Lucia nästa tjihooooooooo

Home Forums Medlemsbilder Lucia nästa tjihooooooooo

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 111 total)
  • Author

Jag har provat. T

Emil wrote:
    Jag har provat. Tävlade och vann -70 senior på lucia förra året. Jag vet också vilket sug man får efter en tävling. Men man får väl hejda sig. Men du kanske är beredd att riskera livet för att få stoppa i dig godsaker?

Om det inneburit att jag riskerat att mista livet för jag åt som tokstolle i 3 veckor kan inte jag bedöma men det känns inte så tycker jag och visst kan jag hålla med om att det nog inte är nyttigt men att jag riskerara dö tror jag är överdrivet och har aldrig hört att någon har gjort det efter en tävling pga att de åt mycket och jag tror du överdriver lite kanske:up:

mickebodyb wrote:
    Om det inneburit att jag riskerat att mista livet för jag åt som tokstolle i 3 veckor kan inte jag bedöma men det känns inte så tycker jag och visst kan jag hålla med om att det nog inte är nyttigt men att jag riskerara dö tror jag är överdrivet och har aldrig hört att någon har gjort det efter en tävling pga att de åt mycket och jag tror du överdriver lite kanske:up:

De vatten ansamlingarna, ödem, som man kan få vid sådan extrem viktuppgång kan belasta hjärtat. Har man då ett bakom liggandes hjärtfel så kan det bli väldigt allvarligt. Jag medger att mitt inlägg var lite väl överdrivet. Men faktum kvarstår, det är inte nyttigt att gå upp 32 kg på 3 veckor. Det borde vem som helst förstå. Och som jag tidigare sa så kan jag fortfarande inte förstå hur man kan utsätta sig för det. Trots att jag själv tävlat.

Om det är extremt mycket vatten du bundit så vore det klokt att ta något vätskedrivande.

Emil wrote:
    De vatten ansamlingarna, ödem, som man kan få vid sådan extrem viktuppgång kan belasta hjärtat. Har man då ett bakom liggandes hjärtfel så kan det bli väldigt allvarligt. Jag medger att mitt inlägg var lite väl överdrivet. Men faktum kvarstår, det är inte nyttigt att gå upp 32 kg på 3 veckor. Det borde vem som helst förstå. Och som jag tidigare sa så kan jag fortfarande inte förstå hur man kan utsätta sig för det. Trots att jag själv tävlat.

Om det är extremt mycket vatten du bundit så vore det klokt att ta något vätskedrivande.

kommer bara tillbaks när man slutar ändå. kolisarnas fel.
    dock var och är min gräns nu för vattnet ca 10kg dock ser jag tio gånger mer skit o slät ut på tio än micke på 30kg :|

macahan wrote:
    Eller g
    Alex Thunholm wrote:
    kommer bara tillbaks när man slutar ändå. kolisarnas fel.
    dock var och är min gräns nu för vattnet ca 10kg dock ser jag tio gånger mer skit o slät ut på tio än micke på 30kg :|

Förhoppningsvis tillåter man inte sig själv att vräka i sig kolhydrater när det värsta suget efter tävlingen avtagit.

Emil wrote:
    Förhoppningsvis tillåter man inte sig själv att vräka i sig kolhydrater när det värsta suget efter tävlingen avtagit.

Varför håller du på o hacka på micke för? Han har gjort en grym prestation och jag tycker det är det som räknas i förstahand. Om han sedan gick upp 30kg, so be it.

trasan wrote:
    Varför håller du på o hacka på micke för? Han har gjort en grym prestation och jag tycker det är det som räknas i förstahand. Om han sedan gick upp 30kg, so be it.

Men ge dig. Vadå hackar? Jag förstår fortfarande inte hur man kan utsätta sig för sådana risker. Anledningen till att jag skrev till just Micke var för att jag aldrig tidigare hört talas om någon som gått upp så jävla mycket på så kort tid.

