Home › Forums › Medlemsbilder › Lite bilder
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 juni, 2007 at 16:09 #848495Anonym anvandareMember
Tog lite bilder idag på gymmet. Vill gärna höra lite plus och minus sidor. Benen kunde jag tyvärr inte flexa pga folk på gymmet Är inte klar med dieten än. ca 3 veckor kvar. Kommentera tack!!! Ps ursäkta kvaliten mobilkamera.
21 juni, 2007 at 16:09 #84490Anonym anvandareMember21 juni, 2007 at 16:14 #848496Anonym anvandareMemberSer bra ut överlag, bra axlar, armar och vidd på ryggen.
Kunde eventuellt önska lite mer kött på nedre delen av ryggen.
Brösten ser ut att kuna behöva lite mer, men är nästan som en gissning att säga utifrån dom här poserna.Men som sagt snygg sommar form :up:
Edit, ändrade nästan uppfatnning nu när sissta bilden kom upp
21 juni, 2007 at 16:26 #848497Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Ser bra ut överlag, bra axlar, armar och vidd på ryggen.
Kunde eventuellt önska lite mer kött på nedre delen av ryggen.
Brösten ser ut att kuna behöva lite mer, men är nästan som en gissning att säga utifrån dom här poserna.Men som sagt snygg sommar form :up:
Edit, ändrade nästan uppfatnning nu när sissta bilden kom upp
Vad ändrade du uppfattning om då? Berätta nyfiken
21 juni, 2007 at 16:31 #848498Anonym anvandareMemberArnold_Jr wrote:Vad ändrade du uppfattning om då? Berätta nyfikenSorry, menade att skriva om brösten, dom släpar nog inte så mycket om alls. Som sagt svårt att bedöma på dom andra, men även lite på den sista. Kanske lite mer på övre delen av brösten som skulle önskas.
Men det är fortfarande snyggt
21 juni, 2007 at 16:37 #848499Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Sorry, menade att skriva om brösten, dom släpar nog inte så mycket om alls. Som sagt svårt att bedöma på dom andra, men även lite på den sista. Kanske lite mer på övre delen av brösten som skulle önskas.Men det är fortfarande snyggt
Hehe tack för svaret. Jag har svårt att få kontakt med brösten men kämpar på Kör snebänk för fullt men väldigt svårt att få resultat. Men kanske blir lite synligare om 3 veckor efter jag strypt maten lite mer och får lite färg.
21 juni, 2007 at 17:08 #848500Anonym anvandareMemberArnold_Jr wrote:Hehe tack för svaret. Jag har svårt att få kontakt med brösten men kämpar på Kör snebänk för fullt men väldigt svårt att få resultat. Men kanske blir lite synligare om 3 veckor efter jag strypt maten lite mer och får lite färg.Vet ju inte hur du kör, men tänk på att ha sänkta skuldror genom hela rörelsen för att inte koppla ut bröst.
Ska bli kul att se resultaten när du är färdig.21 juni, 2007 at 18:43 #848501Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Vet ju inte hur du kör, men tänk på att ha sänkta skuldror genom hela rörelsen för att inte koppla ut bröst.
Ska bli kul att se resultaten när du är färdig.Hehe okej testat allt möjligt men får köra på och hoppas d funkar! tack för tipset
21 juni, 2007 at 18:48 #848502Anonym anvandareMemberTycker det ser kanon ut.
21 juni, 2007 at 21:23 #848503Anonym anvandareMemberArnold_Jr wrote:Tog lite bilder idag på gymmet. Vill gärna höra lite plus och minus sidor. Benen kunde jag tyvärr inte flexa pga folk på gymmet Är inte klar med dieten än. ca 3 veckor kvar. Kommentera tack!!! Ps ursäkta kvaliten mobilkamera.Smal midja, fylliga muskler, Kämpa på så kan du bli riktigt bra:emo-thumb
21 juni, 2007 at 21:40 #848504Anonym anvandareMemberSer schysst ut. Komplett utifrån det som man ser på bilderna. Tävlingsplaner?
Diss: Det var väl ena jefla discomaskiner på det gymmet? Bra jobbat om det är dessa vidunder som byggt denna fysik…
21 juni, 2007 at 22:11 #848505Anonym anvandareMemberDennis Jönsson wrote:Smal midja, fylliga muskler, Kämpa på så kan du bli riktigt bra:emo-thumb+1:up:
Ser kanon bra ut!Grymt bra fysik!//S*22 juni, 2007 at 02:32 #848506Anonym anvandareMemberDennis Jönsson wrote:Smal midja, fylliga muskler, Kämpa på så kan du bli riktigt bra:emo-thumbTackar så hemskt mkt :emo-thumb
22 juni, 2007 at 02:35 #848507Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Ser schysst ut. Komplett utifrån det som man ser på bilderna. Tävlingsplaner?Diss: Det var väl ena jefla discomaskiner på det gymmet? Bra jobbat om det är dessa vidunder som byggt denna fysik…
Tävla blir kanske nästa år. Känner att det behövs lite mer massa innan jag kan ställa mig på en scen.
22 juni, 2007 at 02:38 #848508Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:+1:up:
Ser kanon bra ut!Grymt bra fysik!//S*Tack tack!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.