Linas Body Fitness debut

Home Forums Medlemsbilder Linas Body Fitness debut

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 102 total)
  • Author

Vilken debut Lina!:worship:
    Du var ursnygg!:emo-thumb

Dedsi: men med dig är det lugnt, inget hot ;) Thihi

Calle Sirén wrote:
    Ska bara snabbt påminna om att Lina har kille, dvs mig :aggresiv: Hehe :D

:D :D

Calle Sirén wrote:
    Dedsi: men med dig är det lugnt, inget hot ;) Thihi

menar de, den där lilla räkan :D

Vanessa Frykman wrote:
    tjejen i mitten såg inte så glad ut på scen. Mådde inte hon bra?

Jag vet inte om det var för att hon var nervös eller om hon helt enkelt inte hade roligt på scen. : Synd eftersom hon hade fin fysik. Det drog ner helhetsintrycket rejält tycker jag…:)

Jo, det är ju ”The total package” som bedöms! Men som tur är det ju en enkel grej att korrigera, vore värre om man har helt kass symmetri! ;)
    Var kul o träffa dig irl Linda! Lycka till med babyn, det var snart dags va?
    Mvh Calle Sirén

Linda Berg wrote:
    Jag vet inte om det var för att hon var nervös eller om hon helt enkelt inte hade roligt på scen. : Synd eftersom hon hade fin fysik. Det drog ner helhetsintrycket rejält tycker jag…:)

tjejen ni pratar om heter malin o jag pratade en hel del med henne backstage. enligt mig hade hon den mest överlägsna fysiken av alla nybörjarna. hon hade lätt platsat på ett sm o det sa jag till henne.
    men….hon var både nervös o lite ovan vid poserna tror jag. med lite bättre självförtroende o ”våga” blir hon gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymm!

en liten bild på dig lina…. :)

Linda G wrote:
    Aah, äntligen hittade jag hit :yahoo: Kanonsnyggt tjejen! Önskar så att jag hade varit där och hejat live, men bilderna duger också. Så fin v-form och ursmal midja :worship: Stort grattis till en jättefin debut!

Tack tjejen :friends:
    Nästa gång ska midjan vara ännu smalare :P
    Magen var min sämsta muskelgrupp just för att fettet inte hade släppt ordentligt där. Tror det kan bli bra till nästa gång…

KRAM!

ettan wrote:
    Vilken debut Lina!:worship:
    Du var ursnygg!:emo-thumb

Åh, tack ska du ha tjejen :)

Lina wrote:
    Sashli-darling: Åh, du är för go vännen!! Du vet att du har varit ett otroligt stort stöd för mig! Nu kör vi hårt mot fitnessfestivalen tillsammans!!! Lovar att stötta dig lika mycket som du stöttat mig!

Nöjet var VERKLIGEN på min sida gumsan!
    Att jag lyckades vara ett stort stöd för mig var mitt mål så wieeee – Hehe, då klarade jag min del av din diet också :D
    Så imponerad är jag av dig och dina prestationer ska du veta!
    Jag ser både fram emot och typ inte :D att få stå bredvid dig på scen solstrålen! En vass konkurrent – det är vad du är!

Calle:
    Grymt jobbat från din sida med. Tro mig jag vet hur mycket det betyder när ens andra hälft ställer upp till 100% och verkligen ger lika mycket som en själv som dietar!
    Som jag skrev till Lina, Ni är så välkomna så till mig och min kille Mike ;)

:friends:

Tjejer, nu får det räckta med gumsan och darling och allt…;)

En lätt nick, möjligen ett ”ser inte så jävla illa ut” och ett ”kan nog bli nåt, kanske” är fullt tillräckligt! Har ni aldrig hört talas om Jantelagen?:what:

Janpeter Sangborn wrote:
    Tjejer, nu får det räckta med gumsan och darling och allt…;)

En lätt nick, möjligen ett ”ser inte så jävla illa ut” och ett ”kan nog bli nåt, kanske” är fullt tillräckligt! Har ni aldrig hört talas om Jantelagen?:what:

hehehe:D

Passar på att slänga in ett stort grattis till en mycket lyckad debut Lina! :up: (Detta gäller även dem andra i klassen)

Sashli: Ja, du var verkligen ett stöd för mig ;) Peppade mig otroligt mycket!!
    Ser fram emot att stå på samma scen som dig vännen! Så kul vi ska ha!!! :yahoo:
    Hoppas vi hinner träffas nåt i sommar!

Janpeter Sangborn: Okej…Ska bli skärpning… 8)

Dr.squat: Tack ska du ha! Och grattis till dig också!

Ser utrolig bra ut, blir morsomt å se hvordan det kommer gå med deg i fremtiden.

mvh
    Kenneth
    [www.ksvensen.com]

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 102 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.