Om man är beredd att tävla i bodybuilding så måste man väl även vara beredd på att utsätta sig för allehanda risker.
    Imponerande diet förresten micke, har följt din tråd sen den fanns på exhale, härlig disciplin och kämparanda!

Skit i vad folk s

Emil wrote:

Du är ju för go du först tyker du jag riskerar hälsan genom att gå upp mycket i vikt och du tycker jag tar stora risker sen sitter du i nästa stund och skriver till mig och tycker jag ska inta vätskedrivande preparat he he snacka om dubbel moral;)
    Ps glöm inte att skriva till Ronnie coleman med han gick ju upp över 11kg muskler på kort tid och kanske tar han ännu större risk än jag och behöver en påminnelse om det fast jag tror inte det räcker om han tar lite vätskedrivande men du har säkert nått tips till honom med ha ha:whistle:

svarar vi PM. Du verkar ju ändå inte förstå

mickebodyb wrote:
    Du är ju för go du först tyker du jag riskerar hälsan genom att gå upp mycket i vikt och du tycker jag tar stora risker sen sitter du i nästa stund och skriver till mig och tycker jag ska inta vätskedrivande preparat he he snacka om dubbel moral;)
    Ps glöm inte att skriva till Ronnie coleman med han gick ju upp över 11kg muskler på kort tid och kanske tar han ännu större risk än jag och behöver en påminnelse om det fast jag tror inte det räcker om han tar lite vätskedrivande men du har säkert nått tips till honom med ha ha:whistle:
    mickebodyb wrote:

tror du missuppfattar emil, han vill ju bara hjälpa till så det är väl inge vidare schysst att vara otrevlig, det ÄR inte bra att gå upp så snabbt i vikt, polaren fick åka akut till sjukan 6timmar efter norrlandsmästerskapen för att han åt för mycket.

Tack Johan! Det var exakt min mening. Faktiskt.

Johan81 wrote:
    tror du missuppfattar emil, han vill ju bara hjälpa till så det är väl inge vidare schysst att vara otrevlig, det ÄR inte bra att gå upp så snabbt i vikt, polaren fick åka akut till sjukan 6timmar efter norrlandsmästerskapen för att han åt för mycket.

För det första så har jag aldrig förnekat att det skulle vara onyttigt att gå upp så mycket i vikt så snabbt och det har jag ochså svarat Emil att jag vet och jag har samtidigt gett honom en förklaring till varför jag gjort det och det går inte att få viktuppgången ogjord och att han inte kan acceptera min förklaring och nöja sig med den är ju upp till honom.
    Sen står jag för att jag tycker det verkligen är korkat av honom att sitta o skriva att jag ska ta vätskedrivande preparat och samtidigt verka vara så mån om min hälsa och att jag ska må bra och allt har ju faktiskt sin förklaring till varför det är som det är och det är ju inget sjukdomstillstånd jag befinner mig i utan det går ju ganska snabbt o ändra på min vikt om jag skulle vilja det genom att strypa på mitt kolhydratintag + mitt saltintag och mitt totala kcal intag per dag och behöver knappast vätskedrivande för att ändra på det och sen som han gör i privat PM till mig att försöka förklara för mig att de faktiskt andvänder vätskedrivande i sjukvården och skulle jag tro något annat eller :O
    Han skriver ochså i PM till mig att troligtvis är jag så dum i huvudet att jag inte fattar vissa saker så frågan är ju vem som är schysst eller otrevlig kan man ju fråga sig fast skillnaden på oss är att jag sitter inte o verkar superseriös på forumet för att sen kasta skit via Pm till folk utan tycker jag någon är dum i huvudet står jag för det och skriver det där debatten förs och ärligt talat tror jag han skiter i min hälsa då han varken känner mig eller har träffat mig utan det är säkert annat som driver honom och som gör att han inte kan släppa detta trots att han fått en förklaring från mig:evil:

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 111 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.