lite vårpics på sommarformen=)

Home Forums Medlemsbilder lite vårpics på sommarformen=)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 56 total)
  • Author
    henrikg82 wrote:
    Ser jävligt bra ut tycker jag! Keep up the good work

tackar! kul att höra!

Jon Larsson wrote:
    En riktigt schysst fysik. Kanonjobb, mannen.

Respect för bilderna också: Inte en enda jävla dubbelbicca bakifrån, vilket skänker glädje och frid, ty jag är omåttligt less på alla jävla ryggbilder.:D

En hel drös med casual poses framifrån/snett framifrån. Perfekt.:)

Är det Grandmaster som är din coach, btw?

EDIT: Jag såg nu att det tydligen smygit sig in en dubbelbicca, vilken du är ursäktad för eftersom alla övriga bilder var så jävla klockrena.

Roligt att det uppskattades, blir ändå så jävla dåligt när jag försöker posera så tänkte att jag skulle ta lite casual pics som du säger. Roligt att ha lite såna också=)

Grandmaster har coachat sedan februari helt rätt!. Får tacka honom och Petter som hjälpte mig fram till jul!

holma82 wrote:
    Formen ser skitbra ut, muskulärt så är bröst och biceps väldigt bra, bra trim på magen. Benen matchar väl inte överkroppen riktigt. Men en mkt bra beachform.

tackar! beachform räcker gott för mig:emo-thumb

bocken wrote:
    ser grymt ut, lite mer axlar och tjocklek på ryggen så är du fane mig nästan komplett

och btw: NANANANANANA BATMAN!

LÅter great! nu ska jag ge mig på axlarna så får se om det händer någor där!=)

Qustaph wrote:
    Sjyst kropp!

vielen dank!

ser riktigt grymt ut.:emo-thumb

Mycket bra :)

Mycket bra form mannen, grattis!

Hur många cm över marken e du?

Nice fysik!
    För övrigt så tycker jag frillan påminner om gym killarna i pumping iron :p

andrasidan wrote:
    jag har kört på i ca 8år nu. senaste 2 åren med coacing och det har vart mina bästa

Vart vände du dig för coachningen?

Snyggt iaf!

kan ju ha med ryggen å göra?

ser bra ut! :up:

StefanSvärd wrote:
    Mycket bra form mannen, grattis!

man får tacka!

Budak wrote:
    Nice fysik!
    För övrigt så tycker jag frillan påminner om gym killarna i pumping iron :p

haha, ja påmninn mig inte jag ska klara mig 10 dagar till innan jag får kllippa mig!

Chrillee wrote:
    Vart vände du dig för coachningen?

Snyggt iaf!

Har haft hjälp av Petter en kompis sedans ommaren 06och nu i våras har jag anlitat grandmaster här på forumet

Beztn wrote:
    ser bra ut! :up:

vielen dank:)

Riktigt snygg fysik! Latsen släpar, det gör även ländrygg samt dina interskapulära muskler fast du hade väl SI.ledsproblem som krånglar?. Solklart AF-virke! Hur ser chins o dips stats ut?

David_E wrote:
    Riktigt snygg fysik! Latsen släpar, det gör även ländrygg samt dina interskapulära muskler fast du hade väl SI.ledsproblem som krånglar?. Solklart AF-virke! Hur ser chins o dips stats ut?

chins dips statsen är väl inte jätteimponerande tyvärr=) Dips är jag hyfsad på men chinsen är ett större problem

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 56 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.