Home › Forums › Medlemsbilder › Lucia nästa tjihooooooooo
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 januari, 2006 at 23:35 #1045258Anonym anvandareMember
I rest my case! Du
9 januari, 2006 at 06:56 #1045259Anonym anvandareMemberEmil wrote:I rest my case! Du är dum. Det går liksom inte att förklara så du förstår.Jag måste oxå vara dum för jag fattar inte heller vad det är som du är så mån om att förklara…
Alla här fattar att det kan va farligt att gå upp eller ner väldigt snabbt i vikt So what ????
Känns inte som Micke är speciellt intresserad av din ”hjälp” heller o det förstår jag…
:nerd-tb:
9 januari, 2006 at 07:10 #1045260Anonym anvandareMemberEmil: Även om dina intentioner är goda, så känns saken utagerad. Du har gjort din åsikt klar för Micke; om han vill använda sig av den eller inte är upp till honom. Jag föreslår att vi lämnar ämnet så blir alla glada och nöjda:emo-thumb
9 januari, 2006 at 10:51 #1045261Anonym anvandareMemberPolisen wrote:Ja man kan även säga:Gå ner 15 kg på en vecka när man redan är stenhård,……Snacka om vilja och grym prestation!!!!!!!!!
Tror inte där e så många på detta forumet som hade klarat att pressa sig så hårt.
Svinbra jobbat Micke:emo-thumb
varför då gå ner 14kg till om han redan var stenhård?
Håller med emil, kan inte vara nyttigt att gå ner så fort och sen öka 35kg på 3 veckor…
så länge han mår bra själv så är det ju helt ok. men du såg lite ”vinglig” ut på scen micke
9 januari, 2006 at 14:51 #1045262Anonym anvandareMemberDet ekar satan h
9 januari, 2006 at 16:08 #1045263Anonym anvandareMember’[bb wrote:Emil: Kan det bero på din attityd ?:emo-thumbTror jag inte. Det är väl mer micke som har attitydsproblem i sånna fall.
Jag skiter i vilket nu. Det är ju som att disskutera med en vägg, lönlöst!Andreas> Jepp
9 januari, 2006 at 16:09 #1045264Anonym anvandareMemberRyger wrote:Alla här fattar att det kan va farligt att gå upp eller ner väldigt snabbt i vikt So what ????:nerd-tb:
Alla kanske inte vet hur farligt det kan vara. Men så länge man är medveten om riskerna så är det väl upp till var och en. Jag tycker bara det är korkat.
20 januari, 2006 at 23:36 #1045265Anonym anvandareMemberPå grund av den intensiva diskussionen med Emil ha ha glömde jag att tacka alla som skrev posetiva saker till mig(skriver inte enskilt till alla) så tack alla ni som förstod att jag faktiskt kämpade för att bli hård och att jag ansträngde mig:worship:
Med risken att uppfattas som en rövslickare för att du skrivit posetivt i min tråd så måste jag ändå skriva några rader till dig Alex thunholm för jag såg bilder av dig där du var riktigt bulkig och jag måste säga att jag blev mycket imponerad av hur du har förändrat din fysik till den formen du hadde nu på lucia så fortsätt att utvecklas i samma takt fortsättningsvis så lär du bli riktigt grym senior byggare i framtiden:worship:
Har börjat att röra på mig igen och cyklar en halvtimme innan läggdags några dagar i veckan + lite löparband innan middagen och har ochså stoppat svulleriet lite he he och är på väg ner i vikt igen så du behöver inte vara orolig för mig längre Emil;)
Vikten ner från 124 kg till 116 kg i alla fall:whistle:
Men längtar lite till att vara i form igen och har väll en bit kvar he he och postar en bild så ni kan jämföra:(20 januari, 2006 at 23:41 #1045266Anonym anvandareMemberOooops bilden kom inte med men här är den:o
21 januari, 2006 at 01:04 #1045267Anonym anvandareMemberMicke bra resultat….du har ju verkligen slitit hund. Det emil s
21 januari, 2006 at 03:21 #1045268Anonym anvandareMemberDelawere wrote:Micke bra resultat….du har ju verkligen slitit hund. Det emil säger är ju all välmening det är ju inget negativt. Måste säga +32 kg det är bra jobbat:)Ja sicken tur jag har som får PM och där får förklarat för mig hur dum i huvudet jag är.
Jag förstår inte att det inte dräller av tävlingsbyggare och allra helst då elit byggare som här startar trådar där de kan få liknande PM och välmenande råd.
Jag har i trådar som jag startat fått skrivit till mig att jag aldrig kommer att klara att bli hård,inte har en kropp som är klar att tävla med,+ tusen andra välmenande saker folk skrivit till mig och det är ett under att man bara vågade sig upp på scenen och alla dessa saker kan jag ta och är införståd med att man nog får räkna med det om man startar trådar på forum som detta mm men tycker samtidigt att det är tråkig mentalitet många har där de bara söker efter fel vilket alltid går att hitta i stället för att se det posetiva i trådar som startas.
Jag kommer i håg en tråd på Exhale där det var en jätte överviktig kille som gått ner riktigt mycket i vikt och han startade tråden och direkt var det folk som började moral predika för honom om hur korkad han var som hade tillåtigt sig själv att bli så fet från första början och det tog inte lång stund innan den tråden var död:(
Och han var nog lika införståd med att det inte var nyttigt att äta sig fet som jag är med att det inte är så himla nyttigt att gå upp så mycket i vikt som jag gjorde på kort tid och jag gav samtidigt en förklaring till varför det blev så och varför jag gjorde det men det räcker ändå inte för en del utan de ska tragla vidare om hur korkat det är vilket jag tror alla här inne förstår.
Och jag hoppas verkligen du driver med mig eller har skrivit fel när du tycker att det var bra jobbat av mig att gå upp då jag menade att gå ner de kg som jag gjorde var slitsamt (för gå upp kan vem som helst göra med god aptit)
Annars är mitt tips till att läsa mina inlägg innan du svarar i tråden:whistle:21 januari, 2006 at 09:39 #1045269Anonym anvandareMemberVäldigt bra jobbat Micke :emo-thumb :emo-thumb
21 januari, 2006 at 09:59 #1045270Anonym anvandareMemberNog tror jag Micke vet att det inte är nån höjdare att gå upp så ofantligt mycket i vikt på kort tid. Men det är inte alltid så jäkla lätt att vara rationell heller. Har man deffat 1år så lär man vara så less på strikt kosthållning att man bara vill spy, och det är lätt att komma in i en lite ond cirkel där man kanske äter för mycket mat.
Micke är ju ingen nybörjare i gamet och så länge han inte känt att han tagit för mycket skada av denna viktuppgång samt är medveten om riskerna, tycker jag bara det är slöseri med tid att stå och klappa honom på huvudet och säga vad som är bäst hit och dit. Men jag antar att forum som detta drar till sig folk som alltid tror att de vet bäst(mig inkluderat).
Lycka till på nästa tävling btw!21 januari, 2006 at 11:31 #1045271Anonym anvandareMember+17 kg på 1½ vecka efter kvalet i maj -05 :whistle:
21 januari, 2006 at 15:55 #1045272Anonym anvandareMember21 kilo p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.