Lite nya bilder :)

Home Forums Medlemsbilder Lite nya bilder :)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 169 total)
  • Author
    Dan_The_Man wrote:
    Grymma armar :up:
    Men bröst å rygg behöver du nog lägga lite mer betoning på..
    Men för din ålder så…:worship:
    Men satsa mer på de svagare delarna så de kommer ikapp, så får vi nog se dig på scenen inom kort :nod

Tackar, okej, Jo armarna är väl det enda som jag är nöjd med.
    det känns rätt långt borta med en plats på scen, men den dagen kanske kommer den med :P

Det ser bra ut grabben! :emo-thumb Är det inte du som brukar träna ihop med två andra polare till dig? Tänkte komma lite tips om jag får. Kör chins o dips om du inte redan gör det. Sen tycker det inget fel på att träna det man vill från gång till gång bara du tränar alla kroppsdelarna lika mycket och lika hårt. Oftast det man inte gillar träna är man svagast i. Det du hatar mest ska du träna o fokusera hårdare på tills du gillar det!!! ;)

MVH Zoltan

Yacob wrote:
    Det ser bra ut grabben! :emo-thumb Är det inte du som brukar träna ihop med två andra polare till dig? Tänkte komma lite tips om jag får. Kör chins o dips om du inte redan gör det. Sen tycker det inget fel på att träna det man vill från gång till gång bara du tränar alla kroppsdelarna lika mycket och lika hårt. Oftast det man inte gillar träna är man svagast i. Det du hatar mest ska du träna o fokusera hårdare på tills du gillar det!!! ;)

MVH Zoltan

Roligt att just du tycker det ser bra ut :)Tack så mkt !! Nja, jag tränar oftast själv, men kan hända att jag varit o tränat med två polare. hehe, jag har nästan precis börjat köra chins och dips, så ska forstsätta med det då :emo-thumb okej, ska försöka göra det. Tack för tipsen !! ses på gymmet!

M.Larsson wrote:
    Roligt att just du tycker det ser bra ut :)Tack så mkt !! Nja, jag tränar oftast själv, men kan hända att jag varit o tränat med två polare. hehe, jag har nästan precis börjat köra chins och dips, så ska forstsätta med det då :emo-thumb okej, ska försöka göra det. Tack för tipsen !! ses på gymmet!

Orkade inte skriva ner mer som tips. Du får helt enkelt komma fram o tjöta lite. :|

riktgt bra för din ålder! ta de lungt bara så du inte skadar dig kroppen tål inte öka hur mkt som helst när man e ung :)

Alvarligt talat..VÄLDIGT bra anlag där grabben! Keep the gains slow & steady…& only the sky is the limit!!

ZONE

Yacob wrote:
    Orkade inte skriva ner mer som tips. Du får helt enkelt komma fram o tjöta lite. :|

Okej, :emo-thumb

Martin.P wrote:
    riktgt bra för din ålder! ta de lungt bara så du inte skadar dig kroppen tål inte öka hur mkt som helst när man e ung :)

Tackar :D yees, ska ta det lungt

zonecapone wrote:
    Alvarligt talat..VÄLDIGT bra anlag där grabben! Keep the gains slow & steady…& only the sky is the limit!!

ZONE

:D :D Ska köra på och göra mitt bästa, fårse hur långt det tar mig :pop:

M.Larsson wrote:
    Tackar :D yees, ska ta det lungt

NEJ NEJ inte lugnt…men smart!

ZONE

zonecapone wrote:
    NEJ NEJ inte lugnt…men smart!

ZONE

hehe, :) ja det är sant !

ReNeGaDe wrote:
    Grymt! Vad maxar du i böj, bänk, mark? hur lång är du?

Kör hårt!:bb:

Tack!! Ska jag vara helt ärlig så har jag faktisk aldrig maxat 😮 Men det kommer ;)
    Är inte så lång, 1,73

Wow, jäklar vad snygg! Värsta kroppen ju, helt otroligt för att vara 17 år.

Styrketränar du bara, fotboll kanske?

Något kosttillskott?

:

Xyanile wrote:
    schysst om man ser ut som du (vältränad) så blir man ännu mer på för att försöka , Tar gärna emot några mat/träningstips ifall du har lust! Riktigt jäkla najs kropp! :P

:up:

Tackar, Kul att höra! Jag har nog inga speciella tips, jag tycker kebabtallrik med extra mkt sås är gott:p Nej men jag är inte så duktig på det med mat och vad man ska och inte ska äta, Sen vad det gäller träningen så tycker jag det som jag fick som tips här innan lät bra, Träna det som man tycker är tråkigast att träna och träna det tills man gillar det;)

benk3 wrote:
    Wow, jäklar vad snygg! Värsta kroppen ju, helt otroligt för att vara 17 år.

Styrketränar du bara, fotboll kanske?

Något kosttillskott?

Tack så mycket :D Nej inte fotboll, men jag tränar kickboxning och taekwondo, vilket jag tycker är bra att kompensera med styrketräningen :emo-thumb Nja, men kör med Whey pro.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 169 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.