Lite nya bilder :)

Home Forums Medlemsbilder Lite nya bilder :)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 169 total)
  • Author
    Danne89_ wrote:
    Hehe näe men du har fått mycket positiva kommentarer nu ;)
    Upp med fler bilder / nya poser så har man mer att kommentera =)
    Men vore roligt med en träningsjournal med! Som du kanske
    kan lägga poseringsbilder och träningsbilder i..

Som jag skrev innan i tråden så har jag inte ens ett träningschema som jag följer till punkt o pricka. så blir lite svårt och rätt ointressant om jag skulle lägga upp en journal, hehe,

M.Larsson wrote:
    Som jag skrev innan i tråden så har jag inte ens ett träningschema som jag följer till punkt o pricka.

Som mig då med andra ord

kiggs_ wrote:
    Du har väl fått nog med smicker redan? Släng upp lite resultat i marklyft, knäböj och bänkpress istället så vi får se om du har någon styrka i dina muskler! :emo-thumb

som jag skrivit innan har jag aldrig ens maxat i mark,bänk och knäböj och det intresserar mig inte att göra det heller. Tycker det är roligare att ha en bra och snygg fysik än att vara stark i några övningar.

HenrikG wrote:
    Dags att sluta dissa kolhydraterna, I’ll say!

Det är ju det jag inte gör, men tycker att det inte händer nånting endå, har väl en konstig ämnesomsättning :p vad vet jag, men ska försöka bli ännu bättre på kostdelen.

Grymt!!

Men vi vill ha STYRKESTATS:) *nyfiken* speciellt, bänk, mark o böjj..

Som alla säger, grymt bra, förtsätt kötta.

lycka till i fortsättningen!

Tomas

Tompeii wrote:
    Grymt!!

Men vi vill ha STYRKESTATS:) *nyfiken* speciellt, bänk, mark o böjj..

Som alla säger, grymt bra, förtsätt kötta.

lycka till i fortsättningen!

Tomas

Tackar så mycket :) men som jag skrivit innan, så har jag inte maxat ;) och det intresserar mig inte hur mkt man tar i olika övningar.

God damn pöjk! ser bra ut=)=):emo-thumb

anneheterhon wrote:
    God damn pöjk! ser bra ut=)=):emo-thumb

Tackar :D men bättre ska det bli :emo-thumb

jävligt nice!:P fortsätt så!:emo-thumb

Har inte lagt upp bilder nu på ett tag, men nu såhär efter luciapokalen och all insperation man fick där vill man ju inget annat än att träna och bli bättre,:bb2: så lägger in lite bilder tagna efter dagens träningspass släng gärna nån kommentar, vill ha all sorts kritik :)

Ser bra ut mannen, kötta mer i latsdraget, för vidden på ryggen, och kör lite mer incline benchpress, för lite fylligare bröst:emo-thumb

Har du alltid haft så lite bf? Eller har du lagt in en deff i schemat?:P

Vill veta dina styrkestats!:nod

Vad reppar du på i bänken?

:

Jerka wrote:
    Ser bra ut mannen, kötta mer i latsdraget, för vidden på ryggen, och kör lite mer incline benchpress, för lite fylligare bröst:emo-thumb

Har du alltid haft så lite bf? Eller har du lagt in en deff i schemat?:P

Vill veta dina styrkestats!

Tack, och tack för tipsen. jag har nog alltid haft så lite, hur mkt och vad jag än äter, tycker jag aldrig att jag går upp elr får mer fett på kroppen. men men :p hehe, jag har inte prövat maxa på länge, och jag tycker inte det är de viktigaste, så de får du va utan, hehe :)

Vilka vikter tränar du med då och hur många reps?

Danne89_ wrote:
    Vilka vikter tränar du med då och hur många reps?

i vilka övningar? o även om jag blir helt mobbad nu, så kör jag faktiskt inte marklyft o knäböj:o

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 169 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.