lite bilder på mej med då

Home Forums Medlemsbilder lite bilder på mej med då

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • Author

Ok..måste vara 2/år de senaste 3 ialla fall va?

ZONE

Tor Lundsten wrote:
    (QUOTE CiB: Om du ser långsmal ut men är ändå 174cm öh..hur ”långa” är de andra killarna i samma viktklass?)

Det finns ju inga exakta mått på hur långa deltagarna är i de olika viktklasserna, men på SM nivå torde -80kg:s killarna vara runt 170cm, kanske lite kortare.

-75kg:s klassen vanns ju förra året av Sveriges absoluta bästa flugviktare nämligen Jeppe Kvarnhammar och han är ~160cm.

Killarna i lätt tungvikt (förr -90kg, nu -95kg)är i Sverige ganska ofta runt 175cm, men t o m det är lite för långt om man skall vara riktigt vass i den klassen!

JAPP!
    Bodybuildingen har definitivt en lägre medellängd än befolkningen i övrigt.

håller med dej helt tor så det är bara att äta och växa på sig mer på bredden:emo-thumb

CiB wrote:
    Det har du helt rätt i!
    Det blir då svårt att tävla med dessa herrar.

Hur ska du lägga upp din träning + kost härefter?

ja det är bara att kämpa på som vanligt :emo-thumb

zonecapone wrote:
    Ok..måste vara 2/år de senaste 3 ialla fall va?

ZONE

ja 02 blev det en tävling lucia.
    03 var det kvalet, sm och lucia
    05 så blev det nogp och vårpokalen
    nästa blir sm 06 eller 07 beror på hur allt går

jimmy wrote:
    ja det är bara att kämpa på som vanligt :emo-thumb

Okej hade ju räknat med ett hightechsupersvar att du skulle göra några drastiska omvälvande planer :D

CiB wrote:
    Okej hade ju räknat med ett hightechsupersvar att du skulle göra några drastiska omvälvande planer :D

ha ha ja jag vet men ja jag kör på som vanligt ändrar ju inte så mycket mera mat men annars så ser ju träningen ut som vanligt

jimmy wrote:
    tack så mycket mattias
    hur går det för dej då?

Tja?? jag vet inte riktigt… Efter sista tävlingen så tog jag ett uppehåll på ca 2,5 månader med några enstaka ströpass. Det har även varit en hel del festande under sommaren och nu när jag äntligen kommit igång, (kört 5v nu) då pajar ryggen ihop. Men mina planer är att köra SM 06 och då ska jag väga fullt i -87,5:an:) (nu får man hoppas att träningen svarar lite bättre än tidigare) Kör hårt nu så ses vi om inte tidigare på samma scen igen på SM

// Mattias

Mattias Öhlén wrote:
    Tja?? jag vet inte riktigt… Efter sista tävlingen så tog jag ett uppehåll på ca 2,5 månader med några enstaka ströpass. Det har även varit en hel del festande under sommaren och nu när jag äntligen kommit igång, (kört 5v nu) då pajar ryggen ihop. Men mina planer är att köra SM 06 och då ska jag väga fullt i -87,5:an:) (nu får man hoppas att träningen svarar lite bättre än tidigare) Kör hårt nu så ses vi om inte tidigare på samma scen igen på SM

// Mattias

tjena ja det var ju ruskigt likt mej det där jag tog ett uppehåll i 3 mån efter vårpokalen pga att jag fick inflamation i bägge underarmarna och det vägrade att ge med sig,
    så det var ju bara att vila som gällde:(
    men nu känns allt helt okej min plan e ju samma som din:emo-thumb
    hoppas ryggen blir bättre på dej nu sen är det bara att köra på:bb:

Tor Lundsten wrote:
    JAPP!
    Bodybuildingen har definitivt en lägre medellängd än befolkningen i övrigt.

Å det tackar vi Knäböjen för. :up:

Hej Pappa :)
    Hur m

Tjena daniel kul att du har hittat hit nu:emo-thumb
    allt bara fint här :)
    allt bra med dej med idag märkte jag;)
    ja vi får ju se om det blir sm nästa år:emo-thumb
    hopp i säng nu så du orkar med benpasset imorgon :)

tack tack ja han liknar mej en del pius att han fått samma intresse med:emo-thumb

Ska vi köra benpass imorron?? :nerd-tb: okej ;) men ska classe va me?? :p men kan vi inte köra biceps eller nått :) orkar inte me benen de e så jobbigt :P

Korsner wrote:
    Ska vi köra benpass imorron?? :nerd-tb: okej ;) men ska classe va me?? :p men kan vi inte köra biceps eller nått :) orkar inte me benen de e så jobbigt :P

ha ha du e rolig du ;)
    du ska få slita så du spyr:emo-thumb

okej da:) men när ska vi åka da?? o hur länge ska vi köra :D

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.