Home › Forums › Medlemsbilder › lucia-06, försöker bygga mer massa!!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 augusti, 2006 at 15:41 #965914Anonym anvandareMemberjwallin wrote:massive !! :emo-thumb
tja… men jag tror kameran läger på lite .. själv tycker jag inte jag ser så stor ut!
23 augusti, 2006 at 15:47 #965915Anonym anvandareMembernej, du ser inte så stor ut fettmässigt längre, har gått bra neråt.
Däremot har du en jädra massa muskler. Inte många som smäller dig på fingrarna där! Stark som en oxe.23 augusti, 2006 at 15:51 #965916Anonym anvandareMemberPaula wrote:nej, du ser inte så stor ut fettmässigt längre, har gått bra neråt.
Däremot har du en jädra massa muskler. Inte många som smäller dig på fingrarna där! Stark som en oxe.men du e nästan lika stark som mig jue
23 augusti, 2006 at 15:55 #965917Anonym anvandareMembermia_81 wrote:men du e nästan lika stark som mig jueäh :ike:
jag är nog 10 cm längre också, jag ska ju vara starkare än du!! men det är jag inte. Än haha23 augusti, 2006 at 16:10 #965918Anonym anvandareMembermia_81 wrote:vikten ligger på ca 65 kg nu tappat 10 kg…. fortfarande väldigt tung men fått hjälp av 2 av sveriges bästa byggartjejer så det ska nog ordna sig! kämpa på du me nuHaha, det var som fan, jag trodde du vägde mycket mer än mig :p måste vara för att du e kortare Ser stabilt ut för övrigt.
Du ska ner 13kg alltså?23 augusti, 2006 at 18:37 #965919Anonym anvandareMemberLinn wrote:Haha, det var som fan, jag trodde du vägde mycket mer än mig :p måste vara för att du e kortare Ser stabilt ut för övrigt.
Du ska ner 13kg alltså?ja jag e ju inte så lång 😮 tänker faktiskt inte väga mig på ett litet tag, hänger upp hela min diet på vågen har jag märkt… å alla visar olika så nu skiter jag i det ett tag å kör på med mitt race det e ju lite mer än 10 kg kvar iaf! hoppas allt går bra för dig!!!.. tiden går fort märker jag:
23 augusti, 2006 at 19:06 #965920Anonym anvandareMemberKÖr på hårt nu o fortsätt i samma stil o intensivitet som du gör på gymmet. Hälsa gubben.
23 augusti, 2006 at 19:07 #965921Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:KÖr på hårt nu o fortsätt i samma stil o intensivitet som du gör på gymmet. Hälsa gubben.japp ska bli men nu blir det ännu hårdare tag…hehe
23 augusti, 2006 at 19:13 #965922Anonym anvandareMemberFörst när jag såg bilden trodde jag den var körd i photoshoop :emo-thumb
23 augusti, 2006 at 19:19 #965923Anonym anvandareMemberFidde_Mannen wrote:Först när jag såg bilden trodde jag den var körd i photoshoop :emo-thumbjasså??? näe det e bara fett med e del muskler under….. me jag ser inte så stor ut i verkligheten tycker jag
23 augusti, 2006 at 23:33 #965924Anonym anvandareMemberRuggit imponerad av dina framsteg…mäktiga armar alltså! Kör hårt och lycka till.
24 augusti, 2006 at 07:17 #965925Anonym anvandareMemberFan gumman! Jävla framsteg du har gjort.. Ska bli kul att se dig på scen sen. Har lagt ner Exhale ett tag, har haft lite andra saker som har varit viktiga för mig att ta tag i. Försöker nu kommer tillbaka till träningen å då blir det att träna på Kristinedal då det ligger nära hem…
Men jag kommer komma tillbaka till gymet. Men sjuttan va bra det har gått för dig å det ska bli kul att se slutresultatet…
Fortsätt kämpa gumman.. :emo-thumb du lär komma dit du vill..
kram Rebecca
24 augusti, 2006 at 09:08 #965926Anonym anvandareMemberRebecca Andersson wrote:Fan gumman! Jävla framsteg du har gjort.. Ska bli kul att se dig på scen sen. Har lagt ner Exhale ett tag, har haft lite andra saker som har varit viktiga för mig att ta tag i. Försöker nu kommer tillbaka till träningen å då blir det att träna på Kristinedal då det ligger nära hem…Men jag kommer komma tillbaka till gymet. Men sjuttan va bra det har gått för dig å det ska bli kul att se slutresultatet…
Fortsätt kämpa gumman.. :emo-thumb du lär komma dit du vill..
kram Rebecca
Hej!
Ja jag började undra vart du tagit vägen! Jo uppbyggnaden har gått som jag vill, efter 6 dagars stenhårt slit per vecka så e det ju tur det nu e bara ett jäkla jobb å få borta allt ”ludd” jag lagt på mig oxå (har ju rätt lätt å gå upp i vikt ) men det ska orna sig för viljan e det inget fel på!!! Du får komma å hälsa på mig på Aero (frölunda) nån dag å ta ett gympass
kram / mia
24 augusti, 2006 at 12:28 #965927Anonym anvandareMemberJepp gumman jag kommer förbi någon dag…
säg bara hur du jobbar eftersom jag e hemma på dagarna tills
jag fått ett nytt jobb….Ha d bäst å träna strikt!!
kram Rebecca
24 augusti, 2006 at 12:48 #965928Anonym anvandareMemberRebecca Andersson wrote:Jepp gumman jag kommer förbi någon dag…säg bara hur du jobbar eftersom jag e hemma på dagarna tills
jag fått ett nytt jobb….Ha d bäst å träna strikt!!
kram Rebecca
jobbar dag mån,tis, ons
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.