Linas Body Fitness debut

Home Forums Medlemsbilder Linas Body Fitness debut

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 102 total)
  • Author

Jepp, grymt motiverad tjej och riktigt bra form för BF! Du kommer bli riktigt farlig på scenen i framtiden :P Får se till att Calle står ut med att ha en prinsessa hemma hela tiden. Nu är det raka spåret mot Fitnessfestivalen som gäller :yahoo:

ksvensen: Det tackar jag för :)

Cinnabon: Tack tjejen :D Nu kör vi stenhårt mot fitnessfestivalen!!! Här ska byggas :bb:
    Förresten, gillar din avatar skarpt! Snygg bild på en snygg tjej!
    Kram på dig!

Bra Kämpat,,,

Ses på nästa tävling

Frida-Mari: Tack! Verkligen roligt att höra :)

Bigkingo: Tack ska du ha!

Såg väldigt bra ut! :up: Nu får du se till att Calle börjar träna som en man med! Du kanske kan lära honom ett och annat :p

Mjao wrote:
    Såg väldigt bra ut! :up: Nu får du se till att Calle börjar träna som en man med! Du kanske kan lära honom ett och annat :p

Jag ska börja träna som en man när du har deffat bort 10 kilo fett :up: Btw: Förutsätter inte sånna dryga kommentarer att man har en bättre fysik själv? Haha :up: Ses på gymet!

Har ni inga för och efter bilder?

Calle Sirén wrote:
    Jag ska börja träna som en man när du har deffat bort 10 kilo fett :up: Btw: Förutsätter inte sånna dryga kommentarer att man har en bättre fysik själv? Haha :up: Ses på gymet!

10 kg fett ? Im ripped 2 tha fucking BONE! :D Den var inte dryg, bara klockren! Och jo, eftersom ja slängde in den kommentaren så antar ja att jag ligger ett par nivåer högre :emo-thumb

Mjao wrote:
    10 kg fett ? Im ripped 2 tha fucking BONE! :D Den var inte dryg, bara klockren! Och jo, eftersom ja slängde in den kommentaren så antar ja att jag ligger ett par nivåer högre :emo-thumb

:nod Okej

ser grymt ut :D

Mjao: Tack! :)

Vanessa Frykman: Oh no… Så kul ska vi inte ha! Kan inte fatta hur tjock jag ser ut på bilderna från i höstas :( Säger bara ALDRIG MER!!! Inget jag vill visa upp för allmänheten…

Adman: :D Tack ska du ha!

Hej igen Lina!
    Har missat din tråd… Hur man nu kan göra det?? :what:
    Du var jättefin på scenen, din posering var toppen! Nu är det
    bara att köra på ännu hårdare.. Kul med tävling på FF!!

Några bilder från mig!

Sofia wrote:
    Hej igen Lina!
    Har missat din tråd… Hur man nu kan göra det?? :what:
    Du var jättefin på scenen, din posering var toppen! Nu är det
    bara att köra på ännu hårdare.. Kul med tävling på FF!!

Några bilder från mig!

Hej Sofia!
    Tack så mycket :happy:
    Det var kul att prata med dig i Västerås!
    Ja, jag siktar på att tävla igen på FF. Vill verkligen det!!
    Nu ska jag allt bygga på mig lite :bb2:

Kram på dig!

Frida-Mari wrote:
    Hej igen Lina, jag vet att jag kommenterat i denna tråd innan men jag är bara tvungen att säga att du är så otroligt vacker på bilderna, sån grym utstrålning!!! Man ser verkligen energifältet runt dej. Helt otroliigt bra jobbat, men jag vet inte om jag vill möta dej på FF 😮 :|

Lycka till m allt! /Frida

Hihi :D Du får skriva så mycket du vill!
    Tack för dina snälla kommentarer!
    Ska du också köra korta klassen (-163) på FF?

Kör hårt och lycka till du med!
    Mvh Lina

Måste bara få skriva att du såg grym ut på scenen!! Härlig inspirationskälla är vad du är!
    :nod

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 102 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.