Home › Forums › Medlemsbilder › Lucia nästa tjihooooooooo
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 december, 2005 at 00:49 #1045228Anonym anvandareMemberlarzoo wrote:Vill gratulera till en kanonform på lucia…. å hoppas att få se dig på en scen i framtiden igen. :emo-thumb
jag har aldrig personligen deffat men är det så att när kroppen är så nollad på allt vad kolisar å fett heter att den suger åt sig allt den får när man äntligen börjar käka igen??? för jag har problem att gå upp 1kg på en vecka vad fan jag än äter å du bulkar 20kg på en vecka :emo-thumb
lycka till i framtiden Micke!!!
MVH /Christian
Jag lovar att jag kommer att stå på scen igen men vill jobba på mina svagheter och komma in bättre nästa gång.
20 kg på en vecka och 32,5 kg på 3 veckor ha ha man nu ska jag skärpa mig känner mig som en ballong som ska spricka ha ha ska ner från 124 kg till 110 kg som nog är mer lagom för mig att ligga på då jag är i ganska hyffsad form på den vikten tror jag:whistle:31 december, 2005 at 00:55 #1045229Anonym anvandareMemberTompi wrote:Över 14kg sista veckan!!!! Du är en galen man. Starkt jobbat:up:Tror att jag var både galen o korkad för jag kunde ha gått in på 102 kg och sett bättre ut tror jag men hur är det de säger rövhål o ursäckter har alla he he men jag får väll backa upp vad jag säger nästa gång o komma in på den vikten + att jag har förbättrat mina svagheter riktigt rejält då med hmm sliter redan som ett djur med svagheter och ser redan stor förbättring på vissa av de:bb3:
31 december, 2005 at 01:03 #1045230Anonym anvandareMemberNina Lätt wrote:Grattis du! Du gjorde verkligen bra ifrån dig, men det var inte utan att man blev lite orolig när man såg dig i minglet på Fitnessfestivalen. Det syntes att du hade gått in för det hundraprocentigt, om vi säger så. Lycka till med fortsatt byggande.Tack Nina hmmm vågar inte skriva ner hur jag gjorde för ingen skulle nog tro mig he he men i efterhand förstår jag att jag nog gick för mycket på vilja och för lite på kunskap om hur man igentligen ska göra och resultatet var bra hårdhet men dålig fyllighet i muskler och att jag tappade flera kg muskler i onödan men ska göra annurlunda nästa gång för jag tror jag lärde mig något denna gången och det sjuka är att på 107 kg bara några dagar efter tävlingen såg jag nästan lika bra ut som på tävlingen och ändå 15 kg tyngre:(
31 december, 2005 at 01:05 #1045231Anonym anvandareMemberSammy wrote:hur lyckades du dölja tatueringarna?Genom att bli riktigt brun he he:D
31 december, 2005 at 01:10 #1045232Anonym anvandareMemberLars Berglund wrote:Stort Grattis Micke! Trodde jag skulle hinna byta några ord med dig där nere..men men, får bli nästa gång…mkt imponerad av din utveckling, håll i nu!Tack Lars:up:
Vi får prata nästa gång vi ses på nån tävling eller liknande och jag lovar att det var en micke 10 kg lättare Micke än vad han skulle ha varit på tävlingen och det bästa i det hela är att jag video filmat hela ned gången på slutet och ser att jag ser bättre ut på en mycket tyngre kroppsvikt men det går fler tåg och det är bara att ta sikte mot nästa mål:emo-thumb31 december, 2005 at 01:14 #1045233Anonym anvandareMemberNetCurse wrote:haha, du hade grym form på tävlingen. På de senare bilderna ser det ju nästan ut som när du började deffaGrymt gjort. Sen det jag såg där uppe, om 14kg på en vecka.. gick du ner det, eller gick du upp det när du fyllde innan tävlingen?
