Lite konstruktiv kritik till Alexander tack! =)

Home Forums Medlemsbilder Lite konstruktiv kritik till Alexander tack! =)

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

Namn: Alexander Andersson
    Ålder: nyss fyllda 18
    Bor och tränar i Timrå
    Längd: 181
    Vikt: 86-87 kg

Tränat i ca 2 år nu och skulle vara roligt att höra vad ni tycker om min fysik :)

[http://alexanderbb.bilddagboken.se/ http://alexanderbb.bilddagboken.se/%5D Bilderna blev lite förstora för att få läggas direkt i forumet så jag laddade upp dom på bilddagboken istället.. Bilderna finns på 3:e maj, dock bara 3 st då batteriet på kameran tog slut och de blev halvtaskiga bilder, ska försöka fixa nå fler bilder så fort som möjligt! Bilden framifrån photoshopade jag då ljuset blev så dåligt så man knappt såg nåt, blev en rätt bra bild ändå tycker jag :P hehe

Take it easy on me now :emo-thumb

Ser bra ut för din ålder mannen. Vet inte vad du har för mål med träningen men en helt okej beachkropp…:emo-thumb

Konstruktiv kritik då. Jag skulle vilja se mer massa på ryggen, inte vidden den ser bra ut. Sen så har jag inte sett nått av framsidan eller benen så det blir svårt att kommentera. Bilder med linnen på är svåra att bedömma. Men absolut att det ser grymt ut för din ålder!

Ojoj det gick fort att få ett svar :) hehe Glömde visst att skriva mål :P
    Målet är väl just nu att försöka hålla formen och kanske gå ner nåt kilo till sommarn för att till hösten fortsätta lägga på mig mera muskler och förhoppningsvis kunna tävla i fitness lr liknande om ett par år :)

lat3c wrote:
    Konstruktiv kritik då. Jag skulle vilja se mer massa på ryggen, inte vidden den ser bra ut. Sen så har jag inte sett nått av framsidan eller benen så det blir svårt att kommentera. Bilder med linnen på är svåra att bedömma. Men absolut att det ser grymt ut för din ålder!

Tack tack :) Jajjamen, ryggen! ska jobba på den ! Konstruktivt o bra :emo-thumb

Nice. Lite offtopic, men vad tycker du om gymmet i timrå?
    Aldrig varit där så är lite nyfiken..

Danne89_ wrote:
    Nice. Lite offtopic, men vad tycker du om gymmet i timrå?
    Aldrig varit där så är lite nyfiken..

Gymmet funkar alldeles utmärkt! Har inte så mkt att jämföra med, men tränade på Exhale i göteborg när jag var ner o kollade på FF, och tycker inte Timrå är nå sämre.. Sen har vi ju Anders Graneheim som är väldigt hjälpsam och så =) Han som lägger upp träningsschema som jag följer atm :) Du får ta dig dit o träna ett pass ;P Fast inte om du är grövre än mig :| ;)

Ryggen ser lite tunn ut overall:) Bra armar och axlar däremot.Väldigt bra för din ålder, lycka till med framtida träning! :up: Jag vill gärna se mer bilder:)

Anton Kinnander wrote:
    Ryggen ser lite tunn ut overall:) Bra armar och axlar däremot.Väldigt bra för din ålder, lycka till med framtida träning! :up: Jag vill gärna se mer bilder:)

Tackar tackar! träna rygg, äta, sova.. träna rygg, äta, sova.. =D

Tyvärr så kunde jag inte se bilderna alex, men jag vet redan hur din fysik är :emo-thumb

länken fungerar inte.

samme16 wrote:
    länken fungerar inte.

nope :

Gasp_88 wrote:
    nope :

hepp

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.