Lucia nästa tjihooooooooo

Home Forums Medlemsbilder Lucia nästa tjihooooooooo

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 111 total)
  • Author

Tar en till:O

Och dum i huvet som man

Från din första bild som du la upp så tänkte man din resa kommer bli lång. Vilken den även varit. Men måste ge dig :emo-thumb för dina prestationer. Fan vilket grymt resultat. Mycket bra jobbat.

Hehe ta de lugnt med maten nu :whistle:

Fy fan vilken inspiration! Du

Vill gratulera till en kanonform p

Över 14kg sista veckan!!!! Du är en galen man. Starkt jobbat:up:

Grattis du! Du gjorde verkligen bra ifr

hur lyckades du d

Stort Grattis Micke! Trodde jag skulle hinna byta några ord med dig där nere..men men, får bli nästa gång…mkt imponerad av din utveckling, håll i nu!

haha, du hade grym form p

Jo verkligen bra jobbat Micke :worship: Och jag vet att Micke gick in för den här tävligen mer än 100% :emo-thumb

Stark prestation du gjort! Minns dom f

NetCurse wrote:
    haha, du hade grym form på tävlingen. På de senare bilderna ser det ju nästan ut som när du började deffa :)

oj nu ska vi väl ändå skilja på vatten och fett =)

gurgel wrote:
    Från din första bild som du la upp så tänkte man din resa kommer bli lång. Vilken den även varit. Men måste ge dig :emo-thumb för dina prestationer. Fan vilket grymt resultat. Mycket bra jobbat.

Hehe ta de lugnt med maten nu :whistle:

Har inte tagit det lugnt med maten he he men ska skärpa mig nu efter nyår:emo-thumb
    roligt att du tycker det gick bra för mig men jag lovar dig att jag gjorde mycket misstag denna gång och tärde ner mig för mycket och gjorde fel både med kolhydrat tömning och uppladdning mm men jag kommer vara minst 10 kg tyngre nästa gång och piggare så man orkar posera på scen + att jag vet att jag är på en ha ha 😮

Rock’nRoll wrote:
    Fy fan vilken inspiration! Du är bäst Micke!

Tack:D
    Blir riktigt glad om jag kan hjälpa andra att få lite gnista i träningen :emo-thumb

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 111 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.