Lisas bilder, bedöm.

Home Forums Medlemsbilder Lisas bilder, bedöm.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 42 total)
  • Author

Hej!
    Har slängt upp fler bilder i min träningsjournal och tänkte att jag slänger upp ett par stycken här så kan ni bedöma vad som kan behöva bli bättre.
    Jag går på ”deff” nu och har precis gått på 3:e veckan, ska försöka lägga upp bilderna så det blir före-efter bilder bredvid varandra. Men det har bara gått 2 veckor mellan bilderna!!
    Axlarna vet jag med mig att de behöver mer träning men den vänstra har jag haft problem med då den går ur led och den högra så gick nyckelbenet delvis av och läkte fel, men nu ska jag börja lassa vikter :).
    Ryggen skall också prioriteras.
    Mitt mål är att bli jämn så jag en dag ska kunna tävla, antingen fitness eller bb..
    Jag har gymmat i 1 o ½ år, seriöst i knappt ett år men har bra grund från hästarna och andra sporter..
    Bedöm gärna.
    Mvh Lisa!!

3 bilder från igår, har inga att jämföra med för 2 veckor sen, ”krabban” bjuder jag skratta lite ni ;).
    Hoppas på lite kommentarer för jag har ingen aning om vad jag ligger på för nivå, tycker själv att jag är ganska snygg i kroppen 😮 , men vet inte vad andra tycker.. Skall deffa så jag kommer ner till minst 65kg och därifrån börja bygga igen. (vägde imorse 68.6 kg, dumma ätardagar, vägde 67.7 kg i lördags)
    Mvh Lisa!!

ritkgt bra resultat för bara tränat 1 år seriöst :buttrock: kör hårt o så kommer du snart nå ditt mål och tävla :up:

Tycker inte alls du har dåliga axlar, tvärt om. Mycket bra framsida lår också, svårt att se baksidan. Vaderna behöver lite pisk. Likaså bröst och armar. In alles tycker jag du ska köra på, strunta i att prioritera för mycket då det innebär att du prioriterar bort något annat. Du har en riktigt bra grund. Kommer bli fint!

ser ut som du har en del massa på benen!! kör mycket roddövningar för ryggen, kör 3 övn nu och har breddat min rygg rejält… lycka till med träning,deff och dina mål :up:

Bra jobb. Ser ut som du har starka ben!!:emo-thumb

Martin.P wrote:
    ritkgt bra resultat för bara tränat 1 år seriöst :buttrock: kör hårt o så kommer du snart nå ditt mål och tävla :up:

håller med här o tycker oxå du bara ska köra på o bygga ett tag till (efter din mini-deff, deffa inte för mycket nu bara, bygg istället)
    du har en ganska jämn muskelmassa ser det ut som så bara kör på!

sockerconny wrote:
    Bra jobb. Ser ut som du har starka ben!!:emo-thumb

Tack, jo jag har ganska starka ben.. Pysslat med hästar i 14 år så nog har benen använts flitigt, både inom ridning och förflytta höbalar med (runt150-250kg/st) :P ..

Tack för era fina omdömen, värmer som en vårdag :), då vet jag att jag gjort något rätt på gymmet iaf 8) ..

Ryggen prioriteras då jag har haft så mycket problem med den, behöver alla muskler där för att bli stabil.

Armarna har jag riktigt svårt för att få någon volym i, är glad att jag börjar få fram något sånära topp på dem.. Och Vaderna skall jag köra hårt med nu när benhinnorna har blivit mycket bättre :)

Fler får gärna skriva vad ni tycker :)
    Tack, Mvh. Lisa!!

Kjør på sier nå bare jeg! :emo-thumb

Najs! Har ju som sagt en hel del massa.
    Keep it up!!!

Zitruz wrote:
    Najs! Har ju som sagt en hel del massa.
    Keep it up!!!

Tackar och bockar.. Ska ”deffa” 1-2 veckor till och sen ägna mig åt bygga upp kroppen :)..

Kram// Lisa!!

Hej!
    Bilder för 4 veckors ”deff”.
    Skillnaden är stor på ”midja”, låren har också krympt och axlarna ”syns”..
    Men nu har man väl iaf bikinisäsongen framför sig ;)..

Kommentera gärna :).
    Mvh. Lisa!!

Mycket imponerad:up:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 42 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.