Gick ner 14,4 kg sista veckan och gick nog inte upp så mycket då jag bara fyllde en dag och då inte med så mycket vilket innebar att jag gick i vägen redan på förbedömningen och orkade bara posera i några minuter sen kändes det som jag höll på att dö ha ha:|
31 december, 2005 at 01:16 #1045234Anonym anvandareMemberFidde_Mannen wrote:Jo verkligen bra jobbat Micke :worship: Och jag vet att Micke gick in för den här tävligen mer än 100% :emo-thumbHoppas jag får se dig kämpa snart fidde mot liknande mål:whistle:
31 december, 2005 at 01:18 #1045235Anonym anvandareMemberNicklas82 wrote:Stark prestation du gjort! Minns dom första bilderna jag såg på dig för nåt årsedan på exhales forum. En liten fundering bara, var o såg tävlingen nere i Gbg och du presenterades som Nils-åke vilket jag förmodar att du heter, men vart kommer ditt nickname mickebodyb ifrån?Tack:up:
Har alltid kallats Micke mina föräldrar började med det men mitt riktiga namn är det andra men det andvänder jag bara när jag skriver under något eller liknande:)31 december, 2005 at 01:19 #1045236Anonym anvandareMemberJohan81 wrote:oj nu ska vi väl ändå skilja på vatten och fettTror du har rätt har nog inte hunnit att lägga på så mycket fett på 3 veckor utan det är mest vatten:up:
31 december, 2005 at 16:38 #1045237Anonym anvandareMemberJag f
31 december, 2005 at 18:26 #1045238Anonym anvandareMemberEmil wrote:Jag förstår inte hur man kan tillåta sig att gå upp så mycket på så kort tid. Det är knappast nyttigt. Särskillt inte för hjärtat.Det är mycket man inte förstår om man inte har provat och jag kan bara säga till dig att jag har gått på diet i mer än 1 år och under den tiden unnade jag mig bara 2 ätardagar vilket var ett misstag som jag ser det i dag och de sista 10 veckorna innan tävling var mycket nogrant planerade med att jag vägde all maten jag åt mm och hela dygnet gick åt till att göra saker som hadde med tävlingen att göra dvs göra kardio,göra mat,träna,förberda protein drinkar och sortera upp olkika tillskott som ska intas under dagen,och på slutet raka hela kroppen och smörja in brunkrämen mm och när allt är över är det riktigt skönt att släppa allt och de här tre veckorna efter tävlingen har jag bara tränat och ätit allt som jag känt för och har knappt rakat mig eller tagit några tillskott eller gjort någon kardio vilket jag tror är skit bra för mitt psyke och för att kunna satsa vidare igen och under alla år jag tränat ca 20 år har jag sett många komma och gå och flera har gått in med döds förakt i träning och mat men bränt ut sig på grund av att de inte kunnat ta ett steg till baka i bland tror jag.
Och sista veckan på min diet låg jag under 1000 kcal per dag och var nog i ett riktigt svält tillstånd och när jag efter tävlingen började äta sög kroppen upp allt jag åt och det var inte planerat att jag skulle gå upp 32,5 kg utan det råkade bara bli så oooppps:o
Och jag förstår ochså att det inte är nyttigt att gå upp så mycket på så kort tid men ibland gör man saker även om det är onyttigt eller innebär en viss risk för en och det gör nog även du tror jag he he:whistle: :emo-thumb1 januari, 2006 at 14:13 #1045239Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:under alla1 januari, 2006 at 21:27 #1045240Anonym anvandareMemberHey Micke tycker det var skitbra kämpat, härligt å se! :emo-thumb
Det där med att gå upp mycket i vikt.. jag oxå 😮 Men å andra sidan, OFF måste ju ha en betydelse
1 januari, 2006 at 23:05 #1045241Anonym anvandareMemberLinn wrote:Hey Micke tycker det var skitbra kämpat, härligt å se! :emo-thumbDet där med att gå upp mycket i vikt.. jag oxå 😮 Men å andra sidan, OFF måste ju ha en betydelse
Tack Linn:emo-thumb
Fast jag har tröttnat på att vara michelin-gubbe så jag satte mig en halvtimma på motions-cykeln och ska skärpa mig vad det gäller maten och äta ett par snäpp bättre och hoppas kunna ta mig tillbaka i hyffsad form he he:|2 januari, 2006 at 00:11 #1045242Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Tack Linn:emo-thumb
Fast jag har tr -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.