Home › Forums › Medlemsbilder › lite bilder på mej med då
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 oktober, 2005 at 13:48 #856507Anonym anvandareMember
Ok..måste vara 2/år de senaste 3 ialla fall va?
ZONE
6 oktober, 2005 at 21:07 #856508Anonym anvandareMemberTor Lundsten wrote:(QUOTE CiB: Om du ser långsmal ut men är ändå 174cm öh..hur ”långa” är de andra killarna i samma viktklass?)Det finns ju inga exakta mått på hur långa deltagarna är i de olika viktklasserna, men på SM nivå torde -80kg:s killarna vara runt 170cm, kanske lite kortare.
-75kg:s klassen vanns ju förra året av Sveriges absoluta bästa flugviktare nämligen Jeppe Kvarnhammar och han är ~160cm.
Killarna i lätt tungvikt (förr -90kg, nu -95kg)är i Sverige ganska ofta runt 175cm, men t o m det är lite för långt om man skall vara riktigt vass i den klassen!
JAPP!
Bodybuildingen har definitivt en lägre medellängd än befolkningen i övrigt.håller med dej helt tor så det är bara att äta och växa på sig mer på bredden:emo-thumb
6 oktober, 2005 at 21:09 #856509Anonym anvandareMemberCiB wrote:Det har du helt rätt i!
Det blir då svårt att tävla med dessa herrar.Hur ska du lägga upp din träning + kost härefter?
ja det är bara att kämpa på som vanligt :emo-thumb
6 oktober, 2005 at 21:13 #856510Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Ok..måste vara 2/år de senaste 3 ialla fall va?ZONE
ja 02 blev det en tävling lucia.
03 var det kvalet, sm och lucia
05 så blev det nogp och vårpokalen
nästa blir sm 06 eller 07 beror på hur allt går6 oktober, 2005 at 21:59 #856511Anonym anvandareMemberjimmy wrote:ja det är bara att kämpa på som vanligt :emo-thumbOkej hade ju räknat med ett hightechsupersvar att du skulle göra några drastiska omvälvande planer
6 oktober, 2005 at 22:34 #856512Anonym anvandareMemberCiB wrote:Okej hade ju räknat med ett hightechsupersvar att du skulle göra några drastiska omvälvande planerha ha ja jag vet men ja jag kör på som vanligt ändrar ju inte så mycket mera mat men annars så ser ju träningen ut som vanligt
8 oktober, 2005 at 00:27 #856513Anonym anvandareMemberjimmy wrote:tack så mycket mattias
hur går det för dej då?Tja?? jag vet inte riktigt… Efter sista tävlingen så tog jag ett uppehåll på ca 2,5 månader med några enstaka ströpass. Det har även varit en hel del festande under sommaren och nu när jag äntligen kommit igång, (kört 5v nu) då pajar ryggen ihop. Men mina planer är att köra SM 06 och då ska jag väga fullt i -87,5:an:) (nu får man hoppas att träningen svarar lite bättre än tidigare) Kör hårt nu så ses vi om inte tidigare på samma scen igen på SM
// Mattias
8 oktober, 2005 at 11:06 #856514Anonym anvandareMemberMattias Öhlén wrote:Tja?? jag vet inte riktigt… Efter sista tävlingen så tog jag ett uppehåll på ca 2,5 månader med några enstaka ströpass. Det har även varit en hel del festande under sommaren och nu när jag äntligen kommit igång, (kört 5v nu) då pajar ryggen ihop. Men mina planer är att köra SM 06 och då ska jag väga fullt i -87,5:an:) (nu får man hoppas att träningen svarar lite bättre än tidigare) Kör hårt nu så ses vi om inte tidigare på samma scen igen på SM// Mattias
tjena ja det var ju ruskigt likt mej det där jag tog ett uppehåll i 3 mån efter vårpokalen pga att jag fick inflamation i bägge underarmarna och det vägrade att ge med sig,
så det var ju bara att vila som gällde:(
men nu känns allt helt okej min plan e ju samma som din:emo-thumb
hoppas ryggen blir bättre på dej nu sen är det bara att köra på:bb:13 oktober, 2005 at 20:36 #856515Anonym anvandareMemberTor Lundsten wrote:JAPP!
Bodybuildingen har definitivt en lägre medellängd än befolkningen i övrigt.Å det tackar vi Knäböjen för. :up:
25 oktober, 2005 at 19:49 #856516Anonym anvandareMemberHej Pappa
Hur m25 oktober, 2005 at 21:08 #856517Anonym anvandareMemberTjena daniel kul att du har hittat hit nu:emo-thumb
allt bara fint här
allt bra med dej med idag märkte jag;)
ja vi får ju se om det blir sm nästa år:emo-thumb
hopp i säng nu så du orkar med benpasset imorgon25 oktober, 2005 at 21:16 #856518Anonym anvandareMembertack tack ja han liknar mej en del pius att han fått samma intresse med:emo-thumb
25 oktober, 2005 at 21:42 #856519Anonym anvandareMemberSka vi köra benpass imorron?? :nerd-tb: okej men ska classe va me?? :p men kan vi inte köra biceps eller nått orkar inte me benen de e så jobbigt
25 oktober, 2005 at 22:34 #856520Anonym anvandareMemberKorsner wrote:Ska vi köra benpass imorron?? :nerd-tb: okej men ska classe va me?? :p men kan vi inte köra biceps eller nått orkar inte me benen de e så jobbigtha ha du e rolig du
du ska få slita så du spyr:emo-thumb26 oktober, 2005 at 17:33 #856521Anonym anvandareMemberokej da:) men när ska vi åka da?? o hur länge ska vi köra
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.