lite vårpics på sommarformen=)

Home Forums Medlemsbilder lite vårpics på sommarformen=)

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 46 through 56 (of 56 total)
  • Author

nice! :) hur lång är du?

andrasidan wrote:
    Har haft hjälp av Petter en kompis sedans ommaren 06och nu i våras har jag anlitat grandmaster här på forumet

På så vis!
    Grandmaster, lägger han upp tränings och -kostprogram åt dig? Eller har ni turen och bor på samma ställe så ni träffas?

andrasidan;506919 wrote:
    chins dips statsen är väl inte jätteimponerande tyvärr=) Dips är jag hyfsad på men chinsen är ett större problem[/QD

Att dipsen går bra förstår jag med de där pecsen o gunsen, än en gång, det ser bra ut!

Chrillee wrote:
    På så vis!
    Grandmaster, lägger han upp tränings och -kostprogram åt dig? Eller har ni turen och bor på samma ställe så ni träffas?

Vi sköter det via cyberrymden:emo-thumb han sköter både kost och träning

David E

Triceps är nog det jag överlägset starkast i så det underlättar ju helt klart för dipsen. Tack för beröm=)

Kirre jag är 178 cm

Ser riktigt bra ut. Hade du varit på samma strand som jag hade jag dragit på mig fiskhatt, brillor och tröja.

Ivan_Drago wrote:
    Ser riktigt bra ut. Hade du varit på samma strand som jag hade jag dragit på mig fiskhatt, brillor och tröja.

haha. Hade vart kul att se:)
    tack!

Tack andrasidan för motivationen och alla bilder du lagt upp.(även tidigare)
    Velat lite fram och tillbaka som jag verkligen ska slipa på sommarformen.
    Det räckte att se dina bilder så bestämde jag mig att börja vandra ner på midjemåttet :)
    Ha det gött.

wesaft wrote:
    Tack andrasidan för motivationen och alla bilder du lagt upp.(även tidigare)
    Velat lite fram och tillbaka som jag verkligen ska slipa på sommarformen.
    Det räckte att se dina bilder så bestämde jag mig att börja vandra ner på midjemåttet :)
    Ha det gött.

Väldigt roligt att höra att man kan motivera någon:) Helt klart är livet roligare när formen är god ångrar inte en sekund att jag tog tag i dieten tidigt i år!
    Lycka till och kör hårt!

Fan sluta hacka på killens frilla, han får väll ha hur han vill, så länge du trivs med frillan så ska du skita i vad andra tyker, o kroppen ser grym ut keep on going

Headhunter wrote:
    Fan sluta hacka på killens frilla, han får väll ha hur han vill, så länge du trivs med frillan så ska du skita i vad andra tyker, o kroppen ser grym ut keep on going

Ingen fara, så långt hår ska jag inte ha så tar inte illa upp=) PÅ fredag ska jag äntligen klippa mig, enda positiva är väl att man fått testa på att vara riktigt långhårig nu. Känns som att man måste klippa sig varannan vecka om det ska gå att ha så här långt hår som ser sjysst ut!
    Är inne på andra veckan med axel/bröst prio och känns kanon så här långt så till sommarn hoppas jag det hänt lite!

Mången tack i alla fall:emo-thumb

Viewing 11 posts - 46 through 56 (of 56 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.