Lite bilder

Home Forums Medlemsbilder Lite bilder

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author

Tog lite bilder idag på gymmet. Vill gärna höra lite plus och minus sidor. Benen kunde jag tyvärr inte flexa pga folk på gymmet =) Är inte klar med dieten än. ca 3 veckor kvar. Kommentera tack!!! Ps ursäkta kvaliten mobilkamera.

Ser bra ut överlag, bra axlar, armar och vidd på ryggen.
    Kunde eventuellt önska lite mer kött på nedre delen av ryggen.
    Brösten ser ut att kuna behöva lite mer, men är nästan som en gissning att säga utifrån dom här poserna.

Men som sagt snygg sommar form :up:

Edit, ändrade nästan uppfatnning nu när sissta bilden kom upp ;)

Martin. wrote:
    Ser bra ut överlag, bra axlar, armar och vidd på ryggen.
    Kunde eventuellt önska lite mer kött på nedre delen av ryggen.
    Brösten ser ut att kuna behöva lite mer, men är nästan som en gissning att säga utifrån dom här poserna.

Men som sagt snygg sommar form :up:

Edit, ändrade nästan uppfatnning nu när sissta bilden kom upp ;)

Vad ändrade du uppfattning om då? Berätta nyfiken =)

Arnold_Jr wrote:
    Vad ändrade du uppfattning om då? Berätta nyfiken =)

Sorry, menade att skriva om brösten, dom släpar nog inte så mycket om alls. Som sagt svårt att bedöma på dom andra, men även lite på den sista. Kanske lite mer på övre delen av brösten som skulle önskas.

Men det är fortfarande snyggt ;)

Martin. wrote:
    Sorry, menade att skriva om brösten, dom släpar nog inte så mycket om alls. Som sagt svårt att bedöma på dom andra, men även lite på den sista. Kanske lite mer på övre delen av brösten som skulle önskas.

Men det är fortfarande snyggt ;)

Hehe tack för svaret. Jag har svårt att få kontakt med brösten men kämpar på =) Kör snebänk för fullt men väldigt svårt att få resultat. Men kanske blir lite synligare om 3 veckor efter jag strypt maten lite mer och får lite färg.

Arnold_Jr wrote:
    Hehe tack för svaret. Jag har svårt att få kontakt med brösten men kämpar på =) Kör snebänk för fullt men väldigt svårt att få resultat. Men kanske blir lite synligare om 3 veckor efter jag strypt maten lite mer och får lite färg.

Vet ju inte hur du kör, men tänk på att ha sänkta skuldror genom hela rörelsen för att inte koppla ut bröst.
    Ska bli kul att se resultaten när du är färdig.

Martin. wrote:
    Vet ju inte hur du kör, men tänk på att ha sänkta skuldror genom hela rörelsen för att inte koppla ut bröst.
    Ska bli kul att se resultaten när du är färdig.

Hehe okej testat allt möjligt men får köra på och hoppas d funkar! tack för tipset ;)

Tycker det ser kanon ut.

Arnold_Jr wrote:
    Tog lite bilder idag på gymmet. Vill gärna höra lite plus och minus sidor. Benen kunde jag tyvärr inte flexa pga folk på gymmet =) Är inte klar med dieten än. ca 3 veckor kvar. Kommentera tack!!! Ps ursäkta kvaliten mobilkamera.

Smal midja, fylliga muskler, Kämpa på så kan du bli riktigt bra:emo-thumb

Ser schysst ut. Komplett utifrån det som man ser på bilderna. Tävlingsplaner?

Diss: Det var väl ena jefla discomaskiner på det gymmet? Bra jobbat om det är dessa vidunder som byggt denna fysik…;)

Dennis Jönsson wrote:

+1:up:
    Ser kanon bra ut!Grymt bra fysik!//S*

Dennis Jönsson wrote:

Tackar så hemskt mkt :emo-thumb

Janpeter Sangborn wrote:
    Ser schysst ut. Komplett utifrån det som man ser på bilderna. Tävlingsplaner?

Diss: Det var väl ena jefla discomaskiner på det gymmet? Bra jobbat om det är dessa vidunder som byggt denna fysik…;)

Tävla blir kanske nästa år. Känner att det behövs lite mer massa innan jag kan ställa mig på en scen.

SUSAN wrote:
    +1:up:
    Ser kanon bra ut!Grymt bra fysik!//S*

Tack tack!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.