Home › Forums › Medlemsbilder › Magnus Kemppi 10v till sm.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 augusti, 2008 at 16:44 #721769Anonym anvandareMember
tokbra, fan mins första gången jag stog på scen (DC 05) när du var med, sjukt bra du har utvecklats :up:
VH12 augusti, 2008 at 20:51 #721770Anonym anvandareMemberDet ser skitbra ut Magnus! Som alltid!
Starkt att vara så hård redan vid dietstartLycka till med allt nu! Ska heja på dig!
12 augusti, 2008 at 21:05 #721771Anonym anvandareMemberDet är tvärkört, lika bra att lägga ner…du kommer aldrig att hinna!
:whistle: ser bra ut:emo-thumb
17 augusti, 2008 at 11:44 #721772Anonym anvandareMemberVad ska man säga, ser som vanligt skitbra ut.
Jag som verkligen förstår hur tungt du haft det sista året kan inte annat än bocka och erkänna att jag är mycket imponerad. Jag har börjat få rutin med jobb och träning nu och magen håller bra efter operation, så förhoppningsvis får jag upp farten nu. Kanske köra ett pass nästa vecka?17 augusti, 2008 at 13:16 #721773Anonym anvandareMemberVincent Qvarfordt wrote:Vad ska man säga, ser som vanligt skitbra ut.
Jag som verkligen förstår hur tungt du haft det sista året kan inte annat än bocka och erkänna att jag är mycket imponerad. Jag har börjat få rutin med jobb och träning nu och magen håller bra efter operation, så förhoppningsvis får jag upp farten nu. Kanske köra ett pass nästa vecka?Tjenare.
Tack sånt värmer att läsa:).kör på men magen är kaput,tur att det ej är mer än ca 6v kvar.Börjar jobba på Power Gym nu på måndag så vi kan kanske köra något pass där i veckan.Tack Lars,Henrik,Dan the man,och Anna:). Riktigt kul att det syns skillnad från första starten.Riktigt roligt att veta att några hejar på en i publiken.det gör det ändå roligare att få stå där.
hoppas bara att jag kommer vara lite vassare denna gång.
Var inte riktigt nöjd med hårdheten sista gången.Mvh Magnus
17 augusti, 2008 at 16:43 #721774Anonym anvandareMemberDet kommer bli ett riktigt lyft att börja jobba på power, jag lovar Magnus. Du är mycket bättre än du tror själv magnus och jag tror att du måste intala dig det. Ska pusha dig ordentligt sista veckorna. Bara att hålla nerverna i styr så kommer det att gå skitbra. Vi kommer ses mycket framöver och det ser jag fram emot/Spång
17 augusti, 2008 at 17:07 #721775Anonym anvandareMemberspång wrote:Det kommer bli ett riktigt lyft att börja jobba på power, jag lovar Magnus. Du är mycket bättre än du tror själv magnus och jag tror att du måste intala dig det. Ska pusha dig ordentligt sista veckorna. Bara att hålla nerverna i styr så kommer det att gå skitbra. Vi kommer ses mycket framöver och det ser jag fram emot/SpångTjenare Spången.
Det ska bli riktigt kul att börja på Power,tror insprationen o motivationen kommer bli bättre.Det är en stor skillnad mot det ställe jag kör på nu.
Du har rätt att jag behöver ändra inställningen,men det är ej lätt he he.
Det känns bra att höra att det ser bra ut.mitt huvud är ju som det är.
Ser fram emot att träffas mer nu framöver.Ska göra mitt bästa att pusha dig mot din livs form till SM.Du är på mycket god väg:up:
Ha det så bra så länge, vi syns på power.Mvh Mange
24 augusti, 2008 at 12:28 #721776Anonym anvandareMemberTjaha gav den där sketna magen upp i går igen.Magsåret gick upp som ett brev på posten. Hade fyllnads dag i går. men det blev inte mycket till fyllnad.
spydde friskt och hade en redig hicka.Jobbade ändå på krogen i natt.
måste sett komiskt ut med en vakt som står och spyr och hickar hela kvällen:D.
Bara tänka posetivt och köra på mot sm.man kommer i alla fall bli hård för det är inte mycke som äts just nu.
Är det någon anna som dietat med blödande magsår,som har något tips som på mat eller något.
mvh Magnus24 augusti, 2008 at 12:29 #721777Anonym anvandareMemberSnygg fysik! :pop:
24 augusti, 2008 at 17:03 #721778Anonym anvandareMemberFy fan, det där låter inte så roligt! Hoppas verkligen du får utdelning för ditt slit! Vet ju själv hur magen krånglar flera månader efter en diet (går ju inte ens att jämföra men), det e ganska påfrestande mentalt. Min mamma har alltid sagt att ”Själen sitter i magen” Jag håller med henne.
Hoppas du Blir bättre snart.
/Anna27 augusti, 2008 at 13:35 #721779Anonym anvandareMemberFan så grymt, riktigt snygga axlar och rygg… kanon
27 augusti, 2008 at 17:18 #721780Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:Fy fan, det där låter inte så roligt! Hoppas verkligen du får utdelning för ditt slit! Vet ju själv hur magen krånglar flera månader efter en diet (går ju inte ens att jämföra men), det e ganska påfrestande mentalt. Min mamma har alltid sagt att ”Själen sitter i magen” Jag håller med henne.
Hoppas du Blir bättre snart.
/AnnaHej Anna
Tack så mycket. Det är riktigt sant att det sliter extra på det mentala,men tur att det bara är 5v kvar. ska bli skit kul att få stå på scen igen:D riktigt längtar.Hälsa gubben din.Tack Micke.
Kommer inom snar framtid ta lite nya bilder. Kanske lägger upp dom här,men bara om jag är nöjd med resultatet.Magnus
27 augusti, 2008 at 17:27 #721781Anonym anvandareMemberMycket bra Magnus:up:
Kan det vara så att benen är snäppet vassare numera? Det ser iaf ut så på bilderna.
27 augusti, 2008 at 20:05 #721782Anonym anvandareMemberSer bra ut Magnus! Hör gärna av dig vid tillfälle:D
27 augusti, 2008 at 21:26 #721783Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Mycket bra Magnus:up:Kan det vara så att benen är snäppet vassare numera? Det ser iaf ut så på bilderna.
Tack Andreas.
Hoppas att det har hänt lite på benen,skillnaden just nu är att fettet har släppt lite tidigare på benen nu än förr.Tack Lars.
Jag hör av mig imorgon:mvh magnus.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.