Luciapokalen

Home Forums Medlemsbilder Luciapokalen

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • Author
    fiiillee wrote:
    Men är det så att man måste oftast ha meriter för att få sponsor här i sverige ?

Kör hårt:up:
    Och som åvan säger, man måste synas,synas,synas, tävla,tävla,tävla för att få spons…och tänker du på helspons så ska du tillhöra DEN bästa…..men någon rabatt och shaker kan du nog tigga till dig ;)

samt, upp med bilder så får vi se hur grymt det är:up:

Jag har laggt upp kort på mej. Har inga fler kort än bara dom jag la upp. :P Jag har fått sponsor från maxielite och jag får 25% rabbat men det är ju inte så mkt men det är ju någonting iallafall :)

fiiillee wrote:
    Jag har laggt upp kort på mej. Har inga fler kort än bara dom jag la upp. :P Jag har fått sponsor från maxielite och jag får 25% rabbat men det är ju inte så mkt men det är ju någonting iallafall :)

var ser man dom?

Henrik Lindh wrote:
    var ser man dom?

Tredje inlägget i tråden…?

jag la upp dom på första sidan. Det är en länk på två kort på mej :)

Marcus Syvertsen wrote:
    Det är synd att Ahlströmertrofén blev vad det blev, för det hade kunnat vara världens läge för en sån här kille som bara vill kliva upp på scenen och synas.

Tycker årets Alströmertrofé var ett utmärkt exempel på vilken standard nybörjarna i Sverige håller! Troligen kommer standarden att bli ännu bättre för varje år som går:up:
    Jag kan ju näppeligen hindra en nybörjare som uppfyller alla krav från att tävla på Alströmer med motiveringen att ” Du är för bra för att få vara med”.
    Sen ska ju självklart den här killen upp på Alströmer 2010 för att synas, vi hade ju faktiskt en juniorklass i år så vart är problemet:whistle:
    Glöm inte att du har en VIP-stol bokad i ditt namn nästa år Marcus:emo-thumb
    Mvh Stefan

Stefan Henningson wrote:
    Glöm inte att du har en VIP-stol bokad i ditt namn nästa år Marcus:emo-thumb
    Mvh Stefan

Vad krävs för att bli VIP, bättre kamera? 8)

Jonas Lundberg wrote:
    Vad krävs för att bli VIP, bättre kamera? 8)

Noops, bockskägg;)

Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.