Home › Forums › Medlemsbilder › Lisas bilder, bedöm.
bra jobbat lisa!!!
bra rygg,axlar o armar!! benen är inte heller så tokiga!
kör hårt nu!
Jättebra resultat ! :emo-thumb
Vilken skillnad…. vad har du för planer nu ?
Skönt o äntligen se nån som åstadkommer nåt i sin journal o inte bara såna som ”börjar om” var 4:e vecka..
ja, det syns ju helt klart resultat! snyggt! och snyggt med lite solbränna med! :emo-thumb
Härligt tjejen! Det är så himla kul att se dina framsteg!
Jättebra jobbat!
Kör hårt!:yahoo:
Wow, snygg skillnad… Gillade magen och benen speciellt ! :p
Tycker som Ryger:
1. Kul att du åstadkommer något – och inte bara något utan mycket på kort tid.
2. Potential för scenen finns helt klart.
3. Kör så det ryker och lycka till!
MYCKET inspirerande och imponerande!
Heja heja!
Bara att fortsätta kämpa, du ligger i topp för mina motivationsmänniskor här inne!!
/ Jenny
Imponerande:up:
Ni är underbara hela bunten!!
Känns enormt skönt att läsa era fina ord!!
Blir ju sjutton rörd:o ..
Extra roligt att se att ni skriver att det finns lite för scenen, det känns väldigt taggande!!!!
Fortsätt gärna kommentera.
Mina mål nu blir att lägga på mig massa fram till senhösten och då göra en ny ”deff”, Ska försöka hålla formen så gott det går, även förbättra konditionen.
Vill tävla om nåt år så jag ska åka och titta på tävlingarna i västerås nu så man får se hur det går till i verkligheten, har ju bara sett det på film . Ska bli RIKTIGT intressant!
Tack för era fina ord och fortsätt ”bedöma”.
Kram// Lisa!!
Imponerande träning!!! Tunga vikter… Lycka till. :emo-thumb
Satan villken fin skildnad
väldigt imponerande skillnad :up: lycka till med träningen så kanske vi får se dig på scenen någon gång framöver :emo-thumb
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY