Home › Forums › Medlemsbilder › lucia-06, försöker bygga mer massa!!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 juli, 2006 at 11:38 #965869Anonym anvandareMember
De blir inga problem, bara att kämpa på så är det snart december
6 juli, 2006 at 00:30 #965870Anonym anvandareMembermia_81 wrote:Tyvärr e det så att det e han som har disciplinen å inte jag men jag ska minsan klara detDU kommer absolut att klara det! Hejjar ju på dej :emo-thumb
Kram tjejen!
6 juli, 2006 at 00:46 #965871Anonym anvandareMembermia_81 wrote:hur går det själv med träningen? längesen jag såg dig här jueja jag tränar på just nu är det mellan 4-5 dar i veckan jag e som vanligt lite säl vid fel tillfälle. Jag tränar på aero några dar i veckan o resten i majorna. Har kommit i en liten svacka då alla tar av sig kläder vill jag ta på mig men jag ska inte klaga du e stark som ska börja kämpa m din diet det fixar du ser så biff ut!!
Jag kör dina spec övningar en dag i veckan och d syns sa nån på gymmet=)
kram jag ska haffa dig nån dag!!17 juli, 2006 at 21:36 #965872Anonym anvandareMemberfasen mia, så som du kör….kommer bli jäääkligt kul att se sen!
måste säga att det känns väldigt skönt i ansiktet ikväll ändå, efter solen..gött.
see you!18 juli, 2006 at 11:31 #965873Anonym anvandareMemberPaula wrote:fasen mia, så som du kör….kommer bli jäääkligt kul att se sen!
måste säga att det känns väldigt skönt i ansiktet ikväll ändå, efter solen..gött.
see you!e inte lika röd idag iaf men vågar mig nog inte ut i solen förrän imorrn… ses säkert ikväll på gymmet
18 juli, 2006 at 11:35 #965874Anonym anvandareMemberjag vet inte heller om jag vågar mig ut idag, sitter fortfarande och tvekar *s*!!!! men det är ju sån frid när man väl ligger där ute…..aja, får fundera lite till! lär nog ses sen
18 juli, 2006 at 18:44 #965875Anonym anvandareMemberEra fuskisar som får sola själv får man bara jobba i värmen!
Riktigt skoj pass idag Mia :emo-thumb armarna är heeelt döda
Ses imorrn!Kram hej
19 juli, 2006 at 14:05 #965876Anonym anvandareMemberMissMini wrote:Era fuskisar som får sola själv får man bara jobba i värmen!
Riktigt skoj pass idag Mia :emo-thumb armarna är heeelt döda
Ses imorrn!Kram hej
men jag tycker inte om å sola… får myror i benen av att ligga still å så blir det för varmt…. men man vill ju va lite brun!
Ses snart då e det dags å bygga igen!kram
19 juli, 2006 at 16:15 #965877Anonym anvandareMemberHaha det var med skräck i blicken MissMini nyss åkte iväg för att köra rygg med dig!!
19 juli, 2006 at 20:01 #965878Anonym anvandareMemberCagiva wrote:Haha det var med skräck i blicken MissMini nyss åkte iväg för att köra rygg med dig!!haha jag som e så snäll men lyfta tungt måste hon om det ska bli nåt bygge … hon e ju så mkt starkare än hon tror din tjej så det blev ett riktigt bra pass idag me
20 juli, 2006 at 15:03 #965879Anonym anvandareMembermia_81 wrote:haha jag som e så snäll men lyfta tungt måste hon om det ska bli nåt bygge … hon e ju så mkt starkare än hon tror din tjej så det blev ett riktigt bra pass idag meBra att du lockar fram styrkan hos henne Hon sken som en sol efter gårdagens pass. :up:
Själv ligger man hemma toksjuk, tror att massagen utlöste skiten.
Så får sitta hemifrån och hejja på er när ni kör ryggen!!
Kämpa på nu!1 augusti, 2006 at 16:36 #965880Anonym anvandareMembermocklis dig som kan gå till gymet! hittade en tredje bild på dig, måste säga att du ser oberörd ut, även om du lyfter tungt! :bb:
1 augusti, 2006 at 20:24 #965881Anonym anvandareMembershit det där var ju inte dåligt.
Du är ju fan starkare en mig1 augusti, 2006 at 20:29 #965882Anonym anvandareMemberJa tjejen är stark fattade inte hur hon orkade köra 22,5 kg på hantelpress. Fysatana:|
kör på nu Mia
1 augusti, 2006 at 21:55 #965883Anonym anvandareMemberPaula wrote:mocklis dig som kan gå till gymet! hittade en tredje bild på dig, måste säga att du ser oberörd ut, även om du lyfter tungt! :bb:Haha men det e bara för att jag inte tycker om å fotograferas:p …inte medans jag ser ut som en ”klump” iallafall men det börjar minska nu kör vi på båda två!! jag me deff å du me bygge!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.