Home › Forums › Medlemsbilder › Luciapokalen
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 september, 2009 at 13:38 #610765Anonym anvandareMemberfiiillee wrote:Men är det så att man måste oftast ha meriter för att få sponsor här i sverige ?
Kör hårt:up:
Och som åvan säger, man måste synas,synas,synas, tävla,tävla,tävla för att få spons…och tänker du på helspons så ska du tillhöra DEN bästa…..men någon rabatt och shaker kan du nog tigga till dig24 september, 2009 at 13:39 #610766Anonym anvandareMembersamt, upp med bilder så får vi se hur grymt det är:up:
25 september, 2009 at 10:09 #610767Anonym anvandareMemberJag har laggt upp kort på mej. Har inga fler kort än bara dom jag la upp. Jag har fått sponsor från maxielite och jag får 25% rabbat men det är ju inte så mkt men det är ju någonting iallafall
25 september, 2009 at 11:10 #610768Anonym anvandareMemberfiiillee wrote:Jag har laggt upp kort på mej. Har inga fler kort än bara dom jag la upp. Jag har fått sponsor från maxielite och jag får 25% rabbat men det är ju inte så mkt men det är ju någonting iallafallvar ser man dom?
25 september, 2009 at 11:19 #610769Anonym anvandareMemberHenrik Lindh wrote:var ser man dom?Tredje inlägget i tråden…?
28 september, 2009 at 09:21 #610770Anonym anvandareMemberjag la upp dom på första sidan. Det är en länk på två kort på mej
7 oktober, 2009 at 13:03 #610771Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Det är synd att Ahlströmertrofén blev vad det blev, för det hade kunnat vara världens läge för en sån här kille som bara vill kliva upp på scenen och synas.Tycker årets Alströmertrofé var ett utmärkt exempel på vilken standard nybörjarna i Sverige håller! Troligen kommer standarden att bli ännu bättre för varje år som går:up:
Jag kan ju näppeligen hindra en nybörjare som uppfyller alla krav från att tävla på Alströmer med motiveringen att ” Du är för bra för att få vara med”.
Sen ska ju självklart den här killen upp på Alströmer 2010 för att synas, vi hade ju faktiskt en juniorklass i år så vart är problemet:whistle:
Glöm inte att du har en VIP-stol bokad i ditt namn nästa år Marcus:emo-thumb
Mvh Stefan7 oktober, 2009 at 13:43 #610772Anonym anvandareMemberStefan Henningson wrote:Glöm inte att du har en VIP-stol bokad i ditt namn nästa år Marcus:emo-thumb
Mvh StefanVad krävs för att bli VIP, bättre kamera?
9 oktober, 2009 at 09:06 #610773Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Vad krävs för att bli VIP, bättre kamera?Noops, bockskägg;)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.