Maci

Home Forums Medlemsbilder Maci

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • Author
    Maci wrote:
    [img=http://pix.nofrag.com/a5/1e/711120d85d08b66f24faa9e98e38.jpg]Käka deltas… Haha, bröst, triceps och axlar igår.. Gick bra! Körde flyes med 17,5 20 och 22,5kgshantlar, tre sexor..

:emo-thumb

OMG! Det e helt sjukt vad små dina armar ser ut i relation till axlarna på den där bilden.

Maci wrote:
    [

Den sista är tillägnad de av er som tror att jag ljuger om min styrka, för att jag är ”för liten” för att köra med det jag gör.. Vänstern är min sämsta sida, och hanteln på bilden väger 40kg, det fanns tyvärr inga större på det gymmet, så jag fick öka antalet reps istället.. 8 blev det, på vänstra, 10 på högra.
    Kan även upplysa herrskapet om att de två grabbarna jag tränar med är ungefär samma size, och ungefär lika starka, diffar på någon övning här och där.

Satte personbästa i latsdrag idag, en åtta på 110kg, för de som undrar..

:)

Notera att mina spydigheter enbart är riktade åt de som tror att jag är tragisk nog att ljuga på ett internetforum.

Vill inte vara elak eller nånting, men varför sjutton kör du fler reps på högra sidan än vänstra?! Speciellt om du är svagare i vänstern låter det ju urbota korkat..

Maci wrote:
    Eftersom att det inte fanns någon tyngre hantel på gymmet så var jag tvungen att köra så många reps jag orkade på det som bjöds, och ryggen är starkare i höger än vänster, iaf var den det idag.

Prova själv att ta i så hårt du kan någon gång, och tänk på hur du formulerar dig, för det du nyss skrev var riktigt otrevligt.

:O

Nu ska vi inte gråta. Det där låter ju bara korkat. Jag kan ju bara prata utifrån mig själv, och jag vill bli så symetrisk som möjligt, alltså finns det ingen anledning att träna hårdare på den sidan jag e starkare, då drar den bara ifrån ännu mera. Istället brukar jag börja med den svagare å köra max, å sen köra lika många på den starkare.

Ville lägga upp bilden, men hittade ingen tråd som passade. Kände mig inte riktigt mogen att starta en ny heller, då jag har en gammal tråd, så jag letade rätt på den.

Här är bilden, tagen idag. Inget hokus pokus med lampor eller liknande, tagen med blixt vilket gör en slät och fin som en liten säl.

Nu ska jag sluta gnälla, here you go, rip me a part you bastards!

[img=http://img88.imageshack.us/img88/6997/frontfc6.jpg]

+ Ser bra ut. Bra rygg och axlar, vilket du redan på tidigare bilder visat. Bra framsida lår också.

– Armarna. Symmetrin är det inget fel på men de kunde vara större. Dock kan det vara så att de ser lite ynkliga ut pga dom väldigt bra axlarna.

Hur ser hamstrings och vader ut?

ronkan_shup wrote:
    + Ser bra ut. Bra rygg och axlar, vilket du redan på tidigare bilder visat. Bra framsida lår också.

– Armarna. Symmetrin är det inget fel på men de kunde vara större. Dock kan det vara så att de ser lite ynkliga ut pga dom väldigt bra axlarna.

Hur ser hamstrings och vader ut?

Vaderna ligger precis före armarna, måttenligt, och därför vill jag inte att armarna ska dra om. Jag har den typen av vader man måste jobba extremt hårt för, eftersom att jag inte fått dem gratis från början. Vet inte om det har något med gångstil eller liknande att göra.

Hamstrings är helt ok, men behöver lite mer kött fortfarande då framsidan har utvecklats såpass bra på så kort tid. Röven är också bra, och därför ser hamstrings lite futtiga ut.

MEN! Romanian deadlifts for the world, och en förbannad massa vadträning, så blir det nog bra!

:) Thanks dude!

[img=http://pix.nofrag.com/36/cf/c2c81453851c216e30287e85fb09.jpg]

Hairy legs!

Salus wrote:
    Hairy legs!

Du ska se farsan.:D

Jag tycker du ska äta mer pizza:pop:

mer massa nu kompis!!! behövs faktiskt lite överallt så du blir lika stor som jag en vacker dag :)

Alcon wrote:
    mer massa nu kompis!!! behövs faktiskt lite överallt så du blir lika stor som jag en vacker dag :)

Tack, fan… Mina föräldrar skulle fött en Alcon istället för min lilla klena brorsa, så man hade ordentligt sällskap på gymmet!

Ses nästa buffé, tills dess kompis;
    Träna hårt och lycka till med supermodemet, ska inte vara något problem att installera det där, eller hur? :)

Vi ses nästa buffé, hörde att du hade något ställe i rockärmen där man slipper vänta så länge, ser fram emot det!

Jo fan det har jag :) det där supermodemet fick inte jag det lämnade vi av i slussen :(

Alcon wrote:
    Jo fan det har jag :) det där supermodemet fick inte jag det lämnade vi av i slussen :(

Det var synd… Extraordinär specialutgåva det där, men det ska nog gå att få tag på ett till.

:emo-thumb

har hört att det fanns nåra kvar

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.