Lite nytt

Home Forums Medlemsbilder Lite nytt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 47 total)
  • Author

aaa

Bra ben och som någon tidigare sa prova Classic.

aaa

Morris wrote:
    aaa

som sagt kanske;)

Relaxad rygg

Du lade upp denna bild tidigare, 20/9 i dagsformtråden….Verkar vara större förut och hårdare, stor nog för byggning enligt denna bild, eller? Och betydligt större bröst av det lilla man ser….

Bamse7-9 wrote:
    Du lade upp denna bild tidigare, 20/9 i dagsformtråden….Verkar vara större förut och hårdare, stor nog för byggning enligt denna bild, eller? Och betydligt större bröst av det lilla man ser….verkar som mycket kan hända på 9 dagar….

Nu ska vi inte vara av den anklagande sorten, så istället konstaterar vi bara det faktum du nämnde. Fast å andra sidan kan han haft pump i tuttarna och varit slutkörd efter ett pass. Vem vet? :)

Sebbe_o wrote:
    JAG HAR REDAN TESTAT BODYBUILDING O TÄVLAT EN GÅNG PÅ DECMENBERCUPEN O VAR INTE NÖJD MED MIN PLACERING O DEFFEN ALLS!!
    SÅ JAG SATSAR PÅ FITNESS NU SER HUR DE GÅR;)

man kan intre räkna med att man placera sig bra vid första tävling. när jag körde min första var jag för lite o vilket jag fortfrande är, hade aldrig sett hur en byggar tävling går till viste ingeting. men jag gick upp på scen för det första för att ha kul o få erfarenhet. fick ingen bra placering med men jag körde på till nästa tills jag fick en bra placering man ska aldrig ge upp så lätt :nono:

Bamse7-9 wrote:
    Du lade upp denna bild tidigare, 20/9 i dagsformtråden….Verkar vara större förut och hårdare, stor nog för byggning enligt denna bild, eller? Och betydligt större bröst av det lilla man ser….

är bara hårdare!! inte större

BIGSTA wrote:
    man kan intre räkna med att man placera sig bra vid första tävling. när jag körde min första var jag för lite o vilket jag fortfrande är, hade aldrig sett hur en byggar tävling går till viste ingeting. men jag gick upp på scen för det första för att ha kul o få erfarenhet. fick ingen bra placering med men jag körde på till nästa tills jag fick en bra placering man ska aldrig ge upp så lätt :nono:

precis,man ska aldrig ge upp,fast de är inte min första tävling, elle jo i fitness isåfall inte i byggning för där har jag kört redan!! så jag får la se om fitness är något för mig!!

hultman wrote:
    Nu ska vi inte vara av den anklagande sorten, så istället konstaterar vi bara det faktum du nämnde. Fast å andra sidan kan han haft pump i tuttarna och varit slutkörd efter ett pass. Vem vet? :)

jag hade ingen pump i brösten när jag tog bilden,jag har stora o breda bröst,fas skulle behöva lite mera tjocklek bara!!

armen..rätt bra ljus

en gammal sommar bild!! ursäkta kvaliteten hahahaha och en gammal rygg bild me!! ska ta lite nya bilder snart igen!!

syns på Fitness Festivalen allihopa!! Peace!

Grym form Sebbe! Tycker CBB e vad du ska rikta in dig på….så länge du e -178 ….så vi inte hamnar i samma klass :p

Simpsons planschen är grym!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 47 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.