Linas Body Fitness debut

Home Forums Medlemsbilder Linas Body Fitness debut

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 102 total)
  • Author

Hej Lina..

Som jag sa när vi träffades så tyckte jag att du växte i baddräkts ronden. Du hade bättre färg, benen kom fram bättre och du hade en sjukt snygg baddräkt :D som glimmade ikapp med din utstrålning!! Och inte glömma din posering som var enastående!! :emo-thumb Det var din första tävling och jag vet att du är jättenöjd, och det ska du absolut vara!! Lite mera muskler nu bara :bb:

Grattis till en kanonbra debut, keep up the good work!

Kul å träffa dig å Calle en sväng på mässan oxå, ha det nu super å hälsa Calle oxå :emo-thumb

Miss C Shine: Tack så mycket :)
    Dräkterna är sydda av en sömmeska som bor en bit utanför Göteborg. PM:a om du vill ha hennes nr. Jag köpte tygerna själv för tot 500 kr och betalade henne 2000 kr för att sy upp dem. + 500 kr för tyg och sömnad av svarta trosan, BH:n köpte jag på HM. Stenarna köpte jag och satte på helt själv, la ca 500 kr på bara dem…
    Jag och Anna hade grymt kul ihop på tävlingen :D Verkligen en värdig vinnare!!

Linda Berg: Åh, tack så mycket! Jättekul att få dina kommentarer! Det var så roligt att träffa dig i Västerås, och få se din mage ;)
    Nu ska jag bygga på mig mera muskler innan FF!!

The_Stack: Tack ska du ha! Calle hälsar tillbaka!

Hej Lina!

Stort grattis till 5e platsen! Måste säga att du hade otroligt fina dräkter, helt rätt färgval också – passade dig riktigt bra.:emo-thumb

En fråga, var köpte du stenar till dräkterna?

/Hanne

Hanne wrote:
    Hej Lina!

Stort grattis till 5e platsen! Måste säga att du hade otroligt fina dräkter, helt rätt färgval också – passade dig riktigt bra.:emo-thumb

En fråga, var köpte du stenar till dräkterna?

/Hanne

Tack Hanne!
    Jag är själv mycket nöjd med valet av tyger! :nod

Jag köpte stenarna på Panduro.

Mvh Lina

Hej Lina
    man kan med andra ord säga att Calle gjorde en egen tömning under helgen eftersom han åt knappt under dagen :D

Tog ni inga bilder där ni är ihop själva du o Calle

Vanessa Frykman wrote:
    Hej Lina
    man kan med andra ord säga att Calle gjorde en egen tömning under helgen eftersom han åt knappt under dagen :D

Tog ni inga bilder där ni är ihop själva du o Calle

Ja jisses han var minst sagt tömd ;)
    Han var halvt död när vi kom tillbaka till hotellet på kvällen, då släppte liksom allt… Men det blev bra igen när han fått pizza i magen

Nej tyvärr så har vi inga bilder på oss båda. Det var Calle som skötte kameran hela helgen… Kanske finns någon annan som har!?

Linda Berg wrote:
    Hej Lina..

Som jag sa när vi träffades så tyckte jag att du växte i baddräkts ronden. Du hade bättre färg, benen kom fram bättre och du hade en sjukt snygg baddräkt :D som glimmade ikapp med din utstrålning!! Och inte glömma din posering som var enastående!! :emo-thumb Det var din första tävling och jag vet att du är jättenöjd, och det ska du absolut vara!! Lite mera muskler nu bara :bb:

Håller med Linda till 100%!!Utstrålning har du,du var proffsig på scen, fina linjer, mera muskler och lite hårdare så blir du riktigt farlig.:up:
    Mvh
    Maria

Grymt stark debut! Bra posering och utstrålning, by the book :up:

Bra debut tjejen. Du var jättefin och vilken utstrålning! :emo-thumb

Vad blir nästa mål?

Linda Berg wrote:
    Hej Lina..

tjejen i mitten såg inte så glad ut på scen. Mådde inte hon bra?

Maria: Åh, va roligt att höra! Nu blev jag jätteglad :)
    Jag kommer helt klart att kämpa vidare med byggandet och se till att komma in betydligt hårdare till nästa tävling!

dedsi: Tack ska du ha!

Linn: Tack så mycket! Jag siktar på att tävla igen på fitnessfestivalen om jag fixar det i kombination med mitt exjobb :| Är grymt sugen i alla fall!!

Aah, äntligen hittade jag hit :yahoo: Kanonsnyggt tjejen! Önskar så att jag hade varit där och hejat live, men bilderna duger också. Så fin v-form och ursmal midja :worship: Stort grattis till en jättefin debut!

Ska bara snabbt påminna om att Lina har kille, dvs mig :aggresiv: Hehe :D

Calle Sirén wrote:
    Ska bara snabbt påminna om att Lina har kille, dvs mig :aggresiv: Hehe :D

Rädd för att du måste vänja dig :p

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 102 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.