lucia-06, försöker bygga mer massa!!!

Home Forums Medlemsbilder lucia-06, försöker bygga mer massa!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 239 total)
  • Author

De blir inga problem, bara att kämpa på så är det snart december ;)

mia_81 wrote:
    Tyvärr e det så att det e han som har disciplinen å inte jag ;) men jag ska minsan klara det =)

DU kommer absolut att klara det! Hejjar ju på dej :emo-thumb

Kram tjejen!

mia_81 wrote:
    :D hur går det själv med träningen? längesen jag såg dig här jue :(

ja jag tränar på just nu är det mellan 4-5 dar i veckan jag e som vanligt lite säl vid fel tillfälle. Jag tränar på aero några dar i veckan o resten i majorna. Har kommit i en liten svacka då alla tar av sig kläder vill jag ta på mig men jag ska inte klaga du e stark som ska börja kämpa m din diet det fixar du ser så biff ut!!
    Jag kör dina spec övningar en dag i veckan och d syns sa nån på gymmet=)
    kram jag ska haffa dig nån dag!!

fasen mia, så som du kör….kommer bli jäääkligt kul att se sen!
    måste säga att det känns väldigt skönt i ansiktet ikväll ändå, efter solen..gött.
    see you!

Paula wrote:
    fasen mia, så som du kör….kommer bli jäääkligt kul att se sen!
    måste säga att det känns väldigt skönt i ansiktet ikväll ändå, efter solen..gött.
    see you!

e inte lika röd idag iaf ;) men vågar mig nog inte ut i solen förrän imorrn… ses säkert ikväll på gymmet :D

jag vet inte heller om jag vågar mig ut idag, sitter fortfarande och tvekar *s*!!!! men det är ju sån frid när man väl ligger där ute…..aja, får fundera lite till! lär nog ses sen ;):) :D

Era fuskisar som får sola :( själv får man bara jobba i värmen!
    Riktigt skoj pass idag Mia :emo-thumb armarna är heeelt döda :)
    Ses imorrn!

Kram hej :D

MissMini wrote:
    Era fuskisar som får sola :( själv får man bara jobba i värmen!
    Riktigt skoj pass idag Mia :emo-thumb armarna är heeelt döda :)
    Ses imorrn!

Kram hej :D

men jag tycker inte om å sola… får myror i benen av att ligga still å så blir det för varmt…. men man vill ju va lite brun!
    Ses snart då e det dags å bygga igen!

kram

Haha det var med skräck i blicken MissMini nyss åkte iväg för att köra rygg med dig!! =)

Cagiva wrote:
    Haha det var med skräck i blicken MissMini nyss åkte iväg för att köra rygg med dig!! =)

haha jag som e så snäll =) men lyfta tungt måste hon om det ska bli nåt bygge … hon e ju så mkt starkare än hon tror din tjej så det blev ett riktigt bra pass idag me :D

mia_81 wrote:
    haha jag som e så snäll =) men lyfta tungt måste hon om det ska bli nåt bygge … hon e ju så mkt starkare än hon tror din tjej så det blev ett riktigt bra pass idag me :D

Bra att du lockar fram styrkan hos henne =) Hon sken som en sol efter gårdagens pass. :up:
    Själv ligger man hemma toksjuk, tror att massagen utlöste skiten.
    Så får sitta hemifrån och hejja på er när ni kör ryggen!!
    Kämpa på nu!

mocklis dig som kan gå till gymet! ;) hittade en tredje bild på dig, måste säga att du ser oberörd ut, även om du lyfter tungt! :bb:

shit det där var ju inte dåligt.
    Du är ju fan starkare en mig :)

Ja tjejen är stark ;) fattade inte hur hon orkade köra 22,5 kg på hantelpress. Fysatana:|

kör på nu Mia

Paula wrote:
    mocklis dig som kan gå till gymet! ;) hittade en tredje bild på dig, måste säga att du ser oberörd ut, även om du lyfter tungt! :bb:

Haha men det e bara för att jag inte tycker om å fotograferas:p …inte medans jag ser ut som en ”klump” iallafall men det börjar minska :D nu kör vi på båda två!! jag me deff å du me bygge!

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 239 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.