Home › Forums › Medlemsbilder › Lite vrål på Apell Power Gym.
Hahaha ja när får jag se dig lyfta 300 Eddie? :p
Närå riktigt bra gjort! Men du får passa dig för grisarna på gymmet som är ute efter dina 200:|
Jag tycker nog att 200 kg i bänk är en hel del, BB eller ej!
Snyggt lyft, sjysst natura-vrål! :up:
ytterligare en milstolpe att bocka av :up:
Närå riktigt bra gjort! Men du får passa dig för grisarna på gymmet som är ute efter dina 200:|
Hehe Jo dom flåsar mig ju fn i nacken så jag får väl se till att öka takten lite Vi ses nog på fallen i kväll mannen. Ha de.
Mvh. ETM
visst var det apell den yngre som passade dig?
bra bänk förövrigt, 220 nästa mål då
bra bänk förövrigt, 220 nästa mål då
Jo det är allt Magnus ”lillpojken” som står bakom
155 kg i mycket bra form… kommer bli intressant att se vilken skada han kan skapa på SM i Strongman som kommer upp snart.:up:
200kg utan tröja o med ett så kontrolerat lyft är väl riktigt bra, oavsett om du är BB eller lyftare!!
hur många lyftare är uppe på dom vikterna o kör med ett sånt utförande utan tröja änns på träning?
Bra jobbat!!!:up:
hur många lyftare är uppe på dom vikterna o kör med ett sånt utförande utan tröja änns på träning?
Bra jobbat!!!:up:
Låter som du vet vad du snackar om, Thanks man :devil:
Riktigt fint lyft med mycket vikt Hmm får nog ta o göra en maxning nästa pass
Som sagt Eddie du imponerar mig med din övningar man hörs talas om ibland. Speciellt denna. Kanske se på Apell snart. Hoj mannen.
Ja du är välkommen :emo-thumb
Mvh. Eddie..
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY