Linas Body Fitness debut

Home Forums Medlemsbilder Linas Body Fitness debut

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 91 through 102 (of 102 total)
  • Author
    SandraJ wrote:
    Måste bara få skriva att du såg grym ut på scenen!! Härlig inspirationskälla är vad du är!
    :nod

Åh vad roligt att höra :D

Mvh Lina

Riktigt vacker tösabit

Frida-Mari: :D Nej det är nog bäst att du låter bli det, haha! Men vi lär väl ses back stage i alla fall :emo-thumb

Wennerberg: 😮 Tack!

Maste oxa instamma, vilken pudding! Lyckad debut :nod

Extra plus for snygg make up o bra val av farger!!!!

ThereseLindberg wrote:
    Maste oxa instamma, vilken pudding! Lyckad debut :nod

Extra plus for snygg make up o bra val av farger!!!!

Åh 😮 tack tjejen!
    Kul att höra :)

Mvh Lina

hur känns det nu 2veckor efter lina?? härligt med ”friheten” va? ;)

Fler bilder till dig! 8)

Lina wrote:
    Då var 4½ månaders diet över och jag har tävlat i Body Fitness för första gången! Det har inte alltid varit en dans på rosor det vill jag lova, men när jag väl var på tävlingen, ja då var det värt ALLT slitande ;) Jag hade en helt underbar helg i Västerås! Att tävla var bland det roligaste jag gjort och jag började direkt längta till nästa tävling! Jag trodde jag skulle vara skitnervös för att gå upp på scenen inför alla dessa människor, men inte ett dugg! Jag hade bara så KUL!
    Och alla dessa underbara människor vi träffade denna helg :friends: Jag kan knappt fatta vilket publikstöd jag hade! Ni gjorde det till en ännu större upplevelse! Det sötaste var när jag hörde lilla Liza ropa ”Lina du är bäst”. Då kunde jag knappt hålla mig för skratt!

Det var många grymt duktiga tjejer trots att alla var nybörjare! Jag blev såå glad när jag fick veta att jag gick till final och jag är jättenöjd med min 5:e plats! Nästa gång ska jag förhoppningsvis ha lite mera muskler och helt klart vara hårdare!

Ett stort TACK till min underbara coach och älskling Calle!
    Du ställde verkligen upp och hjälpte mig med ALLT! Även om jag inte alltid förtjänade det…

Och TACK till ALLA som stöttat mig längs vägen och under tävlingen! Ni har betytt otroligt mycket! :worship:

Nedan följer lite bilder från helgen…

Starkt jobbat.
    Lycka till framöver.

athleticmia: Jo, det är allt rätt härligt att kunna göra lite mer som man vill nu 8) Föröker hitta en balans! För tillfället är det dock mindre bra…Åkte på en matförgiftning igår och har inte riktigt hämtat mig än. Ät inte för gammal keso säger jag bara!

Sofia: hihi, tack tjejen!

Team Gymgrossisten: Det tackar jag så mycket för! :)

Roger: Din smygare ;)

Lina wrote:
    Åkte på en matförgiftning igår och har inte riktigt hämtat mig än. Ät inte för gammal keso säger jag bara!

Haha, är Calle får sluta glida runt på sin eu-moppe och köpa en bil så ni kan LIDL-shoppa på riktigt hör jag :p

dedsi wrote:
    Haha, är Calle får sluta glida runt på sin eu-moppe och köpa en bil så ni kan LIDL-shoppa på riktigt hör jag :p

Höhö :D Har faktiskt sålt suzukin nu och äger numera en liten Peugeot 106 Rallye :P

Viewing 12 posts - 91 through 102 (of 102 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.