Home › Forums › Medlemsbilder › Loaded Cup 2008 Danmark
Bättre sent än aldrig och sånt här tycker vi alla om.
Sista veckan innan Loaded cup så var Laura med mej hela vägen, passa mej och såg till att jag inte gjorde nåt ”dumt”. Jag drog ju olyckligtvis på mej två skador under denna resans gång som hindra mej ifrån att träna fullt ut. Det blev inte många pass inför varken inför MTGP el LOADED, och det gjorde inte resan nåt nämnvärt roligare.
Tack hjärtat! Min tur att hjälpa dej nu.
Det togs lite bilder under veckan som jag bjuder på här.
Detta är lördag morgon vid 10 tiden, morgonvikten låg på runt 90-91kg. Jag är låg, trött, sliten, har ont, känner mej allmänt förvirrad och undrar vad jag är nånstans. IQ fiskmås VAKNA ryter Laura till! Slå en pose Så lätt var det att få mej att le ha ha.
Efter passet lite formcheck. Med tanke på att jag öka upp kcal sista veckan. Kul och se hur stor skillnad där blev. Man måste våga satsa för ha en chans att kunna vinna. Målet var att vinna över mej själv åter igen.
Riktigt grymt, väldigt symmetriskt:)
Hur lång är du?
Grymma ben & vader.
Poserna fortsatte….
Dagarna gick…
…det börjar bli dags….
….dagen innan tävlingen…
…snart var det dags….
Invägningen kl 18.00 på fredagen i Ringsted. Var en tuff viktklass. Jag vägde in på 86.7 och kännde mej ändå som en fågel Men att bara lyckas ta mej dit efter skador och skit så var detta en stor vinst för mej. Efter invägningen körde vi hem till Malmö igen och fortsatte ladda på.
….showtime….
…….
Kul med mer bilder, ser ut att ha prickat formen fint! :up:
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY