07:32 #1008033Anonym anvandareMemberGrattis till en kanonbra debut, keep up the good work!
Kul å träffa dig å Calle en sväng på mässan oxå, ha det nu super å hälsa Calle oxå :emo-thumb
25 maj, 2006 at 08:28 #1008034Anonym anvandareMemberMiss C Shine: Tack så mycket
Dräkterna är sydda av en sömmeska som bor en bit utanför Göteborg. PM:a om du vill ha hennes nr. Jag köpte tygerna själv för tot 500 kr och betalade henne 2000 kr för att sy upp dem. + 500 kr för tyg och sömnad av svarta trosan, BH:n köpte jag på HM. Stenarna köpte jag och satte på helt själv, la ca 500 kr på bara dem…
Jag och Anna hade grymt kul ihop på tävlingen Verkligen en värdig vinnare!!Linda Berg: Åh, tack så mycket! Jättekul att få dina kommentarer! Det var så roligt att träffa dig i Västerås, och få se din mage
Nu ska jag bygga på mig mera muskler innan FF!!The_Stack: Tack ska du ha! Calle hälsar tillbaka!
25 maj, 2006 at 08:33 #1008035Anonym anvandareMemberHej Lina!
Stort grattis till 5e platsen! Måste säga att du hade otroligt fina dräkter, helt rätt färgval också – passade dig riktigt bra.:emo-thumb
En fråga, var köpte du stenar till dräkterna?
/Hanne
25 maj, 2006 at 08:36 #1008036Anonym anvandareMemberHanne wrote:Hej Lina!Stort grattis till 5e platsen! Måste säga att du hade otroligt fina dräkter, helt rätt färgval också – passade dig riktigt bra.:emo-thumb
En fråga, var köpte du stenar till dräkterna?
/Hanne
Tack Hanne!
Jag är själv mycket nöjd med valet av tyger! :nodJag köpte stenarna på Panduro.
Mvh Lina
25 maj, 2006 at 12:41 #1008037Anonym anvandareMemberHej Lina
man kan med andra ord säga att Calle gjorde en egen tömning under helgen eftersom han åt knappt under dagenTog ni inga bilder där ni är ihop själva du o Calle
25 maj, 2006 at 16:08 #1008038Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hej Lina
man kan med andra ord säga att Calle gjorde en egen tömning under helgen eftersom han åt knappt under dagenTog ni inga bilder där ni är ihop själva du o Calle
Ja jisses han var minst sagt tömd
Han var halvt död när vi kom tillbaka till hotellet på kvällen, då släppte liksom allt… Men det blev bra igen när han fått pizza i magenNej tyvärr så har vi inga bilder på oss båda. Det var Calle som skötte kameran hela helgen… Kanske finns någon annan som har!?
25 maj, 2006 at 16:14 #1008039Anonym anvandareMemberLinda Berg wrote:Hej Lina..Som jag sa när vi träffades så tyckte jag att du växte i baddräkts ronden. Du hade bättre färg, benen kom fram bättre och du hade en sjukt snygg baddräkt som glimmade ikapp med din utstrålning!! Och inte glömma din posering som var enastående!! :emo-thumb Det var din första tävling och jag vet att du är jättenöjd, och det ska du absolut vara!! Lite mera muskler nu bara :bb:
Håller med Linda till 100%!!Utstrålning har du,du var proffsig på scen, fina linjer, mera muskler och lite hårdare så blir du riktigt farlig.:up:
Mvh
Maria25 maj, 2006 at 16:19 #1008040Anonym anvandareMemberGrymt stark debut! Bra posering och utstrålning, by the book :up:
25 maj, 2006 at 16:22 #1008041Anonym anvandareMemberBra debut tjejen. Du var jättefin och vilken utstrålning! :emo-thumb
Vad blir nästa mål?
25 maj, 2006 at 16:22 #1008042Anonym anvandareMemberLinda Berg wrote:Hej Lina..Som jag sa när vi träffades så tyckte jag att du växte i baddräkts ronden. Du hade bättre färg, benen kom fram bättre och du hade en sjukt snygg baddräkt som glimmade ikapp med din utstrålning!! Och inte glömma din posering som var enastående!! :emo-thumb Det var din första tävling och jag vet att du är jättenöjd, och det ska du absolut vara!! Lite mera muskler nu bara :bb:
tjejen i mitten såg inte så glad ut på scen. Mådde inte hon bra?
25 maj, 2006 at 16:30 #1008043Anonym anvandareMemberMaria: Åh, va roligt att höra! Nu blev jag jätteglad
Jag kommer helt klart att kämpa vidare med byggandet och se till att komma in betydligt hårdare till nästa tävling!dedsi: Tack ska du ha!
Linn: Tack så mycket! Jag siktar på att tävla igen på fitnessfestivalen om jag fixar det i kombination med mitt exjobb Är grymt sugen i alla fall!!
25 maj, 2006 at 16:33 #1008044Anonym anvandareMemberAah, äntligen hittade jag hit :yahoo: Kanonsnyggt tjejen! Önskar så att jag hade varit där och hejat live, men bilderna duger också. Så fin v-form och ursmal midja :worship: Stort grattis till en jättefin debut!
25 maj, 2006 at 16:43 #1008045Anonym anvandareMemberSka bara snabbt påminna om att Lina har kille, dvs mig :aggresiv: Hehe
25 maj, 2006 at 17:42 #1008046Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Ska bara snabbt påminna om att Lina har kille, dvs mig :aggresiv: HeheRädd för att du måste vänja dig :p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.