lite vårpics på sommarformen=)

Home Forums Medlemsbilder lite vårpics på sommarformen=)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 56 total)
  • Author
    Fritiof Gure wrote:
    Okej. Så lite så!

Gå till naprapat. För det hoppas jag att du har planer på att göra?

jo nu måste jag ju tillbaka, var 4 ggr i höstas, var lite sne plus att sätesmuskeln var inflammerad på vänster sida, varför det blir låsningar fick ja inge svar på

Bra bygge de där! :)
    Hoppas du får rätt på ryggen också!

MVH

Peetey is pretty, älskar din haircut. :happy: Ta hand om ryggen dahrlin’!

Fritiof Gure wrote:
    Bra!

Hoppas du får det fixat. Vet själv hur värdelöst det är med en trasig rygg.

:)

Amen to that! när det börjar gå ut över vardagssysslor känns träningen mindre viktig helt plötsligt

Robin U wrote:
    Får du låsning i bäckenbenet?

Det går så fort så vet knappt vad som händer men det strålar ut i baksidan låren så måste bli mycket bättre på att stretcha hamstrings känner jag. tog 2 h innan jag kunde räta ut benen ordentligt sen var det mycket bättre när jag vaknade.

Robert Svensson wrote:
    Ser ju bra ut! Rygg som redan har nämnts. Jag tycker det sur ut som att du inte sträcker på dig. Hållningen tänk på den också Peter. :)

oh, mycket att tänka på speciellt när man är jonny grapes motsats:)

tack!

lovelysmile wrote:
    Peetey is pretty, älskar din haircut. :happy: Ta hand om ryggen dahrlin’!

tack lovely dina ord värmer:)
    Jag börjar va nöjd med håret nu. Jag å min frisör har experimenterat flitigt senaste månaderna, just nu är de lite för bångstyrigt tycker jag, hon har vart påskledig hela månaden. men så här såg de ut efter senaste klippningen. Lite längre så är jag helnöjd=)
    Eller vad tror du?

[img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/DSC00548.jpg]

1 till

[img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/diet08015.jpg]

andrasidan wrote:
    tack lovely dina ord värmer:)
    Jag börjar va nöjd med håret nu. Jag å min frisör har experimenterat flitigt senaste månaderna, just nu är de lite för bångstyrigt tycker jag, hon har vart påskledig hela månaden. men så här såg de ut efter senaste klippningen. Lite längre så är jag helnöjd=)
    Eller vad tror du?

Pete, ditt snygg-oh!
    Håret blir för det mesta en smärre[/b] katastrof direkt och en tid efter en klippning. Vill allt förutom det man själv vill men samtidigt är det viktigt med underhåll. :)
    :up: för den gula t-shirten och jeansen… och magen! =)

lovelysmile wrote:
    Pete, ditt snygg-oh!
    Håret blir för det mesta en smärre[/b] katastrof direkt och en tid efter en klippning. Vill allt förutom det man själv vill men samtidigt är det viktigt med underhåll. :)
    :up: för den gula t-shirten och jeansen… och magen! =)

ah va snäll du är:o
    U got me as usual! Det där var nog 10 dagar efter klippning, nyklippt är ingen favorit så kan inte hålla med mer Lovely! Men du är ju the fashion queen så hade inte väntat mig annat!
    Jeansen är en favorit

Ser jävligt bra ut tycker jag! Keep up the good work

En riktigt schysst fysik. Kanonjobb, mannen.

Respect för bilderna också: Inte en enda jävla dubbelbicca bakifrån, vilket skänker glädje och frid, ty jag är omåttligt less på alla jävla ryggbilder.:D

En hel drös med casual poses framifrån/snett framifrån. Perfekt.:)

Är det Grandmaster som är din coach, btw?

EDIT: Jag såg nu att det tydligen smygit sig in en dubbelbicca, vilken du är ursäktad för eftersom alla övriga bilder var så jävla klockrena.

Formen ser skitbra ut, muskulärt så är bröst och biceps väldigt bra, bra trim på magen. Benen matchar väl inte överkroppen riktigt. Men en mkt bra beachform.

ser grymt ut, lite mer axlar och tjocklek på ryggen så är du fane mig nästan komplett

och btw: NANANANANANA BATMAN!

Sjyst kropp!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 56 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.