Home › Forums › Medlemsbilder › Magnus Kemppi 10v till sm.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 augusti, 2008 at 10:33 #721754Anonym anvandareMember
Ser ut att ha hänt grejer där:up:
7 augusti, 2008 at 11:27 #721755Anonym anvandareMemberSer mycket större ut än innan!…..as grym
7 augusti, 2008 at 11:27 #721756Anonym anvandareMemberMycket tryck på den vikten, GRYMT . Hur lång är du? Keep it up.
MVH cesse
7 augusti, 2008 at 11:53 #721757Anonym anvandareMemberTjena Magnus! Som du säkert vet () ser det skitbra ut redan. Formen, med över två månadet kvar, är redan bra. Såpass lite fett i ländryggen redan är kanon.
Riktigt bra pecs och axlar :emo-thumb
Mvh Calle
7 augusti, 2008 at 12:36 #721758Anonym anvandareMemberAlm wrote:Utomjordiska pecs.Back double biceps ?
Ben ?Tjenare passade på och tog några bilder hoppas att dom duger.
Blev något fel på vad kortet.7 augusti, 2008 at 13:25 #721759Anonym anvandareMemberMen sluta kalla dej själv gullefjun nån gång!?!:p:|
Ser jäkligt bra ut annars, bra framsteg!
7 augusti, 2008 at 14:06 #721760Anonym anvandareMemberFull fart igen!
Jaja dags att komma in hit och få lite uppmuntrande kritik igen kanske?
Så du landar igen efter alla dessa fina ord från folket.Dags att få domen haha
Hälsa frugan och barnen syns snart.
MVH
Fredrik7 augusti, 2008 at 15:56 #721761Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:Full fart igen!Jaja dags att komma in hit och få lite uppmuntrande kritik igen kanske?
Så du landar igen efter alla dessa fina ord från folket.Dags att få domen haha
Hälsa frugan och barnen syns snart.
MVH
FredrikHej Fredrik.
Har tänkt att komma in nästa vecka,men vet ifan om jag vågar nu:whistle:
Domen lyder väl”du är duktig som ialla fall försöker”men men.
Frugan med alla barnen hälsar tillbaka.
Hör av mig om tid senare.
Mvh Kemppi8 augusti, 2008 at 10:33 #721762Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Tjena Magnus! Som du säkert vet () ser det skitbra ut redan. Formen, med över två månadet kvar, är redan bra. Såpass lite fett i ländryggen redan är kanon.Riktigt bra pecs och axlar :emo-thumb
Mvh Calle
Tjenare Calle.
Tack för komplimangerna,och stort tack alla andra som skrivit:). Det gör att man lättare kan stå ut dessa 8 v till.Har tyvär stora problem med kroppen lite här o där.
Sen är man orolig att man ej ska hinna med bara 10 v diet.brukar ligga på ca 16-20v annars.Mvh Magnus
8 augusti, 2008 at 10:43 #721763Anonym anvandareMemberMagnus Kemppi wrote:Tjenare Calle.
Tack för komplimangerna,och stort tack alla andra som skrivit:). Det gör att man lättare kan stå ut dessa 8 v till.Har tyvär stora problem med kroppen lite här o där.
Sen är man orolig att man ej ska hinna med bara 10 v diet.brukar ligga på ca 16-20v annars.Mvh Magnus
Varför denna korta diet Magnus? Skada, tidsbrist eller sommarvärmen?
Ser riktigt bra ut, ska bli kul att se på scen. Lycka till:up:
8 augusti, 2008 at 11:21 #721764Anonym anvandareMemberBaquizz wrote:Varför denna korta diet Magnus? Skada, tidsbrist eller sommarvärmen?Ser riktigt bra ut, ska bli kul att se på scen. Lycka till:up:
Tack. Har tyvärr varit inlagd för blödande magsår i magsäcken o i matstrupen,En nackskada som ej blivit bättre och har gjort att nerver ligger i kläm på v-sidan av bröstryggen. Och en längdrygg som är kass(diskbråck)
+ lite annat men vill ej skriva för mycket, då alla tror jag bara kör med bortförklaringar.Lite envis är jag ändåmvh Magnus
8 augusti, 2008 at 12:11 #721765Anonym anvandareMemberMagnus Kemppi wrote:Hej Fredrik.
Har tänkt att komma in nästa vecka,men vet ifan om jag vågar nu:whistle:
Domen lyder väl”du är duktig som ialla fall försöker”men men.
Frugan med alla barnen hälsar tillbaka.
Hör av mig om tid senare.
Mvh KemppiDomen borde bli ”ät mer offseason människa”
Skämt åsido ser utgångsläget inför SM bra ut, lycka till!! :up:
Mvh
Martin9 augusti, 2008 at 12:12 #721766Anonym anvandareMemberFin form. Lycka till!
12 augusti, 2008 at 11:25 #721767Anonym anvandareMemberMartin Hanzel wrote:Domen borde bli ”ät mer offseason människa”Skämt åsido ser utgångsläget inför SM bra ut, lycka till!! :up:
Mvh
MartinHej Martin.
Tack! Var hoss fredrik i går,och fick domen. O.ch jag kör på i samma takt.Hoppas allt går vägen, känner mig mer motiverad nu.
Tog någon bild igår vikt ca 94 kg.
mvh Mange12 augusti, 2008 at 13:48 #721768Anonym anvandareMemberSer jättebra ut. Lycka till!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.